ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο αλλάζει ένα MPV ή ένα στέισον βάγκον όταν είναι πιο ψηλό και δείχνει περισσότερο “εκτός δρόμου”; Είναι αυτή η μικρή μεταμόρφωση ικανή να σας κάνει να το αγοράσετε;

(6/12/2011)

Μια μεγάλη διαφορά που έχουμε στα γούστα σε σχέση με τους άλλους Ευρωπαίους είναι η αδιαφορία που δείχνουμε για τα στέισον βάγκον και MPV αυτοκίνητα. Πως γίνεται όμως και μόλις πάρουν λίγο ύψος, λίγα σκούρα πλαστικά και κάπως μοιάσουν με SUV αμέσως τα βλέπουμε αλλιώς; Εσείς αλλάζετε άποψη γι αυτά όταν “μεταμορφωθούν”;

Πιο πρόσφατη παρουσίαση το νέο Passat. Αν κανείς δεν κοιτούσε τι γίνεται γύρω του θα έλεγε, κρίνοντας με τα ελληνικά δεδομένα, πως και η VW για να πουλήσει κανένα στέισον βάγκον, έριξε μερικές σχεδιαστικές και χρηστικές πινελιές και μας δίνει τώρα την έκδοση Alltrack. Η πλάκα είναι πως ισχύει το αντίθετο. Το Passat, όπως και όλα σχεδόν τα μεσαία μοντέλα πουλάνε στην Ευρώπη σαν στέισον βάγκον το ίδιο καλά με τις 4πορτες εκδόσεις. Οι εμβολές αυτού του είδους, με σπέσιαλ χαρακτήρα γίνονται για να αυξήσουν το μερίδιο έναντι του ανταγωνισμού. Δεν είναι “δείγμα απελπισίας”. Το αντίθετο. Και η επιτυχία που έχουν αυτά τα υπερυψωμένα φαίνεται στη “στροφή” που κάνει το κοινό, εδώ στην Ελλάδα, απέναντί τους. Ξαφνικά μια Octavia από στέισον βάγκον γίνεται “Scout” και ένα A4 από “avant” γίνεται Allroad. Πόσα στέισον βάγκον Octavia έχετε δει και πόσα Scout; Πόσα VW Touran και πόσα Cross Touran; Μια τόσο μικρή μεταμόρφωση και όμως η εικόνα αλλάζει τελείως. Και μετά λέμε πως το λάιφ στάιλ (lifestyle) δεν μετράει στην εποχή της χρηστικότητας που ζούμε. Δεκτό, με τις παρεμβολές αυτές αυξάνεται και η χρηστικότητα. Μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος σημαίνει ειδικά στην Ελλάδα ευκολότερη χρήση. Όμως η κύρια διαφορά, και με αυτό πρέπει να συγκρίνουμε, είναι αυτή από τις σεντά εκδόσεις συνολικά. Απλά με την προσθήκη της επιπλέον χρησιτικότητας και του “στιλ” αυτών των εκδόσεων μας δίνεται η ευκαιρία να πλησιάσουμε και να ανακαλύψουμε το πόσα περισσότερα προσφέρουν αυτά τα αυτοκίνητα. Τα στέισον βάγκον και τα MPV, που τόσο καιρό δεν είχαμε καν κοιτάξει. Τι είναι όμως αυτό που αλλάζει; Τι κάνουν σε ένα Octavia Combi ή σε ένα Passat στέισον τα λίγα εκατοστά απόστασης από το έδαφος, τα πλαστικά γύρω γύρω και το μετατρέπουν σε κάτι που ξαφνικά δε μπορούμε να αντισταθούμε; Μήπως δεν είναι παρά η αφορμή για να δούμε αυτά τα αυτοκίνητα από κοντά, και απλά κατόπιν “ερωτευόμαστε” αυτό που ήταν και πριν αποκτήσουν τους “πόντους” και τα πλαστικά, όσο εμείς κοιτούσαμε τις σεντάν εκδόσεις τους πιο δίπλα στην έκθεση; Μήπως είναι απλά κράχτες για να τραβήξουν περισσότερο κόσμο στις στέισον εκδόσεις και τα MPV; Και επειδή οι περισσότεροι θα ξετρελλαθούν με το αυτοκίνητο, απλά τόσο καιρό δεν ξετρελλαινόντουσαν με την ιδέα να το αγοράσουν, μόλις το δούν θα “κολλήσουν”. Εσείς; Μπορεί να αλλάξει τη γνώμη σας για τα MPV και τα στέισον βάγκον μία έκδοση πιο ψηλή και πιο “σκληροτράχηλη”; Θα σας έκανε να ενδιαφερθείτε; Να αλλάξετε γνώμη και να αγοράσετε κάτι που πριν δεν σκεφτόσασταν καν; Είχατε δει πριν από μια τέτοια έκδοση την “απλή” μορφή ενός στέισον βάγκον και το είχατε απορρίψει; Ενός MPV; Και τελικά είναι το στιλ που σας φέρνει πιο κοντά ή η αποκάλυψη του τι πραγματικά μπορεί να προσφέρει ένα στέισον βάγκον ή MPV με ή χωρίς τα “εξτρά” που το κάνουν να δείχνει “SUV”; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NEXEN VS CONTINENTAL