Αν και είμαστε πριν από την έλευση της νέας γενιάς του Honda Civic, η υπάρχουσα εξακολουθεί να συγκινεί.
Το Mazda3 αδικείται εμπορικά στη χώρα μας από την έλλειψη έκδοσης μικρότερης των 1.600 κ.εκ.
Η έκδοση Sportback ήρθε να προστεθεί στην SportsSedan, δίνοντας περισσότερες επιλογές σε όσους θέλουν ένα Mitsubishi Lancer.
Το Toyota Auris, με 2.229 ταξινομήσεις για το 1ο 8μηνο, ήταν 2ο συνολικά στα μικρομεσαία και μακράν το δημοφιλέστερο ιαπωνικό της κλάσης.
Η αισθητική του Honda Civic είναι ιδιαίτερη από όποια πλευρά και αν το κοιτάξει κανείς.
Η σχεδίαση της τελευταίας γενιάς του Mazda3 ακολουθεί πιστά εκείνη της προηγούμενης.
Επιτυχής θεωρείται η «μετάλλαξη» του Mitsubishi Lancer από sedan σε hatchback.
Κατά την τελευταία του ανανέωση, το Toyota Auris απέκτησε ανασχεδιασμένα πίσω φανάρια με δίχρωμο κάλυμμα.
Made in Japan
Διαβάστηκε από31034αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2011
Η ιαπωνική προέλευση ενός οχήματος είναι μονόδρομος για ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού. Εμείς, συγκεντρώσαμε 4 από τα πιο αξιόλογα μικρομεσαία ιαπωνικά hatchback και τα αντιπαραθέτουμε.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που αγοράζουν αποκλειστικά ιαπωνικά αυτοκίνητα. Δεν τους ενδιαφέρει το ιταλικό design, η γαλλική άνεση ή η γερμανική ποιότητα. Επιμένουν σε ένα βασικό κριτήριο: θέλουν η χώρα προέλευσης του αυτοκινήτου τους να είναι ιαπωνική. Ο λόγος είναι απλός: τα made in Japan μοντέλα θεωρείται πως έχουν την υψηλότερη αξιοπιστία. Ακόμα και αν έχουν φτιαχτεί στην Τουρκία ή την Ινδία, το κύρος του ιαπωνικού ονόματος είναι για πολλούς αρκετό. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που τα περισσότερα από αυτά εμφανίζουν και μια πολύ καλή τιμή μεταπώλησης.
Έχοντας ακριβώς αυτή τη μερίδα του αγοραστικού κοινού κατά νου, ετοιμάσαμε ένα θέμα που καταπιάνεται με 4 από τα πιο αξιόλογα και δημοφιλή μικρομεσαία hatchback μοντέλα. Λόγος γίνεται για το high tech Honda Civic, το σπορτίφ Mazda3, το δυναμικό Mitsubishi Lancer Sportback και το best seller Toyota Auris.