Μπορεί να μην έλαβε μέρος στον φετινό 24ωρο αγώνα, όμως το ιστορικό πλέον όχημα του 1991 με το οποίο κέρδισε η Mazda εκείνη τη χρονιά, επέστρεψε και κυριολεκτικά έκλεψε την παράσταση, κάνοντας γύρους επίδειξης στη θρυλική πίστα με τους Johnny Herbert και Patrick Dempsey στο τιμόνι.
20 χρόνια μετά τη νίκη στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής-διάρκειας 24 ωρών-, το Νο. 55 Mazda 787B επέστρεψε ως guest star για τον αγώνα Le Mans 2011. Κάνοντας δύο γύρους επίδειξης στο θρυλικό Circuit de la Sarthe, την Πέμπτη 9 Ιουνίου και το Σάββατο 11 Ιουνίου, ενθουσίασε το τεράστιο κοινό του Le Mans με την αναβίωση του αξέχαστου ήχου από τους τέσσερις ρότορες του κινητήρα του. Αυτό το πλήρως ανακατασκευασμένο και μοναδικό πρωτότυπο αυτοκίνητο, ήταν επίσης ο επικεφαλής της παρέλασης των οδηγών γύρω από την πόλη Le Mans, την Παρασκευή 10 Ιουνίου.«Είναι μια αξέχαστη εμπειρία να βρίσκομαι στην Le Mans φέτος. Είναι η πρώτη φορά που οδηγώ αυτό το αυτοκίνητο αλλά υποδεικνύει πραγματικό χαρακτήρα. Μόλις σε δύο γύρους μπόρεσα να αποκτήσω σχέση μαζί του» λέει ο Patrick Dempsey, ηθοποιός και οδηγός του RX-8 και ο ιδιοκτήτης της ομάδας στο Grand-AM series στις ΗΠΑ. Ο Dempsey ήταν ο πρώτος που οδήγησε το 787B την Πέμπτη, πριν την παρέλαση των οδηγών την Παρασκευή, προς ευχαρίστηση των ενθουσιασμένων θεατών. Συμμετείχε επίσης στην συνέντευξη τύπου μαζί με τον Seita Kanai, Εxecutive Vice President της Mazda και πολλούς από τους οδηγούς και τα μέλη της νικήτριας ομάδας του 1991 καθώς και τον πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής του Le Mans, Jean-Claude Plassart.Κατά την διάρκεια της παρέλασης των οδηγών, 170.000 εκστασιασμένοι θεατές παρακολούθησαν τον δρομέα των 700 ίππων στους δρόμους της Le Mans με οδηγούς τον Yojiro Terada και τον David Kennedy που για αρκετά μεγάλο διάστημα ήταν οδηγοί αγώνων αυτοκινήτων Mazda στο Le Mans. Η παρέλαση συνεχίστηκε με τον Patrick Dempsey, τον Seita Kanai, τον Pierre Dieudonné και πολλούς άλλους.Το Σάββατο, στα πλαίσια προθέρμανσης για τον αγώνα, ο Βρετανός Johnny Herbert επέστρεψε στο τιμόνι του αυτοκινήτου που του χάρισε τη νίκη, για δύο γύρους έντονου συναισθηματισμού. Αν και ήταν ο πιλότος του 787B που έκοψε πρώτο το νήμα το 1991, δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει τους υπόλοιπους οδηγούς στο βάθρο εξ’ αιτίας μίας λιποθυμίας που προκλήθηκε από αφυδάτωση. Φέτος όμως, μετά από μια διακωμώδηση και ψευδή αναπαράσταση της λιποθυμίας, κλήθηκε να ανέβει στο βάθρο του Le Mans και να γιορτάσει την προσωπική του νίκη αλλά και την νίκη της Mazda. Ήταν η πρώτη και μοναδική Ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρία που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.O Seita Kanai, Εxecutive Vice President της Mazda Motor Corporation αναφέρει: «Είναι καταπληκτικό να βλέπεις τόσους πολλούς λάτρεις του motorsport να θυμούνται ακόμα την νίκη της Mazda στον 24ωρο αγώνα Le Mans πριν από 20 χρόνια και να εκφράζουν ακόμα τον ίδιο ενθουσιασμό. Η νίκη μας είχε να κάνει με την πλήρη αφοσίωση και το πάθος των μηχανικών μας αλλά και όλης της ομάδας. Το ίδιο πνεύμα μας ακολουθεί μέχρι και σήμερα με την εξέλιξη της τεχνολογίας SKYACTIV που θα επιφέρει επανάσταση στη νέα γενιά των οχημάτων Mazda».