Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το μήκους 4,8 μ. Tubik μπορεί να μεταφέρει με περισσή άνεση 9 επιβάτες, οι οποίοι χαίρουν μια μοναδική διαμορφωσιμότητα του εσωτερικού.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μήκους 4,8 μ. Tubik μπορεί να μεταφέρει με περισσή άνεση 9 επιβάτες, οι οποίοι χαίρουν μια μοναδική διαμορφωσιμότητα του εσωτερικού.

Απαύγασμα λειτουργικότητας

(5/9/2011)

Η Citroen φιλοδοξεί το νέο της concept, το Tubik, να αποτελέσει μια από τις εκπλήξεις της Έκθεσης της Φρανκφούρτης και –κρίνοντας απΆ τις 1ες εικόνες- μάλλον θα τα καταφέρει.

Το Citroen Tubik είναι τόσο επαγγελματικό όχημα μεταφοράς φορτίων (Van) όσο και επιβατικό όχημα (Mini Bus). Το γαλλικό πρωτότυπο έχει μήκος 4,8 μ., πλάτος 2,08 μ. και ύψος 2,05 μ., γεγονός που του επιτρέπει να προσφέρει ανέσεις σε 9 επιβάτες, οι οποίοι κάθονται σε τρεις σειρές καθισμάτων. Ο οδηγός, πάλι, κάθεται σε ένα ξεχωριστό «διαμέρισμα». Στη Citroen λένε πως οι επιβάτες μπορούν να διαμορφώσουν τις τρεις σειρές καθισμάτων σύμφωνα με τα γούστα και τις ανάγκες τους, καθώς η κάθε θέση είναι αυτόνομη, προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη άνεση και πολυ-λειτουργικότητα.

Στη Citroen λένε πως σχεδίασαν το Tubik για να δώσουν εκ νέου νόημα στο ταξίδι, καθώς –ως γνωστόν- αυτό είναι που μετράει και όχι ο προορισμός.

Στη Citroen λένε πως σχεδίασαν το Tubik για να δώσουν εκ νέου νόημα στο ταξίδι, καθώς –ως γνωστόν- αυτό είναι που μετράει και όχι ο προορισμός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην πρώτη σειρά καθισμάτων, δύο επιβάτες μπορούν να κάτσουν κοιτώντας είτε μπροστά είτε πίσω, ανάποδα, δηλαδή, από την κίνηση του οχήματος. Στη δεύτερη σειρά θα βολευτούν κανονικά τρία άτομα, εκτός αν η παρέα επιθυμεί να την μετατρέψει σε ένα μικρό τραπέζι. Οι επιλογές, όμως, δεν τελειώνουν εδώ, καθώς η εν λόγω σειρά θέσεων μπορεί να κρυφτεί πλήρως, δημιουργώντας μια ελεύθερη επιφάνεια 2 τ.μ. ή να ενωθεί με την τρίτη σειρά και να προκύψει, έτσι, ένα μεγάλο ανάκλιντρο.

Το γαλλικό Group PSA Peugeot-Citroën θα λανσάρει το νέο της πρωτότυπο όχημα με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα πετρελαίου Hybrid4. Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως στη Citroen, μέσω του Tubik Concept, θέλουν να αποτίσουν φόρο τιμής στο van Tub του 1939, αλλά και στον αντικαταστάτη του, το Type H του 1948, το οποίο βρισκόταν στην παραγωγή μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1980!
Toyota
EURONCAP MAXUS