Τι μικρομεσαίο αγοράζεις με 105 ίππους, κάτω από 11 δλ. το 0-100 και 14.290 ευρώ; To Seat Leon μήπως είναι και κάτι περισσότερο από ένα σπορτίφ μικρομεσαίο;
(14/7/2011)
Στην Ελλάδα έχουμε μια ταμπελίτσα και την κολλάμε παντού. Ειδικά στα αυτοκίνητα, αυτό το φαινόμενο εκτός από διαδεδομένο είναι και καταστροφικό. Γιατί χωρίς να ρωτήσεις, χωρίς να δεις, και χωρίς να μάθεις, απορρίπτεις αυτοκίνητα που είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις. Μήπως για παράδειγμα το Seat Leon το θεωρείς πολύ σπορ, ενώ είναι και πολύ οικονομικό;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και έτσι, διαλέγοντας αυτοκίνητο μπορεί να ξεχάσεις πως το ότι έβαλε κάποιος μια ταμπελίτσα δε σημαίνει πως ισχύει πάντα κιόλας. Στην περίπτωση της Seat ας πούμε, και του Leon που είναι αρκετά σπορ σχεδιαστικά, υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά. Όπως η επιθετική τιμολογιακή στρατηγική της Seat στην Ελλάδα.Μπορεί να το δεις και σαν «αλληλεγγύη» των Ισπανών που αφύπνισαν του Έλληνες της πλατείας θα έλεγε κανείς. Γιατί αλλιώς δε μπορείς να περιγράψεις το Leon 1.2TSI που με 105 ίππους, 0-100 κάτω από 11 δλ. πωλείται 14.290 ευρώ, και με απόσυρση άλλα 960 ευρώ κάτω. Μιλάμε για τιμές μικρού, και μάλιστα φτηνού μικρού αυτοκινήτου.
Και αν έχεις ενδοιασμούς για το «μέγεθος» του κινητήρα, τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Γιατί μόνο το Megane 1,6 δίνει τέτοια επιτάχυνση, ενώ πρέπει να πας σε πολύ πιο δυνατά ατμοσφαιρικά για τις ρεπρίζ που έχει το Leon.
Και αυτά με την φορολογική ασφάλεια του 1,2 που ότι και να γίνει, έκτακτη εισφορά δε θα πληρώσει ποτέ και το τεκμήριό του θα είναι χαμηλό. Αν ακόμη βάλεις τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας που πάντα θα είναι σε μικρή κλίμακα, είτε με κυβισμό είτε με ρύπους, δε θα ξεπεράσουν πολύ τα 132 ευρώ που είναι σήμερα, αλλά και την κατανάλωση που μένει κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χλμ. στο ταξίδι και δεν ξεπερνά τα 5.7 στην πόλη, τότε το Leon είναι πραγματικά αλληλέγγυο στην ελληνική πραγματικότητα.
Σαφώς το θαύμα του είναι στο μοτέρ, που το έχουν και άλλα. Όχι όμως σε αυτή την τιμή. Για παράδειγμα το Golf 1,2TSI με 105 ίππους ξεκινάει από 18.100 ευρώ. Σχεδόν 4.000 ευρώ πάνω σε σχέση με το Leon.
Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε το Leon ακόμη μονοδιάστατα; Σαν σπορτίφ μικρομεσαίο; Μήπως πίσω από την πρώτη εντύπωση υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που μπορεί να είναι ακριβώς αυτά που ψάχνετε; Είχατε μέχρι τώρα συνδυάσει τη Seat με οικονομικά αυτοκίνητα; Τι λέτε τώρα;
ουτε εγω θεωρω οτι αυτη η γεννια seat ειναι σπορ.... πολυμορφικα μου θυμιζουν ολα τους!! επισης σχετικα με την lancia που λεει οτι ειναι γυναικεια, να θυμισω τις integrale, stratos, s4 κλπ! δεν νομιζω οτι αυτα ειναι γυναικεια αυτοκινητα, αλλα ειναι πολυ πιο σπορ και απο τα seat!
Πολύ καλή επιλογή αγοράς αλλά το μεγάλο του μείον είναι ότι θα το αγοράσεις με την λογική και μόνο,σε ποιον θα κάνει κλικ ένα αυτοκίνητο που το βλέπει στους δρόμους πιο πολλές φορές και από ..την γυναίκα του?
Νομίζω οι ταμπελίτσες κολλάνε από τον ειδικό τύπο και είναι συνήθως κατ υπόδειξη των εταιρειών αυτοκινήτων-αντιπροσωπειών. Η σχεδιαστική γραμμή αυτής της γενιας SEAT, ALTEA LEON, ALAMBRA που παραπέμπουν σε πολυμορφικά, μόνο στην κατηγορία των σπορτιφ αυτοκινήτων δεν μπορεί να συγκαταλέγονται και μόνο εξ όψεως. Η επόμενη γενιά LEON δείχνει ότι η SEAT κάνει στροφή 180 μοιρών για να προσπαθήσει να στηρίξει αυτό το σπορτιφ προφίλ που θέλει να περάσει στους υποψήφιους αγοραστές. Το άν τα αυτοκίνητα είναι αξιόλογα στο δρόμο ή σπορτιφ αν θα θέλατε μπορεί να ενδιαφέρει μόνο τους αγοραστές με τις γρήγορες εκδόσεις που αγοράζουν την τεχνολογία απο το VW group τσάμπα σε σχέσει με αντίστοιχα VW-AUDI και όχι τους πολλούς με τα παιδικά καρεκλάκια στο πίσω κάθισμα που τα έχουν αγοράσει. Συμπέρασμα. Ενα τίμιο αυτοκίνητο στο πνεύμα των Ελληνικών καιρών.
Aλήθεια από πού κι ως πού το ceed 1.4 109HP ισάξιο με το Leon 1.2 Tsi σε επιδόσεις κατά τον κο Menel;... Φίλε μου μπερδεύεσαι με την ονομαστική απόδοση! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Έχω μπει σε τέτοιο Leon και είναι σε τράβηγμα ισάξιο με καλό οικογενειακό 1.600άρι και κάτι περισσότερο! Κατά τα άλλα ποιοτικό το κορεάτικο και καλή επιλογή αλλά για συντηρητικούς και φοβισμένους οδηγούς μάλλον.
emena prosopika me peirazoun oi tampelitses aspoume skoda den akougetai oraio eno na peis bmw seat i mercedes exei diafora gia mena
Συμφωνώ με τον c.bin...Tί θα πει το Leon 1.2Tsi σπορ; Ένα σβέλτο αμάξι με πολύ καλή ροπή στις χαμηλομεσαίες είναι που μπορεί να το αγοράσει ο μη προνομιούχος οικογενειάρχης, αντί να σβερκωθεί ένα ατμοσφαιρικό 1.600άρι ή 1.800άρι και να τον κυνηγά μετά ο... Oly Roen! Για σπορ πας ή σε δυνατό 2λιτρό ή turbo άνω των 1600c.c.
wv & SEAT μπορεί να είναι πανομοιότυπα, αλλά δεν είναι ίδια.!!!!.Επίσης στην wv πληρώνεις και το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία καλύπτει τους πελάτες της ενώ η seat όχι. Σκεφτείτε τί έγινε στην Αθήνα με την wv-Παζαρόπουλος και τι έγινε στην Φθιώτιδα με την seat -Τριγένης...!!!!! Ακόμα κλαίμε !!!!
Θα διαφωνήσω με το συντάκτη ότι η ταμπέλα των Seat είναι "sport". Από πού προκύπτει αυτό ? Δεν πάνε πολλά χρόνια που η Seat πουλούσε αντίγραφα της Fiat και αργότερα αυτοκίνητα σαν το Gredos και το πρώτο Toledo, δηλ. αδιάφορα από κάθε άποψη. Ούτε η σημερινή γκάμα της δικαιολογεί το χαρακτηρισμό "sport", αφού πέρα από τις εκδόσεις FR, Cupra των Ibiza, Leon, κατά τα άλλα παράγει συνηθισμένα value for money αυτοκίνητα. Θα έλεγα μάλλον ότι η ταμπέλα της Seat, αν υπάρχει, είναι "φθηνό VW", όπως είναι και για τη Skoda. Όσο για τις ταμπέλες που βάζουμε στα αυτοκίνητα, συμφωνώ ότι οι Έλληνες δίνουμε σημασία στη μάρκα και δε βγάζω τον εαυτό μου απ έξω. Ανεξαρτήτως των ανωτέρω, νομίζω ότι το Leon είναι μια καλή περίπτωση μεσαίου οικογενειακού, καθώς συνδυάζει εμφάνιση (για μένα από τα ωραιότερα μεσαία), οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους. Δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου, χάνει πολύ σε εικόνα εσωτερικού, κάτι που θα ήταν αρκετό για να μην το προτιμήσω. Επιπλέον, σύντομα αλλάζει το μοντέλο.
Τι μικρομεσαίο αγοράζεις με 105 ίππους, κάτω από 11 δλ. το 0-100 και 14.290 ευρώ; Απαντηση: hyundai i30 με 109 ιππους και 12000 ¤ και kia ceed ομοιως οκ?
Η εμμονη του εμπνευστη των ψευτοδιλληματων με το γκρουπ WAG ειναι απλα απιστευτη!!! Υποκλινομαι για αλλη μια φορα! Ελεος! Καλο γκρουπ το WAG χωρις αμφιβολια,καλη η σεατ αλλα ελεος!!! Μας κανετε να νιωθουμε οτι δεν υπαρχει αλλη εταιρια στο κοσμο εκτος απο αυτες του ομιλου. Οσοι εχουμε αλλα αυτοκινητα ειμαστε απλα γραφικοι...
Ανέκαθεν η SEAT είχε αμαξια με πολύ καλο value for money. Επι 20ετία είμαι πιστός στη φίρμα και δεν το έχω μεταννοιώσει. Τώρα μάλιστα με το νέο LEON 1,2 με την εξαιρετικά χαμηλή τιμή του ως επίσης και με το χαμηλό κόστος χρήσης του η SEAT θα λέγαμε ότι έβγαλε το καταλληλο αμαξι για την κρίση που περνάμε.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ LEON ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΘΕΝΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΥΝΟΪΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΓΑ ΞΥΓΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ ΤΟΥ. ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΗΔΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, TO LEON ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΩΣ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΛΥΣΗ ΑΓΟΡΑΣ. ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΥΠΟΥ KIA CEED KAI HYUNDAI i30, ΑΛΛΑ 6ΤΑΧΥΤΟ ΚΑΙ ΕΥΝΟΪΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
Όποιος αγοράζει αυτοκίνητο με την καφενειακή λογική- πολύ σπορ αυτό- πολύ κυριλέ το άλλο-πολύ νευρικό το τάδε-γυναικείο το δείνα κτλ, είναι άξιος της μοίρας του. Αγοράζουμε αυτοκίνητο με βάση πρώτον, τις ανάγκες μας, δεύτερον, τις προδιαγραφές που γουστάρουμε και τρίτον, το ποσό που μπορούμε να διαθέσουμε. Όλα τα άλλα, είναι τρίχες κατσαρές...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ VAG ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΜΟΥΡΗ Ή ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ GOLF ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ LEON. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΚΟΛΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ VAG ΑΛΛΑ Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΤΑΤΑ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΕΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΦΗΜΗ ΤΗΣ BMW ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ... ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΑΝΕΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ MERCEDES ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ...
Εμένα προσωπικά οι ταμπέλες δεν με επηρεάζουν. Τα κριτήρια με τα οποία επιλέγω αυτοκίνητο είναι τελείως διαφορετικά. Πρώτα είναι η κίνηση πίσω, μετά η μεγάλη ιπποδύναμη (άνω των 200 ίππων) και τέλος η αισθητική εικόνα (κατα τη δική μου αισθητική). Τώρα το πόσο κάνει και το πόσο καίει δεν με απασχολούν και τόσο, επειδή αγοράζω μεταχειρισμένα και κάνω πολύ λίγα χιλιόμετρα. Σε ότι αφορά τα σέρβις τα κάνω μόνος μου και πληρώνω μόνο τα ανταλλακτικά, που μπορώ να τα βρω και μέσω internet και να μου κοστίσουν φθηνότερα. Το μόνο που με νοιάζει είναι τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα (επειδή τα πληρώνεις μετρητά), γι΄αυτό δεν ξεπερνάω τα 2000 cc.