Πρωτιά για τη Ferrari και σε αυτό τον τομέα, αφού εδώ έχουμε το πρώτο κεντρομήχανο όχημα με μεταλλική ανοιγόμενη οροφή.
Το αυτοκίνητο φέρει το όνομα 458 Spider και όπως είναι αναμενόμενο αποδίδει τους 570 ίππους της κλειστής εκδοχής της, όμως η οροφή που εδώ μας απασχολεί, είναι απλά όλα τα λεφτά! Φυσικά η στιβαρότητα του πλαισίου και οι επιδόσεις μόνο ανοικτό όχημα δεν θυμίζουν, αφού η νέα Ferrari είναι υπεράνω κριτικής σε αυτούς τους τομείς. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.Η Ferrari θα παρουσιάσει το νέο δημιούργημα της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η οποία εδώ και καιρό μονοπωλεί το αυτοκινητιστικό ενδιαφέρον, ενώ το μοντέλο που παρουσιάζουμε σίγουρα θα μονοπωλήσει το περίπτερο της φίρμας. Η ανοικτή έκδοση λοιπόν της πολυβραβευμένης 458 Italia, ονομάζεται 458 Spider και φέρει ατόφιο τον ατμοσφαιρικό V8 άμεσου ψεκασμού των 4,5 λίτρων (κινητήρας της χρονιάς στην κατηγορία του) ο οποίος αποδίδει όπως και στην κλειστή έκδοση 570 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 540 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.Αυτά τα μεγέθη είναι ικανά για 0-100 χ.α.ω. της τάξης των 3,4 δευτερολέπτων (αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων), και τελικής ταχύτητας που αγγίζει τα 320 χ.α.ω. ενώ μεγέθη όπως η κατανάλωση και οι ρύποι CO2 είναι τα 11,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τα 275 γρ./χιλιόμετρο, αντίστοιχα.Για να μείνει απαράλλαχτη η οδηγική εμπειρία της ανοικτής 458, η ανάρτηση έχει ελαφρώς διαφορετικό setup, όπως και η απόκριση στο γκάζι, ενώ τέλος η ομάδα των τεχνικών της εταιρείας έχει δουλέψει εκ νέου και στον ήχο της εξάτμισης ώστε αυτός να συνεχίζει να «τρυπάει» γλυκά τα αυτιά των επιβαινόντων μαζί με τον ήχο του κινητήρα που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τις πλάτες τους.Η οροφή της 458 Spider αποτελείται ολοκληρωτικά από αλουμίνιο και η ίδια η εταιρεία αναφέρει ότι αυτό συνεπάγεται δύο σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις υφασμάτινες οροφές. Προσφέρει στο όχημα μείωση βάρους κατά 25 κιλά, και ανοίγει σε μόλις 14 δευτερόλεπτα. Μάλιστα προσφέρει και στην «πρακτικότητα» του μοντέλου η οποία δεν έχει μειωθεί στο ελάχιστο, αφού η οροφή αποθηκεύεται εμπρός από τον κινητήρα, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος πίσω από τα καθίσματα παραμένει.
Σε κάθε περίπτωση το πίσω και πάνω από τον κινητήρα μέρος, έχει διαμορφωθεί αρκετά, με νέους αεραγωγούς απαγωγής του ζεστού αέρα από το διαμέρισμα του κινητήρα, και επίσης νέες εισαγωγές αέρα για τη ψύξη των ψυγείων λαδιού συμπλέκτη και κιβωτίου, ενώ υπάρχει και ρυθμιζόμενο αλεξινέμιο για την αποφυγή στροβιλισμών που μπορεί να φτάσουν στα κεφάλια των δύο τυχερών επιβατών. Ως κερασάκι στην τούρτα, η Ferrari αναφέρει ότι ο σχεδιασμός του αμαξώματος βοηθά ώστε να γίνεται κανονική συνομιλία εντός της ανοικτής καμπίνας, ακόμη και με 200 χ.α.ω.!
Τέλος, οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι 4.527x1.937x1.211 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.650 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ το βάρος κυμαίνεται στα 1.430 κιλά. Αυτό σημαίνει αναλογία κιλών/ίππο της τάξης του 2,51, ενώ η αναλογία του βάρους μεταξύ των δύο αξόνων κυμαίνεται στο 42/58%.