ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή Hyundai i30, αυτόματο με 140 άλογα

(24/2/2025)
Test Hyundai i30 1,5 140 PS 7-DCT 48V Hybrid
2 Φωτογραφίες »

Test Hyundai i30 1,5 140 PS 7-DCT 48V Hybrid

Θα χωρέσουν πίσω 3 ενήλικοι πιο άνετα από κάθε μοντέλο της κατηγορίας του.
Έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που είναι ακριβότερη και καλύτερη σε κράτημα και άνεση από το τυπικό.
Στάνταρ το σύστημα Bluelink (κάνεις διάφορες ρυθμίσεις, απευθείας από το τηλέφωνό σου) και η εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χλμ..

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το Hyundai i30 μετά την ανανέωσή του είναι διαθέσιμο είτε με 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 96 ίππων, είτε με τούρμπο επίσης 1.500 κυβικών σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα. Το δεύτερο σύνολο το δοκιμάσαμε πρόσφατα με χειροκίνητο κιβώτιο, συνεπώς ήρθε η στιγμή να τεστάρουμε και την αυτόματη έκδοσή του.

Φοράει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για καλύτερο κράτημα και άνεση

Σε κάθε περίπτωση πάντως, το Hyundai i30 είναι από τα λίγα μικρομεσαία μοντέλα που διαθέτει στάνταρ ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (διαβάστε τι προσφέρει η συγκεκριμένη ανάρτησης). Αποτέλεσμα είναι το μοντέλο της Hyundai να συνδυάζει την άνεση και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.


Το Hyundai i30 είναι από τα λίγα μικρομεσαία μοντέλα που διαθέτει στάνταρ ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών και έτσι συνδυάζει αποτελεσματικά την άνεση και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.
2 Φωτογραφίες »

Το Hyundai i30 είναι από τα λίγα μικρομεσαία μοντέλα που διαθέτει στάνταρ ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πολλαπλών και έτσι συνδυάζει αποτελεσματικά την άνεση και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.

Θα χωρέσουν πίσω 3 ενήλικοι πιο άνετα από κάθε μοντέλο της κατηγορίας του

Παράλληλα το Hyundai i30 εξακολουθεί να είναι το πιο άνετο μοντέλο στην κατηγορία του, όσον αφορά στους προσφερόμενους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Συγκεκριμένα, έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα με πλάτος 1,4 μ., δηλαδή όσο ένα μεσαίο SUV, αλλά και 14 εκ. αέρα για τα πόδια. Συνεπώς ακόμα και 3 ενήλικοι θα χωρέσουν με άνεση και χωρίς καμία παραχώρηση.

Στάνταρ το σύστημα Bluelink και η εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χλμ.

Επιπλέον η Hyundai προχώρησε και στην τεχνολογική αναβάθμιση του i30, προσφέροντας στάνταρ το σύστημα Bluelink (δείτε εδώ τι κάνει αυτό το σύστημα), αλλά και περισσότερα συστήματα ασφαλείας στην σουίτα Hyundai Smart Sense, όπως το Lane Following Assist (LFA), το Intelligent Speed ​​Limit Assist (ISLA) και το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA). Φυσικά το κορεάτικο μοντέλο συνοδεύεται από την πολύ καλή εγγύηση της Hyundai, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων για 5 χρόνια.

Από 24.590 ευρώ στη βασική έκδοση

Το Hyundai i30 1,5 turbo είναι διαθέσιμο από 24.590 ευρώ (με χειροκίνητο κιβώτιο) στη βασική έκδοση Premium, ενώ για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων της δοκιμής μας υπολογίστε 26.290 ευρώ. Η βασική έκδοση χαρακτηρίζεται από εξοπλιστική πληρότητα σε στοιχεία άνεσης και ασφάλειας.

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή για το ανανεωμένο αυτόματο Hyundai i30 με τον 1,5 turbo κινητήρα των 140 ίππων και αυτόματο κιβώτιο.

Σελίδα 2Σχεδίαση – Εσωτερικό: Σύγχρονο και up-to-date
Σελίδα 3Κινητήρας: Πολιτισμένο και γεμάτο σύνολο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ισορροπία ανάμεσα σε άνεση και αποτελεσματικότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
SERVICE MODELS 5+