ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Iveco: Πλήρης γκάμα υβριδικών

Iveco: Πλήρης γκάμα υβριδικών

(31/5/2011)

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ήταν η παρουσία της Iveco στο συνέδριο «Bibendum Challenge 2011» που διοργανώθηκε από τις 18- 22/05 στο Βερολίνο καθώς στο περίπτερο της έδωσαν το παρόν τόσο το φουτουριστικό Glider όσο και υβριδικές εκδόσεις όλων σχεδόν των ελαφρών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ένα από το πιο εντυπωσιακά περίπτερα του φόρουμ «Bibendum Challenge 2011» που η Michelin διοργάνωσε στο Βερολίνο από τις 18- 22 Μαΐου με θέμα της νέες τεχνολογίες στον κλάδο των μεταφορών, ήταν αυτό της Iveco.Μεταξύ των εκθεμάτων της ιταλικής εταιρείας, αυτό που αναμφίβολα έκλεψε την… παράσταση ήταν ο φουτουριστικός, πρωτότυπος, τράκτορας με την ονομασία Glider.Το εν λόγω όχημα της Iveco υιοθετεί ορισμένες από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά προτάσεις του ιταλού κατασκευαστή ενώ παράλληλα η σχεδίαση του έχει εξελιχθεί με γνώμονα την μέγιστη δυνατή μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή.Σύμφωνα με τους υπευθύνους της Iveco, το Glider είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 40% σε σχέση με ένα συμβατικό τράκτορα και κάνει χρήση τεχνολογιών όπως η παραγωγή ενέργειας μέσω… φωτοβολταϊκών ή με την ανάκτηση κινητικής ενέργειας, η εκμετάλλευση της θερμότητας που παράγεται από το σύστημα της εξάτμισης, η νέα δομή- αρχιτεκτονική του κινητήρα που δεν απαιτεί την χρήση ιμάντων κ.ά.Πέραν όμως του προηγμένου τόσο τεχνολογικά όσο και σχεδιαστικά, Glider, η Iveco παρουσίασε και μια σειρά υβριδικών εκδόσεων για όλα σχεδόν τα επαγγελματικά οχήματα που περιλαμβάνονται στην γκάμα της.Επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε την ηλεκτρική έκδοση του ECODaily με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82 ίππων καθώς και έκδοση Diesel- Electric του ECODaily που εφοδιάζεται με ένα υβριδικό σύστημα μηχανικών συνόλων το οποίο αποτελείται από έναν πετρελαιοκινητήρα 116 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 44 ίππων.Αντίστοιχα, η Diesel- Electic έκδοση του Eurocargo που έδωσε το παρόν στο «Bibendum Challenge 2011» εφοδιάζεται με έναν πετρελαιοκινητήρα Tector που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 και αποδίδει ισχύ 160 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 60 ίππων.Το κορυφαίο σε μεικτό βάρος «οικολογικό» μοντέλο της Iveco ήταν το Stralis CNG 6x2 που εφοδιάζονταν με έναν κινητήρα Cursor 8 που αποδίδει ισχύ 270 ίππων κάνοντας χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο.Τέλος τα εκθέματα της ιταλικής εταιρείας στο εν λόγω φόρουμ συμπλήρωσε το ECOStralis στην έκδοση AS440S46 T/P με κινητήρα τον Cursor 10 των 460 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Honda