ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Porsche 918 RSR σε video

(9/9/2011)

Ο αρχισχεδιαστής της Porsche μας αποκαλύπτει ορισμένα μικρά και μεγάλα μυστικά γύρω από την παραγωγή της 918 RSR, του υβριδικού αγωνιστικού μοντέλου των 767 ίππων.

Σε συνέντευξή του, ο αρχισχεδιαστής της Porsche μας αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές από την εξέλιξη της 918 RSR.

Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.

Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.

Δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα V8 θερμικό μοτέρ, έχουν ως αποτέλεσμα 767 ίππους συνολικής ισχύος.

Δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα V8 θερμικό μοτέρ, έχουν ως αποτέλεσμα 767 ίππους συνολικής ισχύος.

  • Σε συνέντευξή του, ο αρχισχεδιαστής της Porsche μας αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές από την εξέλιξη της 918 RSR.
  • Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.
  • Δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα V8 θερμικό μοτέρ, έχουν ως αποτέλεσμα 767 ίππους συνολικής ισχύος.
Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video με λεπτομέρειες γύρω από τη διαδικασία σχεδίασης της 918 RSR. Στο εν λόγω video, ο διευθυντής σχεδιασμού, κος Anthony Hatter, αποκαλύπτει πως το αυτοκίνητο δέχθηκε ισχυρή επιρροή από τρία μοντέλα, τα GT1, Carrera GT και 911 GTR Hybrid. Στο ίδιo video, ο αρχισχεδιαστής ακούγεται να αστειεύεται με το γεγονός πως οι μηχανικοί γκρίνιαζαν πως κατά την κατασκευή τα επιμέρους κομμάτια δεν ταίριαζαν το ένα με το άλλο.

Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.

Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Δύο λόγια για το αυτοκίνητο
Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche είχα παρουσιάσει την αγωνιστική έκδοση RSR της 918. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ό,τι πιο προηγμένο διαθέτει αυτή τη στιγμή η Porsche αναφορικά με την υβριδική τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, στη θέση του συνοδηγού συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα, του οποίου ο κεντρικός συσσωρευτής μπορεί να περιστρέφεται έως και στις 36.000 σ.α.λ.! Την ίδια στιγμή, δύο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα, εκ των οποίων ο καθένας αποδίδει 102 ίππους. Από την άλλη, ο V8 κινητήρας που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, αποδίδει 563 ίππους στις 10.300 σ.α.λ. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι οι 767 ίπποι, ένα νούμερο που –αν μη τι άλλο- εγγυάται τις εκρηκτικές επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
PEUGEOT