Τι λέει το διάστημα της εγγύησης για το αυτοκίνητο που αγοράζετε; Αν είναι μακρόχρονη νιώθετε σιγουριά, ή αντίθετα πως ο κατασκευαστής δεν είναι βέβαιος για το αυτοκίνητό του;
(9/11/2011)
Υπάρχουν δύο πτυχές στη διάρκεια εγγύησης που παρέχουν οι αντιπροσωπίες αυτοκινήτων. Από τη μία το πόσο κοστίζει ή το αν είναι δωρεάν και από την άλλη πως επηρεάζεται η ψυχολογία του αγοραστή από το αν η διάρκειά της είναι σύντομη ή μακρά; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και είναι λογικό. Γιατί το ρίσκο του κατασκευαστή να καλύψει οτιδήποτε προκύψει στο αυτοκίνητο που σας πουλάει κάποιος το καλύπτει. Είτε ο ίδιος μόνος του είτε σε συνεργασία με μια ασφαλιστική εταιρεία. Όπως και να έχει είναι υπολογισμένο πόσο πρέπει να επιβαρύνεται κάθε αυτοκίνητο για να καλύπτεται με εγγύηση για ένα διάστημα. Και αυτό είναι μέσα στην τιμή.Με αυτή τη λογική θα έλεγε κανείς πως ένα αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση έχει μικρότερο «κρυφό» κόστος απΆ ότι ένα με επτά. Και θα μπορούσε να επιχειρηματολογήσει πως με αυτόν τον τρόπο η επέκταση που ζητούν επί πληρωμή αρκετές αντιπροσωπίες είναι πιο τίμιες από μία ενσωματωμένη τιμή που στο κάτω κάτω δεν έχεις επιλογή άλλη από το να την πληρώσεις θες δε θες.
Όμως στην πράξη λειτουργεί αυτό; Οι αντιπροσωπίες αλλάζουν την πολιτική εγγυήσεων χωρίς να υπάρχει αντίκτυπο στην τιμή αγοράς του αυτοκινήτου. Ακόμη πιο συχνά είναι οι μάρκες που προσφέρουν “value for money” αυτές που παρέχουν τη μεγαλύτερη εγγύηση αφήνοντας πιο ακριβά μοντέλα με μικρότερες ή επι πληρωμή επεκτάσιμες εγγυήσεις. ¶ρα ποιος θέλει να πληρώσει επέκταση και ποιος προτιμά απλά την μεγαλύτερη διάρκεια από την αρχή;
Αυτό το δεύτερο όμως είναι που συχνά μπερδεύει κάποιους αγοραστές. Τους κάνει να νοιώθουν πως το μεγάλο διάστημα εγγύησης που παρέχεται σε ένα αυτοκίνητο με χαμηλότερη τιμή αγοράς από ένα άλλο που έχει εγγύηση πόλις δυο χρόνια, δεν είναι μέρος της «ευκαιρίας» αλλά της ανασφάλειας του κατασκευαστή για το αυτοκίνητο που πουλάει. Μπορεί όμως να ισχύει κάτι τέτοιο; Μπορεί πραγματικά αν ο κατασκευαστής φοβάται πως το αυτοκίνητό του θα «βγάλει» κάτι, να του δίνει μεγαλύτερη εγγύηση;
Και όμως κάποιοι πιστεύουν πως η μακρόχρονη κάλυψη της εγγύησης είναι πανάκεια στην έλλειψη αξιοπιστίας ενός αυτοκινήτου. Δεν είναι όμως ακριβώς το αντίθετο; Δε δείχνει πόσο σίγουρος είναι ο κατασκευαστής για το αυτοκίνητο που παράγει, που προσφέρεται να καλύψει οτιδήποτε τύχει για ένα μεγάλο διάστημα;
Εσείς τι λέτε; Πως νοιώθετε για το διάστημα της εγγύησης ενός αυτοκινήτου; Σας φοβίζει αν είναι μεγάλο ή σας κάνει να νοιώθετε σιγουριά; Και τελικά θέλετε να είναι μακρόχρονο από την αγορά ή να διαλέγετε εσείς πόσο θα πληρώσετε αν θέλετε επιπλέον χρόνια εγγύησης;
Εμένα η λογική μου λέει ότι όσα περισσότερα χρόνια εγγύηση, τόσο καλύτερο το όχημα. Δεν νομίζω οι αντιπροσωπείες να είναι χαζές και να θέλουν να χάνουν χρήματα.
Στα συντεταγμενα κρατη που κοροιδευουμε ΕΜΕΙΣ οι ελληναρες οπως ισραηλινους,αμερικανους,ρωσσους,και λοιπους ισχυει ελεγχος του εκαστοτε κρατους στους γενικους αντιπροσωπους,στους αντιπροσωπους για τα παντα το ιδιο και για την εγγυηση.Γινεται το ιδιο και εδω.Απλα ΟΧΙ-ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ,ετσι να το λεμε αναμεταξυ μας για να εχουμε να λεμε.Ο νομος λεει δυο χρονια επισημη εγγυηση.Αν παρω εγω ενα χ αμαξι και ειναι εκ κατασκευης ελλατωματικο παραδειγμα απο την αρχη μου καιει 1,5 λιτρα λαδι,στην αντιπροσωπεια που το εχω αγορασει μου λενε να αλλαξουμε την μηχανη και οχι ολο το οχημα,στην γενικη αντιπροσωπεια μου λενε βρες τα με τον αντιπροσωπο η να στο παρουμε πισω και βαλε λιγα χρηματα ακομα και ξαναπαρε το ιδιο,και στον κατασκευαστη αν στειλω fax,e-mail,γραμμα,παω αυτοπροσωπος τοτε μου αλλαζει το οχημα που εδωσα την περιουσια μου για να το παρω.Αυτη ειναι η ελλαδα,οι γενικοι αντιπροσωποι,οι αντιπροσωποι,τοσο απλα.Τα παραπανω χρονια που διδονται μεσω ασφαλιστικης και εκεινο για τα μηχανικα μερη και πρεπει να πληρωσω και παραπανω και πρεπει να πηγαινω το οχημα μου σε δικτυο αντιπροσωπων,τοτε αληθεια τι κερδιζω.Ειμαι ψυχολογικα απλα ησυχος,ηρεμος και πιστευω οτι δεν τρεχει τιποτα.Τα πολλα χρονια επισης εγγυησης πως γινεται.7χρονια εγγυηση αλλα να μην κανω 300000 χιλιαδες χιλιομετρα αλλα μονο 150000 χιλιαδες χιλιομετρα. Και σε ολες τι περιπτωσεις, μεγαλης η επακτασης εγγυησης,να πηγαινω στο κλειστο συστημα αντιπροσωπων με αναλογο κοστος φυσικα που θα καλυψει την παραπανω ψυχολογικη μου αναγκη.Ευχαριστω δεν θα παρω,ας κοιταξουνε οι περισσοτεροι αντιπροσωποι να ειναι τιμιοι σε αυτους που αγοραζουνε και δη με την οικοκυροσυνη τους και αφησουνε το μπαλαμουτι,που στην ελλαδα εχει γινει επιστημη.
Συγνωμη πως ειναι δυνατον να μην ειναι σιγουρος ο κατασκευαστης αν σου δινει 5-6 χρονια εγγυηση. Δλδ η κια που δινει 7 τι ειναι? Απο τα πιο αξιοπιστα. Ακουγεται απλα γελοιο να δινει εγγυηση για ενα αναξιοπιστο αμαξι. Καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβαται δεν λενε?
Δεν είναι λίγες οι φορές που εμφανίζεται μια βλάβη σε καινούριο αυτοκίνητο.Οι περιπτώσεις βλάβης πραγματικά από αστοχία υλικού από κατασκευής είναι πραγματικά πολύ σπάνια μετά το πέρας 2-3 χρόνων.Συνήθως όταν συμβεί κάτι τέτοιο θα οφείλεται είτε σε κακή οδήγηση, είτε σε λάθος από το συνεργείο που κάνετε σέρβις το αυτοκίνητο. Ακόμα και μια αλλαγή λαδιών μπορεί να αποβεί μοιραία σε ένα αυτοκίνητο ή και μια χαλασμένη μπαταρία ξεχασμένη στον χρόνο.Αν και είμαι FUN και ιδιοκτήτης και Ιαπωνικών αλλά και Γερμανικών μοντέλων το Α και το Ω είναι ο τρόπος οδήγησης και ο μηχανικός σας.