ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι μικρομεσαίο αγοράζεις με 105 ίππους, κάτω από 11 δλ. το 0-100 και 14.290 ευρώ; To Seat Leon μήπως είναι και κάτι περισσότερο από ένα σπορτίφ μικρομεσαίο;

Τι μικρομεσαίο αγοράζεις με 105 ίππους, κάτω από 11 δλ. το 0-100 και 14.290 ευρώ; To Seat Leon μήπως είναι και κάτι περισσότερο από ένα σπορτίφ μικρομεσαίο;

(14/7/2011)

Στην Ελλάδα έχουμε μια ταμπελίτσα και την κολλάμε παντού. Ειδικά στα αυτοκίνητα, αυτό το φαινόμενο εκτός από διαδεδομένο είναι και καταστροφικό. Γιατί χωρίς να ρωτήσεις, χωρίς να δεις, και χωρίς να μάθεις, απορρίπτεις αυτοκίνητα που είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις. Μήπως για παράδειγμα το Seat Leon το θεωρείς πολύ σπορ, ενώ είναι και πολύ οικονομικό;

Αν αρχίσει κανείς να διαβάζει μία μία τις μάρκες είναι σίγουρο πως μετά το όνομά τους θα έχει να πει και μία λέξη, ένα χαρακτηρισμό, που θωρεί ο ίδιος πως καθορίζει έναν κατασκευαστή. Αν πεις για παράδειγμα Alfa Romeo θα σου πουν όμορφη, αν πεις Lancia θα σου πουν γυναικεία, αν πεις Skoda θα σου πουν ταξί και αν πεις VW θα σου πουν ακριβή και αν πεις Seat θα σου πουν πολύ σπορ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και έτσι, διαλέγοντας αυτοκίνητο μπορεί να ξεχάσεις πως το ότι έβαλε κάποιος μια ταμπελίτσα δε σημαίνει πως ισχύει πάντα κιόλας. Στην περίπτωση της Seat ας πούμε, και του Leon που είναι αρκετά σπορ σχεδιαστικά, υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά. Όπως η επιθετική τιμολογιακή στρατηγική της Seat στην Ελλάδα.
Μπορεί να το δεις και σαν «αλληλεγγύη» των Ισπανών που αφύπνισαν του Έλληνες της πλατείας θα έλεγε κανείς. Γιατί αλλιώς δε μπορείς να περιγράψεις το Leon 1.2TSI που με 105 ίππους, 0-100 κάτω από 11 δλ. πωλείται 14.290 ευρώ, και με απόσυρση άλλα 960 ευρώ κάτω. Μιλάμε για τιμές μικρού, και μάλιστα φτηνού μικρού αυτοκινήτου.
Και αν έχεις ενδοιασμούς για το «μέγεθος» του κινητήρα, τα νούμερα μιλάνε μόνα τους. Γιατί μόνο το Megane 1,6 δίνει τέτοια επιτάχυνση, ενώ πρέπει να πας σε πολύ πιο δυνατά ατμοσφαιρικά για τις ρεπρίζ που έχει το Leon.
Και αυτά με την φορολογική ασφάλεια του 1,2 που ότι και να γίνει, έκτακτη εισφορά δε θα πληρώσει ποτέ και το τεκμήριό του θα είναι χαμηλό. Αν ακόμη βάλεις τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας που πάντα θα είναι σε μικρή κλίμακα, είτε με κυβισμό είτε με ρύπους, δε θα ξεπεράσουν πολύ τα 132 ευρώ που είναι σήμερα, αλλά και την κατανάλωση που μένει κάτω από τα 5 λίτρα στα 100 χλμ. στο ταξίδι και δεν ξεπερνά τα 5.7 στην πόλη, τότε το Leon είναι πραγματικά αλληλέγγυο στην ελληνική πραγματικότητα.
Σαφώς το θαύμα του είναι στο μοτέρ, που το έχουν και άλλα. Όχι όμως σε αυτή την τιμή. Για παράδειγμα το Golf 1,2TSI με 105 ίππους ξεκινάει από 18.100 ευρώ. Σχεδόν 4.000 ευρώ πάνω σε σχέση με το Leon.

Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε το Leon ακόμη μονοδιάστατα; Σαν σπορτίφ μικρομεσαίο; Μήπως πίσω από την πρώτη εντύπωση υπάρχουν και άλλα χαρακτηριστικά που μπορεί να είναι ακριβώς αυτά που ψάχνετε; Είχατε μέχρι τώρα συνδυάσει τη Seat με οικονομικά αυτοκίνητα; Τι λέτε τώρα;
Autotriti.gr
Moto