Ο αρχισχεδιαστής της Porsche μας αποκαλύπτει ορισμένα μικρά και μεγάλα μυστικά γύρω από την παραγωγή της 918 RSR, του υβριδικού αγωνιστικού μοντέλου των 767 ίππων.
Η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video με λεπτομέρειες γύρω από τη διαδικασία σχεδίασης της 918 RSR. Στο εν λόγω video, ο διευθυντής σχεδιασμού, κος Anthony Hatter, αποκαλύπτει πως το αυτοκίνητο δέχθηκε ισχυρή επιρροή από τρία μοντέλα, τα GT1, Carrera GT και 911 GTR Hybrid. Στο ίδιo video, ο αρχισχεδιαστής ακούγεται να αστειεύεται με το γεγονός πως οι μηχανικοί γκρίνιαζαν πως κατά την κατασκευή τα επιμέρους κομμάτια δεν ταίριαζαν το ένα με το άλλο.
Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche λάνσαρε την υβριδική –αγωνιστική 918 RSR.
Δύο λόγια για το αυτοκίνητο Στην προηγούμενη έκθεση του Ντιτρόιτ, η Porsche είχα παρουσιάσει την αγωνιστική έκδοση RSR της 918. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ό,τι πιο προηγμένο διαθέτει αυτή τη στιγμή η Porsche αναφορικά με την υβριδική τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, στη θέση του συνοδηγού συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα, του οποίου ο κεντρικός συσσωρευτής μπορεί να περιστρέφεται έως και στις 36.000 σ.α.λ.! Την ίδια στιγμή, δύο ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι στον εμπρός άξονα, εκ των οποίων ο καθένας αποδίδει 102 ίππους. Από την άλλη, ο V8 κινητήρας που βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο του αυτοκινήτου, αποδίδει 563 ίππους στις 10.300 σ.α.λ. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συστήματος είναι οι 767 ίπποι, ένα νούμερο που –αν μη τι άλλο- εγγυάται τις εκρηκτικές επιδόσεις.