Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μικρά, με συμφέρον στους 100 ίππους
Διαβάστηκε από 10413 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/6/2011
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
peugeot 207, seat ibiza, skoda fabia - Η απόδοση αυτή έχει αναδειχθεί σε ιδανικό «νούμερο» όσον αφορά στα μικρά μοντέλα, αφού τους χαρίζει τόσο ικανοποιητικές επιδόσεις (επομένως ξεκούραστο ταξίδι), ενώ την ίδια στιγμή η κατανάλωση καταφέρνει να μείνει χαμηλά. Πρόκειται για τα Skoda Fabia 1.2 TSI, Seat Ibiza 1.2 TSI και Peugeot 207 1.4 95ps.
Η απόδοση αυτή έχει αναδειχθεί σε ιδανικό «νούμερο» όσον αφορά στα μικρά μοντέλα, αφού τους χαρίζει τόσο ικανοποιητικές επιδόσεις (επομένως ξεκούραστο ταξίδι), ενώ την ίδια στιγμή η κατανάλωση καταφέρνει να μείνει χαμηλά. Πρόκειται για τα Skoda Fabia 1.2 TSI, Seat Ibiza 1.2 TSI και Peugeot 207 1.4 95ps.

Στρίβει με αρκετή σιγουριά και διατηρεί την τροχιά του ακόμη και υπό πίεση το 207, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε ακραίες καταστάσεις

Το ανανεωμένο Peugeot 207 προσθέτει την πιο ενδιαφέρουσα εμφάνιση και την οικονομία καυσίμου στα ήδη υπάρχοντα πλεονεκτήματά του

Το εσωτερικό του ανανεωμένου 207 περιλαμβάνει μικρές αλλαγές, με κυριότερη τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού
Peugeot 207 1.4 (95PS)
Στο εύλογο χρονικό διάστημα της συμπλήρωσης τριών ετών από το λανσάρισμά του, το Peugeot 207 δέχεται μια μικρή, αισθητική κυρίως ανανέωση, ώστε να συνεχίσει την κορυφαία εμπορική πορεία του στις ευρωπαϊκές αγορές (πρώτο σε πωλήσεις επιβατικό το 2007 και δεύτερο το 2008). Παράλληλα, πιστή στο πνεύμα της εποχής, η Peugeot προχώρησε και σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε όλη την γκάμα, υιοθετώντας ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και επεμβαίνοντας στη λειτουργία των κινητήρων.
Μικρές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου 207 σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο και συγκεκριμένα συνοψίζονται στα νέα χειριστήρια για τον κλιματισμό, τη λίγο πιο αφρώδη επένδυση του ταμπλό, αλλά και τις νέες επενδύσεις του σαλονιού. Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο διατηρεί την ευχάριστη και σύγχρονη εικόνα του, με μια μικρή σπορτίφ δόση από τα λευκά όργανα του πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου, που διαθέτει η εξοπλιστική έκδοση Sport του αυτοκινήτου δοκιμής. Στο εσωτερικό του 207 οι χώροι επαρκούν για τη μεταφορά 4 ενηλίκων. Στο εμπρός κάθισμα λοιπόν υπάρχει αρκετός χώρος τόσο για τα κεφάλια, όσο και για τους ώμους του οδηγού και του συνοδηγού. Στο πίσω τμήμα, ο χώρος για τα γόνατα των επιβατών είναι αρκετός, ενώ αυτός για τον αέρα και τους ώμους ικανοποιητικός για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο χώρος αποσκευών, από την πλευρά του, προσφέρει καλή χωρητικότητα 270 λίτρων, η οποία αυξάνεται στα 923 λίτρα με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Το ανανεωμένο 207 δεν περιλαμβάνει αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη, με αποτέλεσμα να διατηρεί ένα συνολικά ισορροπημένο χαρακτήρα στο δρόμο, συνδυάζοντας την άνεση με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1,4 λτ., αποδίδει 95 ίππους, και έχει κατανάλωση 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 140 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 12,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 185 χ.α.ω. Η τιμή για την έκδοση με τον κινητήρα των 95 ίππων ξεκινά από τα 15.010 ευρώ.



Χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς του Ibiza 1,2 TSI είναι η ουδετερότητα των αντιδράσεων σε δρόμους με στροφές και η στιβαρότητα του πλαισίου του

Η έκδοση 1.2 TSI του Seat Ibiza τονώνει ευχάριστα τη δυναμική του μοντέλου στην ελληνική αγορά

Kαλοφτιαγμένο και ποιοτικό το εσωτερικό, που όμως δείχνει λιτό. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα
Seat Ibiza 1.2 TSI
Λίγο-πολύ αναμενόμενη ήταν η κίνηση της Seat να τοποθετήσει το μικρό αλλά… θαυματουργό κινητήρα 1,2 TSI και στο Ibiza. Όπερ και εγένετο λοιπόν, και το Ibiza δέχθηκε τη μεταμόσχευση του 8βάλβιδου, τούρμπο και με άμεσο ψεκασμό καυσίμου κινητήρα με τους 105 ονομαστικούς ίππους. Το εσωτερικό του… downsized Ibiza 1,2 ΤSI δε διαφέρει σε τίποτα από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις, γεγονός που μεταφράζεται σε σύγχρονη αισθητική, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, στιβαρότητα και προσεγμένη εργονομία -εξαιρείται αυτή του ηχοσυστήματος. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και εκείνα με τη σειρά τους πολύ καλής ποιότητας και εμφανίζουν ανάλογη συναρμογή. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με πολλαπλές ρυθμίσεις για κάθισμα και τιμόνι. Οι χώροι φυσικά δεν έχουν μεταβληθεί και παραμένουν επαρκείς για 4 ενήλικες επιβάτες. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και η μοναδική ένσταση αφορά στον αέρα για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 292 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία και ικανοποιεί τόσο με το σχήμα, όσο και με το άνοιγμά του.
Χωρίς αμφιβολία, ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του Ιbiza είναι η οδική του συμπεριφορά. Το 1,2 ΤSI δεν αποτελεί εξαίρεση, ωστόσο το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής είναι και η άνεση. Η ανάρτηση είναι κατάλληλα ρυθμισμένη ώστε να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, γεγονός που οδηγεί σε ελαφρά υποστροφή στο όριο. Κάθε αντίδραση όμως είναι προβλέψιμη και απόλυτα ελεγχόμενη. Όπως και να έχει, η άνετη ανάρτηση, σε συνδυασμό με τη σωστή ηχομόνωση, βοηθά ώστε τα ταξίδια να είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Παρά τις κάποιες κλίσεις, δεν παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, εμπνέοντας ασφάλεια ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.
Ο 1,2 TSI κινητήρας των 1,2 λτ., αποδίδει 105 ίππους, και έχει κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 124 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,8 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 190 χ.α.ω. Η τιμή ξεκινά από τα 13.690 ευρώ.



H ανανεωμένη Fabia δέχθηκε μικρές αισθητικές επεμβάσεις, ενώ η σημαντικότερη προσθήκη είναι ο κινητήρας 1.2 TSI

Η ανανεωμένη Fabia εμφανίζει ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο δρόμο, αφού είναι ασφαλής, άνετη και καλή οδηγικά

Πιο σύγχρονη εμφάνιση απέκτησε το εσωτερικό της Fabia, με την προσεγμένη ποιότητα και την πολύ καλή εργονομία
Skoda Fabia 1.2 TSI
Αρκετά διακριτική είναι η αισθητική ανανέωση που έγινε στο αμάξωμα της Fabia πριν από λίγο καιρό, η οποία αφορά στο εμπρόσθιο τμήμα και καθόλου στο πίσω. Πιο συγκεκριμένα, μεγάλωσαν τα φωτιστικά σώματα προσφέροντας παράλληλα καλύτερο φωτισμό, στο καπό τα νεύρα είναι πιο αιχμηρά, οι νέοι ευμεγέθεις προβολείς ομίχλης ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας, ο προφυλακτήρας απέκτησε πιο δυναμική όψη και η πλατύτερη μάσκα έγινε πιο "γωνιώδης". Επίσης, λόγω της διαφορετικής σχεδίασης του εμπρός προφυλακτήρα, αυξήθηκε το συνολικό μήκος του αμαξώματος κατά 8 χλστ., φτάνοντας ακριβώς στα 4,0 μ. Μικρής έκτασης είναι και οι αλλαγές που έγιναν στο εσωτερικό, με νέας σχεδίασης πίνακα οργάνων, τιμόνι που προέρχεται από τα υπόλοιπα μοντέλα της Skoda, διαφορετική εμφάνιση στις μονάδες κλιματισμού και ηχοσυστήματος, ενώ νέες είναι και οι υφασμάτινες επενδύσεις. Από πλευράς ποιότητας, το σχετικά μαλακό σε υφή πλαστικό που συναντάται στο μετωπικό τμήμα του ταμπλό παρέμεινε ως είχε, ενώ βελτιώθηκε σε υφή η σκληρή πλαστική επιφάνεια που καλύπτει το πάνω μέρος του. Στα θετικά γνωρίσματα του εσωτερικού ανήκουν επίσης η πολύ καλή εργονομία, οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και η βολική -σχετικά ψηλή- θέση οδήγησης, όπως και οι άνετοι χώροι για 4 επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους (315 λίτρα).
Καμία αλλαγή δεν υπέστη ως προς τη ρύθμιση των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), οι οποίες είναι σχετικά μαλακές, με προσανατολισμό περισσότερο προς την άνεση, παρά στην προσφορά σπορτίφ αίσθησης. Έτσι, κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος οι επιβάτες του δε θα ενοχληθούν, ενώ ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Ο turbo κινητήρας των 1,2 λτ., για ακόμα μία φορά αποσπά πολύ καλές κριτικές ως προς τη γραμμικότητά του, το τράβηγμα που διαθέτει από τις χαμηλές στροφές και τα συνολικά θετικά του χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας παράλληλα τις σβέλτες επιδόσεις με την περιορισμένη κατανάλωση βενζίνης. Αποδίδει 105 ίππους, και έχει κατανάλωση 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα με ρύπους στα 124 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 191 χ.α.ω. Η τιμή της στην έκδοση με τον κινητήρα 1.2 TSI ξεκινά από τα 12.890 ευρώ.


»Σχολιάστε την είδηση

Tags: ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ

περισσότερα νέα & άρθρα »
SEAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Για ποιο λόγο οι κάτοχοι SEAT έχουν το κεφάλι τους ήσυχο;

To SEAT Ibiza με 150 PS είναι το Νο.1 μικρό σε ενεργητική ασφάλεια

Εκπτώσεις σε CUPRA & SEAT: Ibiza από 17 χιλιάρικα, στα 31 το Formentor

Σε εποχή έλλειψης τεχνογνωσίας το να βρίσκεις ΛΥΣΕΙΣ στο συνεργείο σου, είναι προνόμιο!

Η SEAT «κόβει» το Tarraco και κάνει χώρο για το CUPRA Terramar

Η συνεπής δουλειά και οι καλές υπηρεσίες οδηγούν σε ΡΕΚΟΡ πιστότητας στη SEAT!

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Diesel ή plug-in; Mercedes E 220 d Vs Mercedes E 300 e

Plug-in υβριδικά πάνω από 220 άλογα; Peugeot 408 ή Toyota Prius

Ηλεκτρικά SUVάκια (με leasing): Το Kia EV3 απέναντι στο Volvo EX30

Νέα ηλεκτρικά Ford Capri & Explorer: Πόσο μοιάζουν και πού διαφέρουν;