ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πιο προσιτό το Seat Ibiza από το VW Polo

Πιο προσιτό το Seat Ibiza από το VW Polo

Αξίζει πραγματικά το Polo σχεδόν 1.000 ευρώ παραπάνω από το Ibiza, όταν το Seat έχει το ίδιο πάτωμα και ίδιο κινητήρα; Για να πουλάει πάντως περισσότερο μήπως κάτι συμβαίνει;

(26/5/2011)

Δίδυμα ή ετεροθαλή αδέλφια; Η σχέση μεταξύ του Seat Ibiza και του VW Polo μπορεί να είναι στενή αλλά στην τιμή διαφέρουν. Εσείς βρίσκετε το ένα καλύτερο από το άλλο;

Όταν δύο αδελφές εταιρείες μοιράζονται τόσα κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ τους στην ίδια κατηγορία, χρειάζεται κάτι πολύ δυνατό για να θέσει τα δύο αυτοκίνητα σε απόσταση τόση ώστε να μην κλέβει το ένα πωλήσεις από το άλλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από την άλλη με τόσα κοινά στοιχεία θα περίμενες οι πωλήσεις να είναι παρόμοιες. Όμως το Polo έχει πουλήσει στο πρώτο 4μηνο περισσότερα από τα διπλά αυτοκίνητα από ότι το Seat, και ας είναι και σχεδόν 1.000 ευρώ ακριβότερο. Γιατί;
Αν μιλούσαμε για δύο άλλα, τελείως άσχετα μεταξύ τους μοντέλα θα μπορούσε να πει κάποιος με ευκολία, και κατόπιν ελέγχου, πως το ένα είναι καλύτερο από το άλλο και τέλος. Εδώ όμως μιλάμε για σχεδόν όμοια μηχανικά.
Το Polo και το Ibiza χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, που σημαίνει πως μοιράζονται τη γεωμετρία των αναρτήσεων, το τιμόνι και τα φρένα, με εξαρτήματα που πολλές φορές έχουν τον ίδιο ακριβώς κωδικό. Έχουν επίσης το ίδιο ακριβώς μοτέρ. Το 1,2TSI με τους 105 ίππους δίνει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις και έτσι και στο δρόμο με λίγο πιο σφιχτό το Seat, τα πράγματα είναι παραπλήσια.

&&&& Τι αλλάζει; Το κιβώτιο ταχυτήτων που στο Polo έχει μία σχέση παραπάνω, με όση σημασία μπορεί να έχει αυτό στην κατηγορία. Αυτό που όμως είναι ριζικά διαφορετικό είναι το εσωτερικό όπου το προβάδισμα σε ποιότητα του Polo είναι σημαντικό. Υπάρχει φυσικά και η σχεδίαση. Το Polo προέρχεται από ένα στούντιο που ηγείται ο Ντα Σίλβα, γνωστός για τη γραμμή που απέκτησε η Audi αλλά και μοντέλα θρύλους όπως η Alfa Romeo 156.
Από την άλλη, το Seat δεν υστερεί σε «υπογραφές» αφού φέρει αυτή του Ντονκερβόλκε, του βέλγου σχεδιαστή που δημιούργησε από τη μία τη σεμνή Octavia, αλλά και τις εξωτικές Lamborghini. Από εκεί μετατέθηκε στη Seat για να δώσει στην ισπανική μάρκα το νεύρο, τη σπιρτάδα και την καλλίγραμμη σχεδίαση που έχει σήμερα το νέο Ibiza. Αν και τα γούστα διαφέρουν, το Ibiza είναι σίγουρα πιο τολμηρό και ίσως και πιο όμορφο συνολικά.
Τι είναι λοιπόν που κάνει το Polo πιο εμπορικό; To σήμα VW στη μάρκα του μπορεί να παρέχει μια εγγύηση για πολλούς, ειδικά όσους δεν ασχολούνται με αυτά που δεν φαίνονται (και είναι ίδια με του Ibiza στην προκειμένη περίσταση), όμως υπάρχει και διαφορά στην τιμή.
Ακόμη και με το ESP το Ibiza παραμένει σχεδόν 500 ευρώ φτηνότερο, και στην κατηγορία τέτοια διαφορά δεν είναι μικρή.
Τι είναι λοιπόν; Τι λέτε; Τι κάνει το Polo πιο εμπορικό; Είναι καλύτερη αγορά από το Ibiza; Γιατί, ή γιατί όχι; Μήπως το Ibiza έχει την ουσία αλλά όχι το «σήμα»; Τι συμβαίνει; Και τελικά εσείς ποιο προτιμάτε;
fiat
Citroen