ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To πρωτότυπο ελαστικό της Bridgestone, δεν απαιτεί αέρα υπό πίεση στο εσωτερικό του για να διατηρήσει το σχήμα του.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To πρωτότυπο ελαστικό της Bridgestone, δεν απαιτεί αέρα υπό πίεση στο εσωτερικό του για να διατηρήσει το σχήμα του.

Πρωτότυπο ελαστικό χωρίς αέρα υπό πίεση

(12/12/2011)

Η ιαπωνική εταιρεία ελαστικών Bridgestone, παρουσίασε έναν πρωτότυπο τύπο ελαστικού που δεν απαιτεί αέρα υπό πίεση στο εσωτερικό του για να διατηρήσει το σχήμα του κατά την κύλιση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της ιαπωνικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών Bridgestone, το νέο πρωτότυπο ελαστικό που κατασκεύασε, δεν απαιτεί την χρήση αέρα υπό πίεση στο εσωτερικό του για να διατηρήσει το σχήμα του.

Προς το παρόν ελάχιστες πληροφορίες έχουν δει το φως της δημοσίοτητας, ωστόσο το πρωτότυπο ελαστικό προορίζεται για μαζική παραγωγή στο μέλλον.

Προς το παρόν ελάχιστες πληροφορίες έχουν δει το φως της δημοσίοτητας, ωστόσο το πρωτότυπο ελαστικό προορίζεται για μαζική παραγωγή στο μέλλον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μπορεί όμως αυτή να είναι η απαρχή για την πλήρη διαφοροποίηση των ελαστικών, όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα;
Ένα από τα λίγα –σίγουρα- στοιχεία που η Bridgestone έχει δώσει μέχρι στιγμής της δημοσιότητα είναι πως το πρωτότυπο ελαστικό χωρίς αέρα που παρουσίασε, είναι 100% ανακυκλώσιμο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο: www.autotritipro.gr
Autotriti.gr
ERGO PASXA