8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
100χλμ. με 1,12 ευρώ χρειάζεται το Mitsubishi i-MiEV.
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV
(12/1/2012)
Πώς θα σας φαινόταν ένα περιβάλλον όπου τα αυτοκίνητα θα ανεφοδιάζονται μόνο από την πρίζα; Μάλλον φαντάζει ιδανικό, όπως μας απέδειξε το ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV.
Το i-MiEV διαθέτει 2 υποδοχές φόρτισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχετικά με το χρόνο φόρτισης που πολλοί θα αναρωτιέστε, σε δίκτυο 220V, μέσα σε 6-7 ώρες έχουμε πλήρη φόρτιση, ενώ σε δίκτυο 100V απαιτούνται 14 ώρες. Τέλος, στην περίπτωση που το δίκτυο είναι ταχείας φόρτισης, μέσα σε 30 λεπτά η μπαταρία γεμίζει σε ποσοστό 80%.Εσωτερικό-Χώροι: Αρκετά ευρύχωρο και με καλή ποιότητα υλικών
Το εσωτερικό του i-MiEV εμφανίζεται ευρύχωρο για 4 επιβάτες, δεδομένης της μίνι κατηγορίας στην οποία ανήκει. Τα σκληρά πλαστικά από τα οποία αποτελείται το εσωτερικό, εμφανίζουν καλή συναρμογή αποπνέοντας γενικότερα μια στιβαρή αίσθηση. Στο θέμα της εσωτερικής σχεδίασης, μπορεί οι γραμμές που έχουν ακολουθηθεί να είναι λιτές, δε λείπουν ωστόσο τα σύγχρονα στοιχεία, όπως η εικόνα της κεντρικής κονσόλας και ο πίνακας οργάνων. Ειδικά ο τελευταίος, φέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, για ένα αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο. Ο δείκτης που εμφανίζεται περιμετρικά της ψηφιακής ένδειξης ταχύτητας, απεικονίζει τη φόρτιση ή τη συμμετοχή των μπαταριών στην κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο δείκτης αποθέματος καυσίμου που γνωρίζουμε στα συμβατικά αυτοκίνητα, ενημερώνει τον οδηγό για την πληρότητα της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Στο δρόμο: Ένα ευχάριστο αυτοκίνητο πόλης
Η κίνηση με το i-MiEV, δε διαφέρει σε τίποτα με κάποιο συμβατικό αυτοκίνητο. Μοναδική αίσθηση αποτελεί η μηδενική παραγωγή θορύβου, με τα ελάχιστα decibel να προέρχονται από την κύλιση και το ηλεκτρικό μοτέρ. Στα θετικά χαρακτηριστικά του ιαπωνικού μίνι συγκαταλέγονται η υποδειγματική σταθερότητα του στον αυτοκινητόδρομο και στους ελιγμούς (κάτι που ευνοείται από το μακρύ μεταξόνιο των 2.550 χλστ.), αλλά και η ευκολία που παρέχει στους χειρισμούς εντός του αστικού κύκλου. Όσον αφορά στις επιδόσεις, ο ηλεκτροκινητήρας των 64 ίππων κάνει θαύματα! Με τέρμα γκάζι το i-MiEV σε «κολλάει» σχεδόν στην πλάτη του καθίσματος-λόγω της ακαριαίας ροπής των 180Nm- ενώ τα 130 χιλιόμετρα τελικής έρχονται εύκολα και προ πάντων αθόρυβα. Από τα χιλιόμετρα που πραγματοποιήσαμε με το ηλεκτροκίνητο μοντέλο, η αυτονομία μας ανήλθε στα 100 χιλιόμετρα περίπου και χωρίς να δείξουμε ιδιαίτερο σεβασμό στο δεξί πεντάλ. Έτσι, με περίπου 1,12 ευρώ μπορεί να διανύσει κάποιος ακόμη και 100 χλμ. Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η χρήση του καλοριφέρ και του air condition μειώνει «δραματικά» την αυτονομία.
&&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | &&&&&&&& |
Τύπος κινητήρα | &&&&Ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη | &&&&
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | &&&&64/2.500-8000 | &&&&
Ροπή (Nm/ σ.α.λ.) | &&&&180/0-2.000 | &&&&
Αυτονομία (χλμ.) | &&&&130 | &&&&
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) | &&&&130 | &&&&
Κατανάλ. (Wh/χλμ.) | &&&&135 | &&&&
Μπαταρία ηλεκτροκινητήρα | &&&&Ιόντων λιθίου | &&&&
Βάρος (κιλά) | &&&&1.110 | &&&&
*Εργοστασιακές μετρήσεις | &&&&&&&& |
&&&& | &&&& |
&&&& | &&&& |
Διαστάσεις | &&&&&&&& |
ΜxΠxΥ (χλστ.) | &&&&3.475x1.475x1.610 | &&&&
Μεταξόνιο (χλστ.) | &&&&2.550 | &&&&