Δείτε την τελευταία «φουρνιά» αποτελεσμάτων από τα crash test του Euro NCAP.
Με εξαίρεση την ασφάλεια πεζών, σε όλες τις άλλες δοκιμασίες, το Audi Q3 είχε υψηλότατη βαθμολογία.
H νέα ΒΜW Σειρά 1 έπιασε ήδη με την επίδοσή της τα αυστηρότερα πρότυπα που θα ισχύσουν από το 2012.
Όπως και το Aveo, έτσι και το Captiva της Chevrolet είχε μια αξιοπρεπή παρουσία στα crash test του Euro NCAP.
Το νέο Fiat Freemont έλαβε τα 5 αστέρια με μία συνολικά καλή επίδοση, αν και στην ασφάλεια πεζών υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν το νέο Ford Ranger, το οποίο πέρασε στην ιστορία ως το πρώτο 5άστερο pick-up.
To επερχόμενο Hyundai Veloster πρώτευσε στην ασφάλεια παιδιών, ενώ είχε μια συνολικά εξαιρετική παρουσία.
Πάνω από το μέσο όρο κινήθηκε η νέα Lancia Thema, κατακτώντας εύκολα τα 5 αστέρια από τον Euro NCAP.
To Voyager με τα σήματα της Lancia τα πήγε καλύτερα από το αντίστοιχο μοντέλο της Chrysler, ωστόσο βαθμολογήθηκε με 4 αστέρια.
Η νέα γενιά της Mercedes ML βρέθηκε στην κορυφή των επιμέρους βαθμολογιών στην ασφάλεια ενηλίκων και safety assist.
Αν εξαιρέσεις την προστασία πεζών, το νέο Opel Astra GTC είχε πολύ καλές επιδόσεις στα crash test.
Το νέο Opel Zafira Tourer ήταν μέτριο στην ασφάλεια πεζών και εξαιρετικό στις υπόλοιπες δοκιμασίες.
H νέα γενιά του Toyota Yaris πληροί ήδη τις αυστηρότερες προδιαγραφές του Euro NCAP που θα ισχύσουν από το 2012.
Νέα crash test από τον Euro NCAP
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/10/2011
Μια ντουζίνα αποτελεσμάτων εξέδωσε ο Euro NCAP. Από τα 12 μοντέλα που δοκιμάστηκαν, μόνο ένα δε χρίστηκε «5άστερο», ενώ το νέο Ford Ranger είναι το πρώτο pick-up της ιστορίας που κατακτά τα 5 αστέρια.
Στα αποτελέσματα των crash test αυτού του μήνα, έγινε κάτι μοναδικό στην ιστορία του Euro NCAP. Βλέπετε, συμμετείχαν 11 «κανονικά» αυτοκίνητα –τα περισσότερα από το οποία έχουν τεράστιο ειδικό βάρος- και ένα επαγγελματικό και τις εντυπώσεις έκλεψε το τελευταίο. Όχι άδικα, καθώς, το νέο Ford Ranger όχι μόνο είναι το πρώτο πεντάστερο pick-up της ιστορίας, αλλά πήρε εξαιρετική βαθμολογία σε όλες τις επιμέρους διαδικασίες. Ήταν πρώτο (μαζί με τα Hyundai Veloster και Mercedes ML) στην ασφάλεια ενηλίκων, γεγονός που γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό, αν αναλογιστεί κανείς πως η προηγούμενή του γενιά είχε αξιολογηθεί με 2 αστέρια για την ίδια δουλειά.
Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το ότι το νέο Ranger σκόραρε 81% στην προστασία των πεζών. Μονάχα η BMW Σειρά 1, η Mercedes ML και το Toyota Yaris κατάφεραν να περάσουν το 60% στην ίδια δοκιμασία, ένα σκορ που θα αποτελεί τη βάση από το 2012 για να λάβει ένα μοντέλο τα 5 αστέρια. Τα Fiat Freemont, Mercedes ML και Lancia Thema – Voyager διαθέτουν αισθητήρες ώστε να ανυψώνουν αυτόματα τα καπό τους, γεγονός που δείχνει πως οι εταιρείες δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα της ασφάλειας των πεζών. Ωστόσο, βάσει αποτελεσμάτων πρέπει να γίνει αρκετή δουλειά ακόμα.
Τα Lancia Thema, Lancia Voyager και Fiat Freemont είναι τα πρώτα μοντέλα που δοκιμάζονται μετά την εξαγορά της Chrysler από τη Fiat. Μονάχα το πολυμορφικό Voyager υστέρησε παίρνοντας 4 αστέρια, αλλά και πάλι –σε σχέση με το crash test του 2007 με τα σήματα της Chrysler- το αυτοκίνητο προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα ασφάλειας.
Στον πίνακα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τη βαθμολογία που πήρε το κάθε μοντέλο στις επιμέρους δοκιμασίες του Euro NCAP.