Για να γιορτάσει το τέλος της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League, η Nissan συναρπάζει για μια ακόμα φορά τους φίλους του ποδοσφαίρου, προκαλώντας τους να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους αναφορικά με την μεγαλύτερη διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης, μέσα από ένα τεστ.
Ωστόσο για να συμβεί αυτό η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία χρειάστηκε τη βοήθεια δύο παλαίμαχων αστέρων του UEFA Champions League και συγκεκριμένα τους Marcel Desailly και Mario Basler.
Η Nissan βγήκε στους δρόμους του Λονδίνου και του Μονάχου για να αναζητήσει οπαδούς του ποδοσφαίρου, πρόθυμους για να απαντήσουν όχι μόνο σε μια σειρά δύσκολων ερωτήσεων σχετικά με την ιστορία του UEFA Champions League, αλλά και για να δοκιμάσουν τις ποδοσφαιρικές ικανότητές τους, «κόντρα» στο crossover της Nissan, το νέο X-Trail.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οπαδοί που μπόρεσαν να ξεχωρίσουν στην συγκεκριμένη πρόκληση, κέρδισαν εισιτήρια για το κρίσιμο παιχνίδι της Chelsea με την FC Bayern München, στην τελευταία αγωνιστική της φάσης των ομίλων του UEFA Champions League.
Τέλος, στο πλαίσιο της παγκόσμιας συνεργασίας της με το UEFA Champions League, η Nissan ανακοίνωσε την τριετή επέκταση, συμπεριλαμβανομένου του Super Cup της UEFA.