Οι οδηγοί, εκτός από την οδηγική εμπειρία σε μια άρτια υποδομή, έγιναν αποδέκτες ευγένειας και επαγγελματισμού από τους υπαλλήλους της Αττικής Οδού, σύμφωνα με την εταιρεία.
10 χρόνια Αττική Οδός με ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση
1.121 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2014)
Η Αττική Οδός δεν αποτελεί απλώς έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, αλλά και πρότυπο εξυπηρέτησης, καθώς το 99% των πολιτών δηλώνουν -σε σχετική έρευνα- ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του προσωπικού της.
Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με βάση διεθνείς προδιαγραφές. Οι οδηγοί, εκτός από την οδηγική εμπειρία σε μια άρτια υποδομή, έγιναν αποδέκτες ευγένειας και επαγγελματισμού από τους υπαλλήλους της Αττικής Οδού, σύμφωνα με την εταιρεία.Πιο συγκεκριμένα, η Αττική Οδός διεξάγει σε ετήσια βάση έρευνα μέσω των εταιριών Invision/Metron Analysis για στατιστικούς λόγους. Στην πιο πρόσφατη έρευνα λοιπόν που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014 και σε δείγμα 3.412 οδηγών που έκαναν χρήση του αυτοκινητόδρομου και 501 συνδρομητών ήταν ιδιαίτερα υψηλά τα ποσοστά που καταγράφηκαν στον τομέα της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση (99% στους σταθμούς διοδίων, 98,6% στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 91,4 από την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών). Υψηλά ποσοστά (97,1%) επίσης καταγράφει και το αίσθημα ασφάλειας των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ενώ το όφελος χρόνου από τη χρήση του αυτοκινητόδρομου είναι κατά μέσο όρο μισή ώρα περίπου σε κάθε μετακίνηση.Να σημειωθεί επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος προσφέρει επίσης δωρεάν υπηρεσίες οδικής βοήθειας σε κάθε συμβάν. Η Αττική Οδός επιπλέον μετρά σήμερα πάνω από 500.000 συνδρομητές, οι οποίοι εξασφαλίζουν άνετες διελεύσεις με εκπτώσεις, με τη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευή e-PASS στην Αττική Οδό αλλά και στο υπόλοιπο διαλειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.