Μετά από την τελευταία του ανανέωση, το Toyota Auris διατήρησε αμείωτη την ανταγωνιστικότητά του.
Σημαντικά βελτιωμένο εμφανίζεται το ανανεωμένο Auris σε ό,τι αφορά στην οδική του συμπεριφορά.
Η ποιότητα και η μορφή του εσωτερικού ικανοποιούν, όπως και οι διαθέσιμοι χώροι.
Τρεις συμβατικές εκδόσεις (δύο βενζίνης και μία πετρελαίου) και μία υβριδική, συνθέτουν τη γκάμα του Auris.
Toyota Auris
Διαβάστηκε από31029αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2011
Το Auris είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, ενώ συνολικά στην κλάση των μικρομεσαίων, με 2.229 ταξινομήσεις για το 1ο 8μηνο του έτους, είναι δεύτερο. Κατά την τελευταία του ανανέωση, το μικρομεσαίο Toyota απέκτησε πιο σύγχρονη εμφάνιση, καλύτερη οδική συμπεριφορά, πλουσιότερο εξοπλισμό και αναβαθμισμένη ποιότητα.
Ύστερα από το facelift, συνολικά η εικόνα του εσωτερικού έγινε πιο ευχάριστη και σύγχρονη, με κυρίαρχο στοιχείο την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, αν και ο αέρας για τα κεφάλια κρίνεται οριακά επαρκής. Επίσης, το πορτ μπαγκάζ των 354 λίτρων, βρίσκεται κοντά στο μέσο όρο της κατηγορίας. Βελτιωμένο παρουσιάζεται το ανανεωμένο Auris και σε οδική συμπεριφορά και οδηγικά χαρακτηριστικά, αφού τροποποιήθηκαν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης και η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. Με την τοποθέτηση νέων ελατηρίων και πιο σφιχτών αμορτισέρ μειώθηκαν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και έγινε πιο σταθερό και στην ευθεία σε υψηλότερες ταχύτητες, εμπνέοντας περισσότερη σιγουριά σε οδηγό και επιβάτες.
Στη βάση της γκάμας συναντάμε το Dual VVT-I μηχανικό σύνολο των 1.329 κ.εκ. των 100 ίππων, το οποίο διαθέτει σύστημα Stop & Start. Η κατανάλωσή του είναι 5,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 136 γρ./χλμ. Η επόμενη επιλογή είναι στα 1,6 λτ. (132 PS), ένα μοτέρ που ζητά 6,6 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 152 γρ./χλμ. CO2. Υπάρχει και diesel έκδοση στα 1,4 λτ. με απόδοση 90 ίππους (κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 128 γρ./χλμ.). Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η υβριδική έκδοση 1,8 HSD, η οποία έχει κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 89 γρ./χλμ.
H τιμή εκκίνησης είναι στα 15.550 ευρώ (14.590 ευρώ με απόσυρση), ενώ υπάρχει και έκπτωση έως και 1.920 ευρώ (1.000 ευρώ για το 1,6).