ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το αλουμινένιο σασί δεν έχει τροποποιηθεί καθόλου, απλά έχει ενσωματωθεί επάνω του η σήραγγα, χωρίς να επηρεάζει το κέντρο βάρος της SLS.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αλουμινένιο σασί δεν έχει τροποποιηθεί καθόλου, απλά έχει ενσωματωθεί επάνω του η σήραγγα, χωρίς να επηρεάζει το κέντρο βάρος της SLS.

Το «κέλυφος» της Mercedes SLS AMG E-Cell

(20/9/2011)

Η Mercedes SLS AMG E-Cell παρουσιάστηκε στην Φρανκφούρτη και έγιναν γνωστά αρκετά στοιχεία για την κατασκευή του αμαξώματος, που είναι αρκετά… «προστατευτικό».

Η Mercedes SLS AMG E-Cell έχει δεχτεί την βελτίωση των μηχανικών της «AMG Lightweight Performance», οι οποίοι ειδικεύονται στη σχεδίαση και κατασκευή ενός ελαφρύτερου αμαξώματος. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έμειναν στο «ελάφρωμα», αλλά και στην ασφάλεια του πιο σημαντικού στοιχείου της SLS E-Cell, που δεν είναι άλλο από τις μπαταρίες της.

Οι 4 ηλεκτροκινητήρες αγγίζουν τις 12.000 στρ. ανά λεπτό και αποδίδουν συνολικά 392kW (562 άλογα) με 90 κιλά ροπή διαθέσιμα από την πρώτη στιγμή.

Οι 4 ηλεκτροκινητήρες αγγίζουν τις 12.000 στρ. ανά λεπτό και αποδίδουν συνολικά 392kW (562 άλογα) με 90 κιλά ροπή διαθέσιμα από την πρώτη στιγμή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Αναλυτικότερα, έχει κατασκευαστεί ένα είδος σήραγγας από ανθρακονήματα και άλλων σύνθετων υλικών, το οποίο ενσωματώθηκε με το υπόλοιπο αμάξωμα. Η σήραγγα αυτή που είναι τοποθετημένη στο κέντρο του αυτοκινήτου είναι υψηλής αντοχής, άκαμπτη και πολύ ελαφριά. Η δουλειά της είναι να προστατεύει από πιθανή σύγκρουση, το πιο σημαντικό κομμάτι του συγκεκριμένου πρωτότυπου, τις μπαταρίες. Δύο ανεξάρτητα συστήματα ψύξης αναλαμβάνουν τον ρόλο να κρατήσουν στα επιθυμητά επίπεδα την θερμοκρασία των μπαταριών, με τις μπαταρίες να μπορούν να φορτίσουν κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος, αφού έχει τοποθετηθεί σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Autotriti.gr
Moto