ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι μηχανικοί της JMB Optimering ανέβασαν τη συνδυαστική απόδοση της LaFerrari στους 1.050 ίππους.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι μηχανικοί της JMB Optimering ανέβασαν τη συνδυαστική απόδοση της LaFerrari στους 1.050 ίππους.

1.050 ίπποι για τη LaFerrari

5.647 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2014)

Ένας από τους 499 ιδιοκτήτες LaFerrari αποφάσισε πως οι 963 ίπποι του αυτοκινήτου του δεν ήταν αρκετοί, οπότε απευθύνθηκε στην JMB Optimering, μια εταιρεία βελτίωσης, η οποία έφερε την απόδοση στους 1.050 ίππους.

Ένας από τους 499 ιδιοκτήτες LaFerrari αποφάσισε πως η απόδοση του αυτοκινήτου του δεν ήταν αρκετή, οπότε έπρεπε να απευθυνθεί σε κάποιον οίκο βελτίωσης. Απευθύνθηκε, λοιπόν, στην JMB Optimering, μία εταιρεία με έδρα το Halmstad της Σουηδίας, προκειμένου οι άνθρωποί της να «περιποιηθούν» τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.262 κ.εκ. του αυτοκινήτου του.Το εν λόγω μοτέρ, έχει εργοστασιακή απόδοση «μόνο» 800 ίππους ισχύος στις 9.000 σ.α.λ. και 700 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτρικό κινητήρα, η LaFerrari έχει απόδοση του υβριδικού της συστήματος της τάξης των 963 ίππων, μια τιμή που θα έκανε το σύνολο σχεδόν του πλανήτη να χαμογελά.Όχι, όμως, τον συγκεκριμένο άνθρωπο, οπότε οι μηχανικοί της JMB Optimering ανέβασαν τη συνδυαστική απόδοση της LaFerrari στους 1.050 ίππους. Η επιπλέον ισχύς προέρχεται από την επαναρύθμιση του τσιπ του V12 κινητήρα, ενώ η συγκεκριμένη γκρι LaFerrari πιάνει και τη φημολογούμενη απόδοση της αγωνιστικής LaFerrari XX, η οποία θα λανσαριστεί του χρόνου σε 30 μόλις μονάδες.

Η επιπλέον ισχύς προέρχεται από την επαναρύθμιση του τσιπ του V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 6.262 κ.εκ.

Η επιπλέον ισχύς προέρχεται από την επαναρύθμιση του τσιπ του V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα των 6.262 κ.εκ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
TURANZA 6 DOKIMH