Δείτε σε video τη νέα Skoda
(15/9/2011)
Μέχρι η Skoda να αποφασίσει να μας τροφοδοτήσει με περισσότερες πληροφορίες γύρω από το MissionL Concept της Φρανκφούρτης, ας χαζέψουμε τη μορφή του μέσα από φωτογραφίες και video.
Το βασικότερο έκθεμα του stand της Skoda στη Φρανκφούρτη είναι το πρωτότυπο MissionL.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
To μικρομεσαίο Skoda;Το γεγονός πως οι Τσέχοι αναφέρουν το μοντέλο που θα προκύψει από το MissinoL ως το έκτο μοντέλο της γκάμας τους, ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει: θα συμβεί ότι και με τις Octavia και Octavia5. Με άλλα λόγια, θα σταματήσει η πρώτη γενιά του τσέχικου οχήματος και η Octavia5 και το νέο μοντέλο θα διατίθενται παράλληλα. Ενδεχομένως, μάλιστα, το MissionL παραγωγής να είναι μικρότερο σε διαστάσεις, ώστε να καλυφθεί το κενό που έχει η Skoda στη γκάμα της στη μικρομεσαία κατηγορία. Να είναι, δηλαδή, ανάμεσα στη Fabia και την Octavia5, κάτι σαν το «αδελφό» VW Jetta, όμως, με hatchback και όχι με sedan μορφή. Οπότε, ίσως να μη φέρει, τελικά, το όνομα Octavia.
Τα σχέδια της Skoda
Στη Skoda επικρατεί επιχειρηματικός «οργασμός» προκειμένου να πιάσουν το στόχο των 1,5 εκατομμυρίων πωλήσεων ετησίως μέχρι το 2018. Από επίσημα, υψηλά ιστάμενα, χείλη προκύπτει η δέσμευση πως θα παρουσιάζεται ένα μοντέλο κάθε 6 μήνες για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2013 θα ξεκινήσει η διάθεση του Yeti στην Κίνα, το οποίο θα κατασκευάζεται εκεί. Στην ίδια αγορά και σε συνεργασία με τη Shanghai Volkswagen, η τσέχικη εταιρεία θα φτιάξει ένα νέο compact μοντέλο. Μήπως μιλάμε για τη δική της εκδοχή του VW up!; Επιπλέον, άνοιγμα θα γίνει και στη ρωσική αγορά, καθώς εκεί και σε συνεργασία με το GAZ Group θα παράγεται το Yeti. Μέσα στη χρονιά, ακόμα, θα ξεκινήσει η παραγωγή ενός νέου compact sedan μοντέλου για την Ινδία. Τέλος, στη Skoda δεν προτίθενται να χάσουν την προσήλωσή τους από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αγορές. Στο κύριο εργοστάσιό τους, στο Mladá Boleslav, θα αυξήσουν τις δυνατότητες των γραμμών παραγωγής, ώστε να κατασκευάζουν εκεί και τρίτο μοντέλο. Επιπλέον, από τα τέλη της επόμενης χρονιάς, θα φτιάχνουν στη μονάδα του Vrchlabí το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DQ200.