Από τον Ιούλιο και μετά, τα Audi TT Coupe & Roadster θα έχουν μια καινούργια βασική έκδοση που φέρει τον 1.8 TFSI κινητήρα των 180 ίππων.
1.800άρι το νέο Audi TT
7.887 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2015)
Από τον Ιούλιο, τα Audi TT Coupe & Roadster θα έχουν μια καινούργια βασική έκδοση που φέρει τον 1.8 TFSI των 180 ίππων, ένα μοτέρ που εξασφαλίζει επίδοση στο 0-100 της τάξης των 6,9 δλ., αλλά εμφανίζει και κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ.
Η Audi ανακοίνωσε την προσθήκη ενός νέου κινητήρα στη γκάμα του νέου TT, ο οποίος θα τοποθετηθεί στη βασική έκδοση του γερμανικού sportscar. Από τον προσεχή Ιούλιο, λοιπόν, το Audi TT –τόσο στην coupe όσο και στην cabrio έκδοσή του- θα είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης 1.8 TFSI, ο οποίος έχει ισχύ 180 ίππων και ροπή 250 Nm, διαθέσιμη από τις 1.250 έως τις 5.000 σ.α.λ.Για βασική έκδοση, το 1.800άρι ΤΤ δεν είναι καθόλου αργό, το αντίθετο μάλιστα. Το Audi TT Coupe 1.8 TFSI, με 6άρι μηχανικό κιβώτιο χρειάζεται 6,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικό 6άρι αυτόματο κιβώτιο S tronic, η σχετική επίδοση είναι 7,0 δλ. Η τελική ταχύτητα, πάλι, βρίσκεται στα 241 χλμ./ώρα.Παρόμοια είναι τα πράγματα και με το «ανοικτό» μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, το TT Roadster 1.8 TFSI, για το 0-100 χρειάζεται 7,2 δλ. με το μηχανικό και 7,3 δλ. με το αυτόματο, ενώ η τελική του πέφτει στα 237 χλμ./ώρα. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση και τις εκπομπές, το ΤΤ Coupe1.8 TFSI «υπόσχεται» μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ. Το TT Roadster 1.8 TFSI καίει 7,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 132 γρ./χλμ. CO2.
Εγώ διάβασα σε Ελληνικό site πριν από λίγο ότι:
''Ασφαλιστική εταιρία στην Ολλανδία αρνείται να καλύψει εγγυήσεις TFSI κινητήρων του VW Group λόγω υψηλής κατανάλωσης λαδιού".
Ο τολμών νίκα.
Εγώ διάβασα σε Ελληνικό site πριν από λίγο ότι: ''Ασφαλιστική εταιρία στην Ολλανδία αρνείται να καλύψει εγγυήσεις TFSI κινητήρων του VW Group λόγω υψηλής κατανάλωσης λαδιού". Ο τολμών νίκα.