|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Opel: έρχονται οι εκδόσεις με υγραέριο | |||
|
|||
ECO auto-news | |||
|
Η εταιρεία ανακοινώνει ότι το Corsa LPG ecoFLEX των 1,2 λίτρων και 85 ίππων, μπορεί ήδη να παραγγελθεί, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμη τέσσερα μοντέλα. Πρόκειται για τα Meriva, Astra, Zafira Tourer και Insignia, εκ των οποίων όλα θα συνοδεύονται από την εργοστασιακή εγγύηση του κατασκευαστή. | ||
Η Opel λανσάρει μία νέα πρωτοβουλία LPG με το Corsa LPG ecoFLEX, για το οποίο ήδη γίνονται δεκτές παραγγελίες. Σταδιακά, θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις LPG (Liquefied Petroleum Gas) των Meriva, Astra, Zafira Tourer και Insignia. Οι κινητήρες αυτοί είναι προδιαγραφών Euro 5, ενώ θα συνοδεύονται και από πλήρη εγγύηση του κατασκευαστή. Ανεξάρτητα από την ετήσια χιλιομετρική κάλυψη και τη χρήση των οχημάτων, το κόστος καυσίμου μπορεί να μειωθεί περίπου 40% με το LPG. Παράλληλα ωφελείται και το περιβάλλον: οι εκπομπές CO2 στο πρόγραμμα LPG είναι 15% χαμηλότερες σε σχέση με εφάμιλλα βενζινοκίνητα μοντέλα. Το νέο Corsa 1.2 LPG ecoFLEX παράγει 83 ίππους στο LPG mode (και 85 ίππους με τη χρήση βενζίνης). Η τρίθυρη έκδοση εκπέμπει μόνον 110 γρ./χιλιομετρο CO2, ενώ το πεντάθυρο, αντίστοιχα, 115 γρ./χιλιόμετρο. Τα τέσσερα μοντέλα LPG ecoFLEX που θα ακολουθήσουν βασίζονται στον 1.4 υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα. Κινητήρας ‘δύο καυσίμων’ αυξάνει την αυτονομία Όλα τα μοντέλα LPG ecoFLEX της Opel πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5 και λειτουργούν με δύο τύπους καυσίμου – LPG και βενζίνη– κάτι που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία από 1.100 μέχρι 1.500 χιλιόμετρα, με γεμάτα ρεζερβουάρ βενζίνης και LPG. Το επίπεδο πλήρωσης του ρεζερβουάρ LPG απεικονίζεται σε μία κλίμακα πέντε υποδιαιρέσεων. Όπως τα χειριστήρια λειτουργίας, είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και τοποθετείται σε θέση εύκολης πρόσβασης. Η αλλαγή από το ένα πρόγραμμα στο άλλο (LPG σε βενζίνη και το αντίστροφο) γίνεται είτε αυτόματα ή μέσω των σχετικών μπουτόν. Οι σύγχρονοι κινητήρες LPG χρησιμοποιούν όλα τα πλεονεκτήματα του συστήματος επιλεκτικού ψεκασμού καυσίμου ανά κύλινδρο. Για μεγιστοποίηση των επιδόσεων, οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής, καθώς και οι έδρες τους έχουν υποστεί ειδική σκλήρυνση στα Opel LPG. Επομένως οι μηχανικοί της Opel εξουδετερώνουν το αυξημένο επίπεδο φθοράς στη λειτουργία LPG ώστε να μην χρειάζονται επιπλέον πρόσθετα για να αντισταθμίσουν τις μειωμένες λιπαντικές ιδιότητες του εναλλακτικού καυσίμου. Επίσης δεν χρειάζονται πρόσθετα διαστήματα service. Τα συστήματα των Opel LPG υποβάλλονται σε στάνταρ διαδικασίες δοκιμών και ελέγχου για να αποκλείονται οι κίνδυνοι πυρκαγιάς. Επιπλέον, πραγματοποιούνται ολοκληρωμένες δοκιμές και crash tests που πληρούν τα εξαιρετικά αυστηρά κριτήρια της εταιρίας. Το σύστημα Opel LPG τοποθετείται σε απόλυτα προστατευμένα σημεία και ενσωματώνεται στη δομή ασφαλείας του οχήματος. LPG από το εργοστάσιο: Εξατομικευμένη λύση με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή Η Opel Special Vehicles GmbH (OSV), θυγατρική της Opel με εξειδίκευση στις ειδικές εκδόσεις και μετατροπές οχημάτων είναι υπεύθυνη και για τα νέα μοντέλα LPG. Οι πελάτες παραλαμβάνουν το LPG αυτοκίνητό τους με τα διαπιστευτήρια της κορυφαίας τεχνολογικής ποιότητας ενός εργοστασιακού Opel – μεταξύ των οποίων αντοχή, εγγύηση κατασκευαστή, μέγιστη ασφάλεια και απεριόριστη ευρυχωρία εσωτερικού. Φορολογικά πλεονεκτήματα για LPG ορίζονται μέχρι το 2018 Ο Γερμανικός Νόμος Περί Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (EEG) διασφαλίζει ένα φορολογικό πλεονέκτημα για το LPG μέχρι το 2018. Το LPG σαν καύσιμο θα φορολογείται με 9,45 ευρωσέντ το λίτρο. Αντίστοιχα, η βενζίνη φορολογείται με 65,45 ευρωσέντ το λίτρο, στο πλαίσιο του Γερμανικού οικολογικού φόρου. Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν πάνω από 5,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα LPG στους Ευρωπαϊκούς δρόμους. Περισσότερα από 400.000 οχήματα χρησιμοποιούν τους 6.200 σταθμούς ανεφοδιασμού LPG στη Γερμανία. (Πηγή: DVFG, Γερμανικός Σύνδεσμος για το Υγραέριο). Η μέση τιμή ανά λίτρο LPG είναι 0,72 ευρώ, συγκριτικά με το 1,50 ευρώ και πλέον που κοστίζει η σούπερ αμόλυβδη, το οποίο σημαίνει ότι οι πελάτες LPG γεμίζουν το ρεζερβουάρ τους με το μισό κόστος. Ακόμα και με ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση στη λειτουργία LPG, η οικονομία κόστους φτάνει γύρω στο 40%. Ένα τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευνοϊκή φορολόγηση. Ο ιδιοκτήτης ενός βενζινοκίνητου Corsa μπορεί να πληρώνει 44 ευρώ το χρόνο, ενώ για την έκδοση LPG το ποσό αυτό είναι μόνον 26 ευρώ – επομένως η συνολική οικονομία από τους φόρους ξεπερνά το 40%. |
| ||
»Σχολιάστε την είδηση | ||
|