ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

«Made in China» 1 στα 5 ηλεκτρικά που πωλούνται στην Ευρώπη

2.150 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2024)
Το Volvo ΕΧ30 είναι ένα μοντέλο που κατασκευάζεται στην Κίνα και εισάγεται στην Ευρώπη.

Το Volvo ΕΧ30 είναι ένα μοντέλο που κατασκευάζεται στην Κίνα και εισάγεται στην Ευρώπη.

- Επελαύνουν τα κινέζικα στις ευρωπαϊκές αγορές
- Tα κινεζικά ξεπέρασαν σε πωλήσεις αυτά που κατασκευάζονται σε Ιταλία και Κορέα
- Στις πωλήσεις κινεζικών μαρκών περιλαμβάνονται αυτοκίνητα της Tesla και της Volvo

Επελαύνουν τα κινέζικα στις ευρωπαϊκές αγορές

Σημαντική είναι η άνοδος που σημειώνουν σε πωλήσεις τα αυτοκίνητα που παράγονται στην Κίνα, σύμφωνα με τον αξιόπιστο οργανισμό μετρήσεων JATO Dynamics. Αυτό το γεγονός έρχεται να επιβεβαιώσει τις ανησυχίες πολλών Ευρωπαίων αξιωματούχων και ειδικών της αυτοκινητοβιομηχανίας, πως οι Κινέζοι κατασκευαστές θα κατακλύσουν τις ευρωπαϊκές αγορές τα επόμενα χρόνια. 

Tα κινεζικά ξεπέρασαν σε πωλήσεις αυτά που κατασκευάζονται σε Ιταλία και Κορέα

Η σύγκριση των φετινών αριθμών με τους περσινούς αποκαλύπτει μερικά ακόμη πιο ανησυχητικά στοιχεία. Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων κινεζικής κατασκευής στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 45% φέτος τον Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2023, ενώ το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου η αύξηση ήταν μόνο ελάχιστα χαμηλότερη, 43%.
Την ίδια στιγμή, εκείνα από τη Γερμανία και την Ισπανία σημείωσαν άνοδο 6%.

Η JATO Dynamics σημειώνει ότι τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ιταλία, την Κορέα, το Μαρόκο και τη Ρουμανία και έκλεισαν επίσης το χάσμα με τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Τουρκία και το Ηνωμένο Βασίλειο. 

Στις πωλήσεις κινεζικών μαρκών περιλαμβάνονται αυτοκίνητα της Tesla και της Volvo

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 44% του όγκου των αυτοκινήτων made in China αφορά «δυτικές» μάρκες όπως η Tesla, η Volvo και η MG, η οποία ανήκει κινεζικά χέρια, αλλά εξακολουθεί να θεωρείται από πολλούς ως ευρωπαϊκή εταιρεία. Αν αφαιρεθούν οι παραπάνω μάρκες από την εξίσωση, προκύπτει ένα μερίδιο 16% των κινεζικής κατασκευής αυτοκινήτων. «Οι κινεζικές μάρκες έχουν ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουν μέχρι να καταλάβουν ένα σημαντικό μέρος της ευρωπαϊκής αγοράς», λέει αναλυτής της JATO Dynamics. 

Autotriti.gr
Mototriti.gr