Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το QUANT F εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από τις δύο γιγάντιες πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (γνωστές και ως gullwing), για να αποκαλύψουν μια ευρύχωρη καμπίνα για 4 επιβάτες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το QUANT F εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από τις δύο γιγάντιες πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (γνωστές και ως gullwing), για να αποκαλύψουν μια ευρύχωρη καμπίνα για 4 επιβάτες.

1.090 ηλεκτρικοί ίπποι

4.231 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2015)

Με τεχνολογία αιχμής, καυτές επιδόσεις και μοναδική εμφάνιση έρχεται η νέα ηλεκτρική πρόταση από την NanoFlowcell που έχει ως έδρα το Λιχτενστάιν. Λόγος γίνεται για το QUANT F με τα 4 ηλεκτρικά μοτέρ των 1.090 ίππων.

Ήταν πέρσι πάλι η έκθεση της Γενεύης που φιλοξένησε το QUANT Ε-Sportlimousine της NanoFlowcell. Φέτος η εταιρεία επιλέγει πάλι το ίδιο σόου για να επιδείξει το ανασχεδιασμένο QUANT F, το οποίο φέρεται να είναι εντελώς νέο, αν και είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις ποιο είναι ποιο. Οι βασικές διαφορές, πέραν του χρώματος, είναι οι μεγαλύτεροι καθρέπτες, οι νέοι τροχοί και τα φωτιστικά σώματα που όταν ανάψουν σχηματίζουν ένα «Q».Το QUANT F εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από τις δύο γιγάντιες πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω (γνωστές και ως gullwing), για να αποκαλύψουν μια ευρύχωρη καμπίνα για 4 επιβάτες, γεγονός που εγγυάται το μήκος των 5.257 χλστ. του οχήματος (μακρύτερο από την Mercedes-Benz S-Class LWB!).Σύμφωνα με την εταιρεία που έχει την έδρα της στο Λιχτενστάιν, το ανθρακονημάτινο monocoque αμάξωμά του έχει εξελιχθεί εκ νέου, ευνοώντας την ευρυχωρία. Επιπλέον, η NanoFlowcell «υπόσχεται» πως έχει αναβαθμίσει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του QUANT F, φτιάχνοντας ένα δικό της νέο αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με 4 επίσης βελτιωμένα ηλεκτρικά μοτέρ, που αποδίδουν έως και 1.090 ίππους, για λίγη πάντως ώρα. Σημαντική αύξηση από τα 925 άλογα του προηγούμενου μοντέλου, χωρίς αμφιβολία. Επιπλέον, η ηλεκτρική τάση ανέβηκε από τα 600 στα 735 Volt.Οι 4 ηλεκτρικοί κινητήρες καθιστούν το QUANT F 4κίνητο, αν και μπορεί να μετατραπεί αυτόματο σε πισωκίνητο κατά την οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες ή κατά την απότομη επιτάχυνση. Ενέργεια παίρνουν τα μοτέρ από τις μπαταρίες τεχνολογίας της ίδιας της NanoFlowcell, οι οποίες λειτουργούν σαν έναν συνδυασμό κοινών μπαταριών και κυψελών καυσίμου, χρησιμοποιώντας υγρούς ηλεκτρολύτες. Αντί να χρησιμοποιούν υδρογόνο και οξυγόνο όπως οι συμβατικές κυψέλες καυσίμου, η τεχνολογία της φίρμας κάνει χρήση δύο ιοντικών υγρών, ένα με θετική και ένα με αρνητική φόρτιση. Διαθέτει δύο δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 500 λίτρων και φέρει βελτιωμένη αυτονομία 800 χλμ., μια τιμή αυξημένη κατά 30%, σε σχέση με τα 600 χλμ. που προσέφερε το QUANT E. Η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

Το νέο πίσω σπόιλερ ανοίγει αυτόματα στα 80 χλμ./ώρα, ενώ το NanoFlowcell QUANT F υπερβαίνει σε ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα.

Το νέο πίσω σπόιλερ ανοίγει αυτόματα στα 80 χλμ./ώρα, ενώ το NanoFlowcell QUANT F υπερβαίνει σε ταχύτητα τα 300 χλμ./ώρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Peugeot - Toyota
CUSTOM VS MAXUS