1. Ίδιο πάτωμα, μεγαλύτερες διαστάσεις
Το νέο Fiesta συνεχίζει να προσφέρεται σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα. Στο κομμάτι των διαστάσεων μάκρυνε κατά 71 χλστ. (συνολικό μήκος 4.040 χλστ.) και έγινε 12 χλστ. (1.734 χλστ.) φαρδύτερο. Μάλιστα, παρότι δεν άλλαξε πάτωμα, έχει 4 χλστ. μακρύτερο μεταξόνιο στα 2.493 χλστ. Από την άλλη, το ύψος έχει μειωθεί στα 1.476 χλστ. (1.466 η έκδοση ST). Η εκτενής χρήση ατσαλιού βορίου (+36%), η συγκόλληση μέσω λέιζερ, τα πιο άκαμπτα σημεία έδρασης του εμπρός υποπλαισίου και οι συγκολλημένες βάσεις του ημιάκαμπτου άξονα πετυχαν μία αύξηση στρεπτικής ακαμψίας κατά 15%.
2. Ξέρεις ότι;
Μερικά πάνελ αμαξώματος του νέου Fiesta κατασκευάζονται με μία νέα τεχνική που αναλύει τις συχνότητες θορύβων κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρεσαρίσματος και μπορεί να εντοπίζει ένα εξάρτημα που δεν πληροί τα πρότυπα ποιότητας της Ford πριν φύγει από το τμήμα πρεσών. Το εργοστάσιο του Fiesta στην Κολωνία (Γερμανία) παράγει ένα νέο Fiesta κάθε 68 δευτερόλεπτα, και μπορεί να κατασκευάσει περίπου 20.000 διαφορετικές εκδόσεις Fiesta συνολικά.
3. Το πιο προηγμένο τεχνολογικά Fiesta
Με τη βοήθεια 2 καμερών, 3 ραντάρ και 12 αισθητήρων, που σκανάρουν το δρόμο μέχρι την απόσταση των 130 μ., το νέο Fiesta υποστηρίζει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα προειδοποίησης και αποφυγής σύγκρουσης, όχι μόνο με άλλο όχημα, αλλά και με πεζό. Επίσης, για πρώτη φορά σε Fiesta διατίθεται σύστημα Αυτόματου παρκαρίσματος σε οριζόντια ή κάθετη θέση, το οποίο διαθέτει και έξτρα λειτουργία που προειδοποιεί τον οδηγό και επεμβαίνει στα φρένα, εάν αγνοήσει τις εντολές του. Υπάρχουν και συστήματα που αναγνωρίζουν τα οδικά σήματα και τα προβάλουν στο εσωτερικό, αλλά και άλλα 12 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας. Είναι το πρώτο μοντέλο της Ford που θα διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection που μπορεί να ανιχνεύει άτομα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στο δρόμο ή μπορεί να περνούν από την πορεία του οχήματος.
4. Εκδόσεις και για τα σαλόνια και για τα… αλώνια
Το νέο Ford Fiesta φέρνει μια καινοτομία σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιλογές των εκδόσεων. Έτσι εκτός των mainstream Trend/Business/Titanium και της σπορτίφ ST-Line για πρώτη φορά προσφέρεται με την super πολυτελή εκδοχή Vignale (με εξαγωνική μάσκα μπροστά, πληθώρα χρωμίου, δέρματα και τροχούς 19 ιντσών) και την «περιπετειώδη» Active (με μαύρα πλαστικά προστατευτικά, «ποδιές», ράγες οροφής και +18 χλστ. αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το απλό).
5. και 6. Δύο μυστικά για το εσωτερικό
Προκειμένου τα καθίσματα να μην χάσουν τη φόρμα τους σε όλο το κύκλο ζωής τους, ρομπότ κάθονται πάνω τους 25.000 φορές για να δοκιμαστεί η αντοχή τους. Επιπλέον, τα μαξιλάρια των καθισμάτων περνούν από 60.000 κύκλους δοκιμών ώστε να διασφαλιστεί η αντοχή τους στη φθορά, ενώ το υλικό των καθισμάτων ελέγχεται για την ελαστικότητα και ακεραιότητά του μετά από 24 ώρες στους μείον 30 βαθμούς Κελσίου! Ακόμη, το δερμάτινο τιμόνι έχει δοκιμαστεί από τους μηχανικούς για να διασφαλίζεται η αντοχή του στη φθορά και στο αντηλιακό που έχει μείνει στα χέρια του οδηγού. ¶λλωστε, το αντηλιακό είναι μία από τις καθημερινές ουσίες που χρησιμοποιήθηκαν στις δοκιμές εσωτερικού. Τέλος, τα δερμάτινα καθίσματα είναι επίσης πολύ ανθεκτικά στις σταγόνες καφέ, στο βρώμικο σπορ εξοπλισμό ακόμα και στο ξέβαμμα ενός καινούργιου τζιν παντελονιού.
7. 140 άλογα από μόλις 1.000 κυβικά
Ο 3κύλινδρος 1.000αρης EcoBoost κινητήρας (αποδίδει 100,125 ή 140 ίππους) βραβεύθηκε για 6η συνεχόμενη φορά ως ο Καλύτερος Κινητήρας της κατηγορίας του και από τις αρχές του 2018 θα προσφέρεται με σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου για μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση έως 6%. Θα είναι ο πρώτος 3κύλιδρος στο κόσμο με λειτουργία απενεργοποίησης κυλίνδρου. Νέο στοιχείο αποτελεί και το set-up Eco, το οποίο παραμετροποιεί με άξονα την οικονομία την απόκριση στο γκάζι, τη λειτουργία του turbo και παράλληλα, δείχνει στον οδηγό πότε να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο, για να επιτευχθεί χαμηλότερη κατανάλωση. Επίσης, ο 1,0 EcoBoost συνδυάζεται πλέον με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων.
8. Loves the road
Παρότι η ανάρτηση του Fiesta δεν αλλάζει σχετικά με τη βασική δομή της (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), η Ford έχει προβεί σε μια σειρά από καίριες αλλαγές. Το εμπρός μετατρόχιο είναι αυξημένο κατά 35 χλστ. και το πίσω μετατρόχιο κατά 11 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο, η κοίλη εμπρός αντιστρεπτική είναι ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη, τα σάιλεντ μπλοκς έγιναν πιο σφιχτά, αλλά και πιο απορροφητικά, η τριβή στο σύστημα διεύθυνσης μειώθηκε κατά 20%, ενώ για τα μοντέλα άνω των 100 ίππων υπάρχουν πίσω δισκόφρενα. Σύμφωνα με τη Ford, το πλαίσιο του Fiesta προσφέρει 10% περισσότερη πρόσφυση στις στροφές, με την υποστήριξη του Electronic Torque Vectoring Control.
9. Σιγά τις πόρτες…
Οι πόρτες του νέου Fiesta απαιτούν 20% λιγότερη προσπάθεια για να κλείσουν λόγω βελτιώσεων στους εξαγωγείς αέρα μέσα στο αυτοκίνητο, ενώ όταν ανοίγουν ένα πλαστικό προστατευτικό εκτείνεται αυτόματα ώστε να μην γρατζουνίσουν τα δίπλα αυτοκίνητα, ενώ εκτός αυτού στο εσωτερικό των θυρών υπάρχουν αισθητήρες πίεσης που επιτρέπουν την ενεργοποίηση των συστημάτων συγκράτησης αρκετά χιλιοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.
10. Ηχοσύστημα αντίστοχο Μεγάρου Μουσικής!
Ένα από τα μοναδικά highlight του νέου Fiesta είναι το ηχοσύστημα της B&O. Αυτό έχει απόδοση 675 Watt και η ποιότητα του ήχου του απλά κορυφαία. Το μυστικό κατά την εξέλιξή του είναι ότι οι μηχανικοί αφιέρωσαν ένα χρόνο για να ακούσουν πάνω από 5.000 μουσικά κομμάτια ώστε να διασφαλίσουν την εξαιρετική απόδοση ήχου, ανεξάρτητα αν ερμηνευτές ήταν η Adele, οι Foo Fighters ή ο Jay-Z -ή με χαλαρή, κλασσική μουσική- και ανεξάρτητα από την ένταση. Δοκιμασμένο σε κέντρα πόλεων, αυτοκινητόδρομους και εξοχικούς δρόμους, το σύστημα B&O PLAY 10 ηχείων περιλαμβάνει ενισχυτή εννέα καναλιών για ακριβή έλεγχο ήχου, κεντρικό ηχείο στο ταμπλό και subwoofer 200 mm στο χώρο αποσκευών – ενώ προαιρετικός ήχος surround προσφέρει μία εμπειρία αίθουσας συναυλιών.
Το πιο εντυπωσιακό είναι οτι σε τεστ αποφυγης ταρανδου,το fiesta συνεχίζει να στρίβει ενω μοντέλα οπως το νεο ibiza ,micra, και αλλα,έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο και τα ψάχνεις,αυτό σε θέμα ενεργητικης ασφάλειας λεει πολλά..
Το πιο εντυπωσιακό είναι οτι σε τεστ αποφυγης ταρανδου,το fiesta συνεχίζει να στρίβει ενω μοντέλα οπως το νεο ibiza ,micra, και αλλα,έχουν ήδη χάσει τον έλεγχο και τα ψάχνεις,αυτό σε θέμα ενεργητικης ασφάλειας λεει πολλά..
Η ολοκλήρωση της Ford θα έρθει με την αντικατάσταση του στυλίστα της
Για τα 8 χρόνια εγγύηση που δίνει η αντιπροσωπία δεν γράψατε τίποτα. Επίσης αξίζει να αναφερθεί σε άλλο άρθρο ο νέος κινητήρας της Ford " Eco Blue".
Τι έγινε αφήσαμε το .. γκρουπ και πιάσαμε τη ..ford?