Πιο προσιτό το Seat Ibiza από το VW Polo
Αξίζει πραγματικά το Polo σχεδόν 1.000 ευρώ παραπάνω από το Ibiza, όταν το Seat έχει το ίδιο πάτωμα και ίδιο κινητήρα; Για να πουλάει πάντως περισσότερο μήπως κάτι συμβαίνει;
(26/5/2011)
Δίδυμα ή ετεροθαλή αδέλφια; Η σχέση μεταξύ του Seat Ibiza και του VW Polo μπορεί να είναι στενή αλλά στην τιμή διαφέρουν. Εσείς βρίσκετε το ένα καλύτερο από το άλλο;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από την άλλη με τόσα κοινά στοιχεία θα περίμενες οι πωλήσεις να είναι παρόμοιες. Όμως το Polo έχει πουλήσει στο πρώτο 4μηνο περισσότερα από τα διπλά αυτοκίνητα από ότι το Seat, και ας είναι και σχεδόν 1.000 ευρώ ακριβότερο. Γιατί;Αν μιλούσαμε για δύο άλλα, τελείως άσχετα μεταξύ τους μοντέλα θα μπορούσε να πει κάποιος με ευκολία, και κατόπιν ελέγχου, πως το ένα είναι καλύτερο από το άλλο και τέλος. Εδώ όμως μιλάμε για σχεδόν όμοια μηχανικά.
Το Polo και το Ibiza χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, που σημαίνει πως μοιράζονται τη γεωμετρία των αναρτήσεων, το τιμόνι και τα φρένα, με εξαρτήματα που πολλές φορές έχουν τον ίδιο ακριβώς κωδικό. Έχουν επίσης το ίδιο ακριβώς μοτέρ. Το 1,2TSI με τους 105 ίππους δίνει ακριβώς τις ίδιες επιδόσεις και έτσι και στο δρόμο με λίγο πιο σφιχτό το Seat, τα πράγματα είναι παραπλήσια.
&&&& Τι αλλάζει; Το κιβώτιο ταχυτήτων που στο Polo έχει μία σχέση παραπάνω, με όση σημασία μπορεί να έχει αυτό στην κατηγορία. Αυτό που όμως είναι ριζικά διαφορετικό είναι το εσωτερικό όπου το προβάδισμα σε ποιότητα του Polo είναι σημαντικό. Υπάρχει φυσικά και η σχεδίαση. Το Polo προέρχεται από ένα στούντιο που ηγείται ο Ντα Σίλβα, γνωστός για τη γραμμή που απέκτησε η Audi αλλά και μοντέλα θρύλους όπως η Alfa Romeo 156.
Από την άλλη, το Seat δεν υστερεί σε «υπογραφές» αφού φέρει αυτή του Ντονκερβόλκε, του βέλγου σχεδιαστή που δημιούργησε από τη μία τη σεμνή Octavia, αλλά και τις εξωτικές Lamborghini. Από εκεί μετατέθηκε στη Seat για να δώσει στην ισπανική μάρκα το νεύρο, τη σπιρτάδα και την καλλίγραμμη σχεδίαση που έχει σήμερα το νέο Ibiza. Αν και τα γούστα διαφέρουν, το Ibiza είναι σίγουρα πιο τολμηρό και ίσως και πιο όμορφο συνολικά.
Τι είναι λοιπόν που κάνει το Polo πιο εμπορικό; To σήμα VW στη μάρκα του μπορεί να παρέχει μια εγγύηση για πολλούς, ειδικά όσους δεν ασχολούνται με αυτά που δεν φαίνονται (και είναι ίδια με του Ibiza στην προκειμένη περίσταση), όμως υπάρχει και διαφορά στην τιμή.
Ακόμη και με το ESP το Ibiza παραμένει σχεδόν 500 ευρώ φτηνότερο, και στην κατηγορία τέτοια διαφορά δεν είναι μικρή.
Τι είναι λοιπόν; Τι λέτε; Τι κάνει το Polo πιο εμπορικό; Είναι καλύτερη αγορά από το Ibiza; Γιατί, ή γιατί όχι; Μήπως το Ibiza έχει την ουσία αλλά όχι το «σήμα»; Τι συμβαίνει; Και τελικά εσείς ποιο προτιμάτε;
to periergo einai pos telika irthan oi times toso konta h mia me tin alli??? to ibiza einai ena para poli kalo aytokinito kai poli pio omorfo apo to polo alla distixos den legete VW alla seat. h diafora toys se lefta simera einai 2050 euro omos to ibiza den exei esp kai 6 sasman an to ibiza ta ixe ayta tote h diafora toys tha htan 500 mono!!! ego pistebo pos h SEAT kati den kani kala me tis times tis exei kabalisi to kalami kai as einai sxedon idio me to polo.
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΤΟ POLO ΑΠΟ ΤΟ IBIZA ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ V.W. ΕΜΠΝΕΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ SEAT.ΕΝΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΟΥ POLO ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΠΑΛΑΙΟΜΕΝΟ 5ΑΡΙ ΤΟΥ IBIZA KAI ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ. ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ POLO ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΗΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ 7ΑΡΙ DSG ΕΝΩ ΣΤΟ ΙΒΙΖΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΛΟΓΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ PRESTIGE ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΟ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ POLO 1.2 TSI ΚΟΣΤΙΖΕΙ 14.220 EURO ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΒΙΖΑ 13.590.ΤΟ POLO ΕΧΕΙ ESP , ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,(ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΙΒΙΖΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ, ΤΙΜΟΝΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΩΝ, CRUISE CONTROL KAI ΖΑΝΤΕΣ (ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΥ POLO).ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ 630 EURO ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΓΕΝΑΤΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ POLO ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΤΙΜΗΣ ΑΠΟΔΩΣΗΣ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΑ ΑΠΟΚΤΟΥΣΕ ΤΟ ΙΒΙΖΑ ΑΝ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ 1500 ΜΕ 2000 EURO ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ 6ΑΡΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 7ΑΡΙ DSG ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ.ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ POLO ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΝ HIGHLINE-ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΝΕ-ΜΕ ΤΙΜΗ 15.740 EURO, ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΤΙΜΟΝΙ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ CRUISE CONTROL ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΕΞΤΡΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΠΑΝΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΟ POLO ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟ ΣΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ(DSG) KAI H ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΑΡΑ ΔΙΚΑΙΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΤΗΜΟΥΝ ΤΟ POLO ΑΠΟ ΤΟ ΙΒΙΖΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ
Γεια σας,εγω εχω και τα δυο,και ειχα και προηγουμενα μοντελα αντιστιχος,το χιλιαρικο η τα τρια χλ τα αξιζη το polo η vollkswagen οπως το προτιμαται και πιστεψτε με δεν κανη το ονομα την διαφορα.Εκτος απο τα κοινα ανταλλακτικα υπαρχουν και ανταλλακτικα της καροτσας τα οποια ουτε ευκολα τα βρισκης ουτε φθηνα ειναι σε σχεση με το polo,επισης ενω εχουν ιδια σχεδων ps να ειναι πιο νευρικο το ibiza αλλα και διαφορετικα kg και το κυριοτερο η vw εχει εχει μεγαλυτερο δικτιο οπως και παρα πολλα ειδικα ελευθερα συνεργεια και ανταλλακτικα και ξανα το λεω δεν ειναι ιδια γενικα στα αυτοκινητα απο τα ηλεκτρικα και τα εξωτερικα ακομη πλαστικα εως τα εχτρα (σχαρα -κοτσαδορο της προκοπηςκαι οχι φτιαχτο κλπ) και λαμαρινες γιατι στα αυτοκινητα τυχενουν και ζημιες απο τρακαρισμα η απο ανωμαλια του δρομου πχ εκει ειναι που μετανιωνης που δεν εδωσες τα 1-3 χλ.και να πουμαι και το δικιο το ibizaki παη παντου και δεν λεει ποτε οχι ,θα ηθελα να υπηρχε ενα πολυ φτηνο arosa να πεταξω και το smart που εχω για μουλαρι.Μανωλης
Αλλο το vw,αλλο το seat,αλλο το audi,αλλο το skoda.Ενα εμπειρο ματι το καταλαβαινει.Μα θα μου πειτε ιδιο μοτερ,ιδιο πατωμα,ιδιο group και ομως η διαφορα ειναι στην ποιοτητα κατασκευης που καθοριζει και την τιμη.Αλλη καλωδιωση ποιοτικοτερη εχει το audi,ενα κλικ πιο κατω η vw,ενα κλικ ακομα πιο κατω η skoda,ενα κλικ ακομα πιο κατω η seat.Το ιδιο ισχυει και με τα πατωματα και ας λενε ειναι παντου τα ιδια.
προς τον φίλο kosta... (27/5/2011, 17:39): Το Polo έχει κλιματισμό σε όλες του τις εκδόσεις ΚΙ ΟΧΙ a/c όπως το Ibiza στις απλές του εκδόσεις. Απλά στις πιο απλές είναι ημιαυτόματος, ενώ σαν έξτρα μπορείς να του βάλεις πλήρη αυτόματο κλιματισμό...
Κατα 90% πρόκειται για ίδια αυτοκίνητα. Το Ιμπίθα είναι φτηνότερο,αλλά εχει και μικρότερη μεταπωλητική αξία,άρα στο τέλος περίπου στα ίδια έρχεσαι...
Κι εγώ σαν κάτοχος ενός Ibiza του 03 και έχοντας στο στενό οικογενειακό μου περιβάλλον 2 VW, ένα Jetta 1,4 TSI του πατέρα μου και ένα Golf 1,4 TSI του γαμπρού μου, πραγματικά δεν βρίσκω τον λόγο να μην προτιμήσει κάποιος τις άλλες μάρκες του group γλυτώνοντας αρκετά λεφτά όχι μόνο από την αγορά αλλά και από την συντήρηση. Γιατί το VW θα το πληρώνεις και μετά... Με χίλια θα προτιμούσα ένα Leon αντί του Golf, κερδίζοντας σε σχεδιάση, οδηγική συμπεριφορά, θέση οδήγησης κλπ. Στο μόνο που υπερτερεί το VW είναι η τιμή μεταπώλησης, για όποιον ενδιαφέρεται να το αλλάξει μες στη πενταετία. Κατά τ άλλα στα service, αν επιλέξω να βάλω μαμά ανταλλακτικά, θα είναι όλα με την στάμπα της VW-Audi. ¶ρα στην τελική ποιος είναι συνολικά πιο κερδισμένος; Ο κάτοχος του Seat-Skoda ή του VW; Όποιος θέλει να κάνει την διαφορά ας πάει σε Audi....
Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε μία εταιρεία η οποία φτιάχνει πλατφόρμες και εξαρτήματα και τα διανέμει μέσα στον όμιλο από μία εταιρεία η οποία απλά τα λαμβάνει έτοιμα. Το know-how που αποκτούν οι μηχανικοί αυτής της εταιρείας κατά την διάρκεια του σχεδιασμού αυτών των εξαρτημάτων τους κάνει ικανούς να φτιάχνουν ποιοτικότερα προιόντα με περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια από τους άλλους που απλά σπαταλούν λιγότερο χρόνο στο R&D. Οι αριθμοί και οι εντυπώσεις μιλούν από μόνα τους για τα αυτοκίνητα του θέματος.
Kαλύτερο και ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ είναι το δικό μου SKODA Fabia 1.2Tsi!!!!! ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΦΥΣΙΚΑ!! Οι διαφορές είναι σίγουρα με γενικά κριτήρια δυσδιάκριτες αλλά αν κάποιος ΔΕΙ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΙΑΚΟΣΜΟ θα ψηφίσει POLO. Κατά τα άλλα αν λάβει κανείς υπόψη ότι και στα δύο η ποιότητα συναρμογής είναι παραπλήσια, αφού σε διάφορα V.A.G Forums ΚΑΙ οι κάτοχοι VW παραπονούνται ενίοτε για θορύβους, τριγμούς κ.λπ και φυσικά ΠΑΡΑΒΛΕΨΕΙ τα πιο σκληρά πλαστικά του Ibiza, ίσως το τελευταίο είναι ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΑΓΟΡΑ λόγω τιμής αλλά και ΠΙΟ ΦΘΗΝΟΥ SERVICE. Η έλλειψη 6ης ταχύτητας αποτελεί σίγουρα μειονέκτημα του Ibiza αλλά ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ, αφού και με το 5άρι δε το λες και αργό. ¶σε που λόγω μακρύτερης κλιμάκωσης Ο,ΤΙ ΧΑΝΕΙ ΣΕ ΡΕΠΡΙΖ το κερδίζει σε ΚΑΛΥΤΕΡΟ Travelling χαρακτήρα. Π.χ εγώ με το Fabia Tsi είδα 180Km/h στις 4.800rpm με 5η και ένιωθα ότι οδηγώ χαλαρά με καλό ατμοσφαιρικό 1.800άρι. Tώρα από σχεδιαστική άποψη καί...όρεξη...κολοκυθόπιττα!!! ¶λλοι θα βρούν το Polo καλασικά όμορφο και το Ibiza παράξενο και άλλοι, το πρώτο συντηρητικό και το δεύτερο προχωρημένο. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η SEAT το ΠΑΡΑΚΑΝΕ με τη σχεδίση του Supremini της και το παλιό μοντέλο της είναι ΠΙΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ, ενώ το νέο IBIZA προσωπικά μου αρέσει ΜΟΝΟ ΩΣ CUPRA H FR.
Βαγγελης. Τυγχανει να ειμαι κατοχος του ibiza μοντ .2006 και παρα το οτι εγινε αναφορα στο οτι εχουν κοινα ανταλλακτικα ,εγω θα πω οτι ολα τα εξαρτηματα και ανταλλακτικα εχουν σφραγιδα της audi & vw ,ενω ολα ειναι made in germany,πλην καποιων που μπορει να ειναι αλλης προελευσης ,παλι κοινα και στα 2 και μαρκας π.χ valeo .Αρα μιλαμε για 2 ιδια αυτοκινητα και μαλιστα ας γινει γνωστο σε οσους δεν το γνωριζουν οτι η seat εχει συναρμολογησει πολλα μοντελα της vw στο martorell καθως και polo ,μιας και το συγκεκριμενο εργοστασιο ειναι απο τα πιο συγχρονα της ευρωπης .Τωρα οσον αφορα το σηματακι που ειναι vw στο ενα και seat στο αλλο θα πω οτι ειναι καθαρα στο μυαλο του καθενος και στην τσεπη του να πληρωσει 1000 ευρωπουλα περισσοτερα για να αγορασει η οχι polo η ibiza .Εγω προσωπικα θεωρω τον χαρακτηρα του ibiza πιο νεανικο και πιο sport ,και αλλωστε η ιδια η seat ειναι και απο την μητρικη vag η πιο ανησυχου χαρακτηρα εταιρια και οπως προαναφερεται πιο πανω το ιβιζα εχει και sport αναρτηση και esp τυχαιο??? Και ολα αυτα περι μαρκας κλπ μονο στην ελλαδα μας αγγιζουν ακομη ,ερωτω !!! ξερετε ποιος ειναι ενας απο τους μεγαλθτερους ανταγωνιστες του renault clio στην εγχωρια αγορα της γαλλιας ??? ΤΟ Dacia Sandero που ειναι ουσιαστικα προηγουμενο clio με κουστουμι dacia και μοσχοπουλαει γιατι ειναι κατα 2-2.5 χιλιαδες ευρω φθηνοτερο παρ οτι εδω μιλαμε σαφως για πιο παλια τεχνολογια και διαφορετικη ποιοτητα συναρμολογησης .Ευχαριστω για τη φιλοξενια .
ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΘΕΝΑΣ. ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ IBIZA ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΣΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΧΤΥΠΑ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΝΕΣΗ, ΦΛΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΤΕ ΠΑΣ ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΤΟ VW ΠΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΡΙΒΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΟΣΟ ΤΟ SEAT. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ IBIZA ΖΕΙ ΣΤΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ...
Θα ήθελα περισσότερα αυτοκίνητα στην σύγκριση και όχι μόνο στα μικρά αλλά σε κάθε κατηγορία. Η σύγκριση πάντα με ένα μοντέλο από το γκρουπ VW είναι εμεση διαφήμιση. Όσον αφορά το θέμα και εγώ θα έπαιρνα το Polo γιατί ειναι περισσότερο θελτικο με την διαφορά της αξίας του σε σχέση με το SEAT.
einai thema mazoxismou! sygnwmi alla kai to ibiza einai texnologias volkswagen! giati loipon na parei kaneis to kata poly akrivotero polo? gia to sima? i gia to plastiko mesa? imarton re paidia!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ stath. ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΟΓΩ ΟΥΣΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΗ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ POLO, ΤΟΤΕ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ.
Καταρχήν για ποια 1000€ μιλάτε?Το polo 3-θυρο highline 1.2 tsi έχει 15.740€,όταν το ibiza sc 1.2 tsi special edition έχει 14.490€,δηλαδή 1250€ λιγότερα.Και επιπλέον έχει ασύγκριτα καλύτερο εξοπλισμό το ibiza.Έχει bluetooth,χειριστήρια στο τιμόνι,cruise control,xds,ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες,17άρες αντί για 15άρες ζάντες,φιμpέ τζάμια,κλίμα αντί για a/c,6 ηχεία αντί για 4 και ίσως και άλλα που μου ξεφεύγουν.Αν αυτά τα βάλουμε στο polo η τιμή απογειώνεται στα 17500€,δηλαδή 3000€ περισσότερα.Από που και ως που τα 3000 γίναν 1000?Απαράδεκτο.Επιπλέον το τρίθυρο ibiza είναι και πολύ ομορφότερο από το αντίστοιχο polo κ με καλύτερο αισθητά κράτημα από τη βάρκα του polo επειδή τα έχω οδηγήσει και καλύτερα φρένα-τιμόνι.Στο μόνο που υστερεί είναι το 5άρι σασμάν.Η ποιότητα σχεδόν ίδια είναι.¶ρα το ibiza μακράν καλύτερη αγορά!
ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Η SEAT ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΤΗΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ FIAT ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η SEAT ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΟΡΕΙΑ. ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΝΕΟ SEAT ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΤΩΜΑΙ ΤΟ ΕΙΧΕ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ Ο WALTER DA SILVA ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΣ NA ΕΙΝΑΙ Ο βΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΤΟ POLO. ΤΕΛΟΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΕΠΗΔΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΩΝ ΕΙΜΟΥΝΑ ΚΑΤΟΧΩΣ POLO 1,0 YOUNG PEOPLE (1997) - POLO 1,6 GTI 16V (2000) H ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΑΡΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ-ΕΙΝΑΙ- ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ. ΜΗΝ ΚΣΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Η SEAT-SKODA EINAI ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VAG. ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑ Η VW ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΣ ΠΡΩΤΕΣ 5-ΑΔΕΣ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΩΝ POLO-GOLF. TYXAIO? ΔEN NOMIZΩ.
δεν αξιζει ουτε το ενα ουτε το αλλο...απορω....υπαρχει καποιος που θα μιλησει για οδηγικη αισθηση,αξιοπιστια και καταναλωση για καποιο απο τα 2 προαναφερθεντα?renault clio,fiat punto,toyota yaris ta 3 κορυφαια στην κατηγορια!ακους εκει...polo και ibiza...
Εκτιμώ και τα δυο αυτοκίνητα, άλλα σε εκτίμηση έχω πιο πολύ το polo, και αυτό γιατί πιστεύω ότι είναι πιο όμορφο, και ποιότητα εσωτερικού έχει μεγάλη διαφορά.
Eίναι το όνομα που παρασύρει πολλούς να προτιμούν το Polo αντί το Ibiza. ¶λλο πρεστίζ έχει το όνομα Volkswagen και άλλο το Seat. Αλλά και αν ρωτήσεις αυτούς που αγοράζουν το Polo θα σου πουν ότι είναι καλύτερο από το Ibiza, επειδή έτσι πιστεύουν και ας είναι στην πραγματικότητα τα ίδια.