ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν δεν αλλάξει κάτι, ο 1.600άρης κινητήρας του τωρινού Fiesta ST θα πάει περίπατο και στο επόμενο μοντέλο, στη θέση του θα έρθει (ποιος άλλος;) ο 1.0 EcoΒoost.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν δεν αλλάξει κάτι, ο 1.600άρης κινητήρας του τωρινού Fiesta ST θα πάει περίπατο και στο επόμενο μοντέλο, στη θέση του θα έρθει (ποιος άλλος;) ο 1.0 EcoΒoost.

1000άρι το νέο Fiesta ST;

7.119 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2016)

Φαίνεται πως ο τρικύλινδρος 1.0 EcoΒoost κινητήρας δεν θα αποδίδει 205 ίππους μόνο στα μονοθέσια της Formula Ford, αλλά και στο επόμενο Fiesta ST. Δείτε τι δήλωσε ο επικεφαλής εξέλιξής του…

Μέσα στο 2017 θα δούμε τη νέα γενιά του Fiesta και η Ford έχει ξεκινήσει ήδη τα σχέδια για το επόμενο Fiesta ST. Από ότι φαίνεται, ο 1.600άρης κινητήρας θα πάει περίπατο και στη θέση του θα έρθει (ποιος άλλος;) ο 1.0 EcoΒoost.

Ο 1.0 EcoΒoost έχει απόδοση 205 άλογα στα μονοθέσια της Formula Ford και από ότι φαίνεται τόσους ίππους θα βγάζει και στο επόμενο Fiesta ST.

Ο 1.0 EcoΒoost έχει απόδοση 205 άλογα στα μονοθέσια της Formula Ford και από ότι φαίνεται τόσους ίππους θα βγάζει και στο επόμενο Fiesta ST.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αν σκέφτεστε πως το ST αποδίδει 182 ίππους και το ST200 όσους λέει το όνομά του, ενώ τα πιο δυνατά Fiesta με το 3κύλινδρο 1.000άρι σύνολο είναι τα Fiesta Red & Black Edition των μόλις 140 ίππων, έχουμε σας σας πούμε το εξής: Ο 1.0 EcoΒoost έχει απόδοση 205 άλογα στα μονοθέσια της Formula Ford
 
Αποκαλυπτικός ήταν ο επικεφαλής για τα μικρά αυτοκίνητα της Ford, Darren Palmer, καθώς δήλωσε σε συνέντευξή του: «Βλέπουμε όλο και περισσότερο πώς μπορούμε να εξελίξουμε τον κινητήρα 1.0 EcoΒoost και τα σημάδια είναι ενθαρρυντικά. Είναι ένας καταπληκτικός κινητήρας, ακούγεται υπέροχα και διαθέτει πολύ ροπή όταν το turbo σηκώνει πίεση. Τον έχουμε στα υπόψιν μας για το επόμενο ST. Υπάρχει μια τεράστια ζήτηση για το ST, το βλέπουμε τώρα και με το ST200, αλλά θέλουμε να προσφέρουμε περισσότερα και έτσι αναμένουμε μεγαλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα.».
 
Ο λόγος της πιθανής αντικατάστασης του 1.600αρη συνόλου, είναι ο περιορισμός του βάρους. Συνεπακόλουθα θα πέσουν και τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων. Η διεύρυνση της χρήσης του εν λόγω τρικύλινδρου κινητήρα, φαίνεται πως θα επηρεάσει και την κατανομή της παραγωγής στα εργοστάσια, με την Ford να δηλώνει ήδη πως θα μειώσει την παραγωγή των τετρακύλινδρων κινητήρων στο εργοστάσιό της στην Νότια Ουαλία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS