- Ισοπαλία στην αυτονομία (50-55 χλμ. και τα δύο), καλύτερο σε επιδόσεις το Toyota
- Πιο φαρδύ πίσω κάθισμα & πορτ-μπαγκάζ που βάζεις 2 παραπάνω μεγάλες βαλίτσες έχει το Peugeot
- Πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια έχει το Prius (ημιάκαμπτο το 408)
- Ακριβότερο αλλά με καλύτερο εξοπλισμό το 408 (π.χ. έχει κάμερα 360 μοιρών, για να βλέπεις το αυτοκίνητο από πάνω)
Ισοπαλία στην αυτονομία (50-55 χλμ. και τα δύο), καλύτερο σε επιδόσεις το Toyota
Τα Plug-in hybrid είναι αυτοκίνητα που ενδείκνυνται περισσότερο σε εταιρικούς χρήστες, λόγω των φορολογικών ελαφρύνσεων που τα συνοδεύουν. Συν τοις άλλοις, η μηδενική τους κατανάλωση μέσα στην πόλη (όπου πάνε σαν ηλεκτρικά) είναι ισχυρό ατού για κάποιον που μπορεί να φορτίσει είτε στο σπίτι, είτε στο χώρο εργασίας του. Σε λιγότερο από 4 ώρες έχεις φουλάρει και μπορείς να κάνεις 50-55 χλμ. μόνο με ρεύμα.
Αυτή είναι η ηλεκτρική αυτονομία των Plug-in hybrid Peugeot 408 και Toyota Prius, δύο μεγάλων σε διαστάσεις μοντέλων (μήκος 4,6 μέτρα), με coupe σχεδίαση στο πίσω μέρος και συνολική ισχύ άνω των 220 ίππων. Που σημαίνει ότι έχουν και εκρηκτικές επιδόσεις, με το Prius να είναι μισό «κλικ» ταχύτερο (ο δικός του ηλεκτροκινητήρας έχει περισσότερα άλογα).
Σημερινή τιμή |
49.170 ευρώ: Toyota Prius 2.0 PHEV 223 PS 4x2 |
51.900 ευρώ: Peugeot 408 Hybrid 225 PS e-EAT8 |
Πιο φαρδύ πίσω κάθισμα & πορτ-μπαγκάζ που βάζεις 2 παραπάνω μεγάλες βαλίτσες έχει το Peugeot
Το μεγάλος μήκος για το οποίο μιλήσαμε συνεπάγεται και μεγάλο μεταξόνιο, πάνω από τα 2,7 μέτρα. 'Αρα έχουμε να κάνουμε με δύο αυτοκίνητα που τουλάχιστον στο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών έχουν μπόλικο... πλεόνασμα (17,5 εκ. και πάνω). Εκεί που εντοπίζουμε διαφορές είναι στο φάρδος του πίσω καθίσματος και στο χώρο αποσκευών. Στις συγκεκριμένες παραμέτρους κερδίζει το Peugeot 408, όπου θα καθίσουν πιο άνετα 3 ενήλικοι επιβάτες, βάζοντας 2 παραπάνω βαλίτσα στο χώρο αποσκευών.
Η εικόνα από το εσωτερικό των δύο Plug-in hybrid μεσαίων, Peugeot 408 και Toyota Prius.
Ακριβότερο αλλά με καλύτερο εξοπλισμό το 408 (π.χ. έχει κάμερα 360 μοιρών, για να βλέπεις το αυτοκίνητο από πάνω)
Κι από τιμές; Είναι γεγονός πως τα Plug-in hybrid είναι περισσότερο ακριβά, λόγω της παρουσίας ενός δυνατού ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας. Για αυτό, κιόλας, πουλάνε περισσότερο στην αγορά του leasing. Σε κάθε περίπτωση, όποιος θελήσει να αγοράσει κάποια από τα δύο μοντέλα θα πληρώσει γύρω στα 50.000 ευρώ.
Πιο ακριβό είναι το Peugeot 408 (+2.800 ευρώ σε σχέση με το Prius της 2ης έκδοσης), με το γαλλικό μοντέλο να είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην κορυφαία έκδοση GT που υπερτερεί, στα σημεία, σε εξοπλισμό (π.χ. έχει ηχοσύστημα Focal με 10 ηχεία και έναν 12καναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 690 W, καθώς και κάμερα 360 μοιρών, για να βλέπεις το αυτοκίνητο από πάνω).
Διαβάστε αναλυτικά τη συγκριτική δοκιμή των Plug-in hybrid Peugeot 408 και Toyota Prius.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Κομψή καμπίνα, πολύ υψηλή αίσθηση πολυτέλειας & ψαρωτικό ψηφιακό «μωσαϊκό» |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Αυτονομία - Φόρτιση: Βγάζουν 50-55 χιλιόμετρα, επιταχύνεις για πλάκα σε πόλη & Εθνική |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Πιο fun στο δρόμο είναι το χαμηλότερο Prius με την πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αθόρυβο και στα 140 χλμ. το 408 |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |