Η ιταλική εταιρεία FondTech, γνωστή ιδιαίτερα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρουσίασε ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό μονοθέσιο με την κωδική ονομασία Ε-11.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, η FIA έχει στα σχέδιά της να διοργανώνει αγώνες με ηλεκτροκίνητα αγωνιστικά μονοθέσια το 2013. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως είναι η απόδοση και το βάρος, θα είναι παρόμοια με αυτά των μονοθεσίων της κατηγορίας F3. Φυσικά, λόγω της μικρής αυτονομίας που θα έχουν τα μονοθέσια, πιθανόν ο αγώνας θα διαρκεί μόνο λίγα λεπτά. Η ιταλική φίρμα FondTech σχεδίασε ένα νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο, για να είναι έτοιμο να αγωνιστεί σε τυχόν μελλοντικό αγώνα των ηλεκτροκινήτων μονοθεσίων. Η FondTech, που ιδρύθηκε το 1993, είναι γνωστή στο χώρο της F1, του DTM και του LeMans. Στην εταιρεία εργάζονται 90 μηχανικοί, που έχουν ειδικότητα στον τομέα της αεροδυναμικής και το πρόσφατο απόκτημά τους είναι το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο με την ονομασία Ε-11. Ο ιδρυτής και επικεφαλής του έργου είναι ο Jean-Claude Migeot και αναφέρει πως παρόλο την καλή του αεροδυναμική σχεδίαση, το μονοθέσιο μπορεί να αγωνιστεί έως και 20 συνεχόμενα λεπτά. Αυτό οφείλεται στις εν-σειρά μπαταρίες λιθίου που έχουν τοποθετηθεί κάτω από τη θέση του οδηγού. Πίσω από το πιλοτήριο υπάρχουν ειδικοί μετατροπείς, οι οποίοι μοιράζουν την ενέργεια στα δύο μοτέρ, που βρίσκονται τοποθετημένα στο εμπρός και πίσω μέρος του μονοθεσίου. Τα δύο μοτέρ προσφέρουν την κινητική τους ενέργεια και στους δύο άξονες του Ε-11, καθιστώντας έτσι δυνατή την τετρακίνησή του οχήματος. Η τετρακίνηση του Ε-11 είναι μια καινοτομία για τη νέα κατηγορία και θα αυξήσει τις επιδόσεις του. Αν κάποιοι έχουν ακόμα αμφιβολίες, για την απόδοση ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, να υπενθυμίσουμε, πως το ηλεκτρικό Toyota P001 κατέχει εξαιρετικό χρόνο στην πίστα του Nurburgring.
Οι μπαταρίες λιθίου βρίσκοντα εν-σειρά και έχουν τοποθετηθεί κάτω από τη θέση του οδηγού.