Χωρίς το «Impreza» στο όνομά τους, με δική τους πλατφόρμα και με 2λιτρο turbo μοτέρ 300 και πλέον ίππων, αναμένονται τα επόμενα Subaru WRX & STI.
Αλλαγές στο STI κατεστημένο
(21/11/2011)
Τα WRX και STI μοντέλα που ετοιμάζει η Subaru για το 2013 θα είναι αυτόνομα οχήματα, ενώ η κορυφαία έκδοση STI θα διαθέτει 304 ίππους από ένα 2λιτρο turbo boxer μοτέρ.
Ξέραμε εδώ και κάμποσο καιρό ότι η Subaru θα κάνει τα επόμενα WRX και STI αυτόνομα μοντέλα και όχι hot εκδόσεις του μικρομεσαίου Impreza. Στην έκθεση του Λος ¶ντζελες, όμως, η ιαπωνική φίρμας μας έδωσε και νέες πληροφορίες.
Το Subaru WRX θα παραμείνει υπερτροφοδοτούμενο, ενώ θα στηριχθεί σε μία νέα, δική του, πλατφόρμα, η οποία αναμένεται να συμβάλει και στον περιορισμό του βάρους του οχήματος. Το WRX θα διαθέτει και μια STI παραλλαγή, η οποία θα είναι τετρακίνητη. Σε σχέση με το STI, το WRC θα διαθέτει κοντύτερο μεταξόνιο ώστε να βελτιωθεί η οδηγική του συμπεριφορά. Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων θα βρεθεί ο νέος υπετροφοδοτούμενος 2λιτρος FB boxer κινητήρας της εταιρείας, ο οποίος στην περίπτωση του STI θα αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 304 ίππους. Πάνω στο STI οι Ιάπωνες θα στηριχθούν για να φτιάξουν το αυτοκίνητο που θα τους ξαναβάλει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Σε κάθε περίπτωση, σε λίγο καιρό η Subaru θα διαθέτει τρία μοντέλα για ενθουσιώδεις οδηγούς, τα BRZ, WRX και STI.