9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
BMW Σειρά 1 (2019)
BMW
38.278 Επισκέψεις στο άρθρο
BMW Σειρά 1 (2019)
Το 2019 θα δούμε τη νέα γενιά της BMW Σειρά 1. Αυτή θα φέρει πολλά νέα πράγματα, όπως νέα πλατφόρμα (UKL) και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (από πίσω που είναι τώρα), έκδοση σεντάν (εικόνα κάτω), η οποία θα ανταγωνιστεί τα Mercedes CLA και Audi A3 sedan, κινητήρες 3 κυλίνδρων από τα 1,5 λίτρα και προηγμένα συστήματα άνεσης στο εσωτερικό. Μεταξύ αυτών, θα είναι το σύστημα infotainment στο οποίο 6 λειτουργίες θα ελέγχονται με χειρονομίες. Για plug-in έκδοση δεν γνωρίζουμε ακόμη, καθώς η γερμανική εταιρεία έχει την ηλεκτρική Σειρά i στην οποία δίνει σημαντικό βάρος.
BMW Σειρά 1 (2019)
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
BMW Σειρά 3 (2018)
Η επόμενη γενιά της Σειράς 3 θα είναι η entry level πισωκίνητη BMW. Το μοντέλο θα έρθει το 2018, θα πατάει σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και θα έχει βελτιωμένη γκάμα κινητήρων, μεταξύ αυτών και plug-in έκδοση με αυτονομία 50 περίπου χιλιόμετρα. Σημαντικές αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό, ενώ τέλος η εξωτερική σχεδίαση θα είναι ελάχιστα πιο δυναμική.
BMW i1 (2020+)
Από το στρατόπεδο της BMW τηρείται σιγή ιχθύος, ωστόσο η απλή λογική και μόνο «προστάζει» ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. ¶λλωστε, οι μελλοντικές μετακινήσεις στην πόλη θα είναι ηλεκτρικές… Στην περίπτωση, τώρα, του BMW i1, βασικός ανταγωνιστής θα αποτελέσει το ηλεκτρικό smart. Το μοντέλο θα είναι διθέσιο, το αμάξωμά του θα είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα –CFRP, η αυτονομία του θα ανέρχεται στα 150 χιλιόμετρα, ενώ η φόρτιση των μπαταριών θα γίνεται σε λιγότερο από 1,5 ώρα. Φυσικά, αναφορικά με τις επιδόσεις του, αυτές θα είναι προσανατολισμένες για την κίνηση μέσα στην πόλη.
BMW i5 (2019)
Το i5 θα είναι το επόμενο σημαντικό ηλεκτρικό μοντέλο της BMW. Αρχικά είχε ακουστεί πως θα είναι crossover, τελικά όμως θα αποτελέσει μία μεγαλύτερη εκδοχή του i3 και με αισθητικά στοιχεία από το i8 (βλ. μπροστινό μέρος). Σύμφωνα με τις αποκλειστικές μας πληροφορίες, η αυτονομία του μοντέλου θα φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, οι επιδόσεις του θα είναι εντυπωσιακές, ενώ σημαντικό στοιχείο είναι ότι θα φορτίζει στο 80% σε μόλις δύο ώρες. Στη παραγωγή θα μπει προς τα τέλη του 2019, ενώ αναφορικά με την ιπποδύναμή του, αυτή θα βρίσκεται στους 150 περίπου ίππους.
BMW i9 (2020+)
Αυτήν τη στιγμή η μέγιστη ιπποδύναμη του i8 ανέρχεται στα 362 άλογα, όμως σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η BMW σκοπεύει για την επόμενη γενιά του μία έκδοση ακόμη πιο ισχυρή, η οποία θα φτάνει τους 500 ίππους. Κάποιοι μάλιστα αφήνουν να διαρρεύσει πως το νέο μοντέλο, θα φέρει και τον αριθμό 9 στο τέλος. Σε κάθε περίπτωση η σχεδίαση θα είναι φουτουριστική και κατά τα i πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η φίρμα. Τέλος, σημείο αναφοράς θα αποτελέσουν τα laser φανάρια εμπρός, ενώ στο εσωτερικό το σύστημα infotainment θα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και gesture control.
BMW Z4 (2018)
Δεν γνωρίζουμε τελικά αν η BMW θα καταλήξει στο όνομα Z4 ή στο Z5, ωστόσο το μοντέλο κάνει τις τελευταίες δοκιμές του φορώντας καμουφλάζ. Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία που είναι επιβεβαιωμένα, πέρα από την σχεδίασή του την οποία σας αποκαλύπτουμε, είναι πως θα βγει το 2018, ενώ η εξέλιξή του έγινε σε συνεργασία με την Toyota. Το μοντέλο θα φέρει υφασμάτινη οροφή, το βάρος θα είναι στα 1.400 κιλά, η κατανομή στο 50-50 ενώ αναφορικά με τους κινητήρες πιθανότητα να υπάρξει και υβριδική έκδοση, πέρα από τη γνώριμη γκάμα κινητήρων της BMW.
στερεψε απο ονοματα η Alfa Romeo.Ο,τι βλεπουμε απέχει αρκετα απο την τελικη μορφή. Το Audi A6 avant ενδιαφερον. Πού ειναι το "μερος Ι" ;
Απάντηση: Καλημέρα, το μέρος 1 είναι με ενεργό link στην αρχή του άρθρου.