Μετά από 4 χρόνια ζωής, η 1η γενιά του Hyundai i30 θα παραδώσει τη σκυτάλη στη 2η, η οποία χαρακτηρίζεται από περισσότερο φρέσκια και μοναδική εμφάνιση.
Ντεμπούτο για το νέο Hyundai i30
(7/9/2011)
Σε λίγες ημέρες, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, θα λανσαριστεί με κάθε επισημότητα από τη Hyundai η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου μοντέλου της, του i30.
Στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης θα πραγματοποιηθεί μια ακόμα μεγάλη πρεμιέρα. Λόγος γίνεται για το Hyundai i30, ένα μοντέλο που μετά από τέσσερα μόλις χρόνια ζωής, ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά του. Το παραπάνω έκριναν ως απαραίτητο οι ιθύνοντες της κορεάτικης εταιρείας, ώστε το μοντέλο τους να αναμετρηθεί με ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία με τους Ευρωπαίους ανταγωνιστές του στην κλάση των μικρομεσαίων οχημάτων, οι περισσότεροι από τους οποίους είναι από λίγο έως αρκετά νεότεροί του.
Τονισμένα φτερά, έντονα νεύρα και μια εξάγωνη εμπρόσθια μάσκα, είναι τα στοιχεία που κάνουν πιο «αθλητική» τη μορφή του νέου Hyundai i30.
Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που η σχεδίασή του έλαβε χώρα στο ευρωπαϊκό κέντρο της Hyundai, το Hyundai Motor Europe Technical Centre, που βρίσκεται στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Η μορφή του είναι περισσότερη φρέσκια και μοναδική από την αντίστοιχη του πρώτης γενιάς μοντέλου. Ακολουθεί. Βλέπετε, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, τη Fluidic Sculpture, όπως αυτή διαμορφώθηκε από το ολόφρεσκο i40. Προεξάρχοντα χαρακτηριστικά του design του νέου i30 αποτελούν η ευμεγέθης εξάγωνη εμπρόσθια μάσκα, τα φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τα τονισμένα φτερά και τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το μήκος του αμαξώματος. Το εσωτερικό έχει και αυτό δεχθεί επιρροές από τις τελευταίες δημιουργίες των Κορεατών -όπως το Velsoter- και χαρακτηρίζεται από τα δύο μεγάλα τόξα που χωρίζουν το ταμπλό στη μέση και την προεξέχουσα κεντρική κονσόλα. Το νέο i30 θα λανσαριστεί εκ νέου ως πεντάθυρο, με οικονομικούς 4κύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.