ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το καλύτερο ποδαρικό
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το καλύτερο ποδαρικό

(31/1/2012)

Με το δεξί μπήκε στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC ο συνήθης ύποπτος Σεμπαστιάν Λεμπ με τη Citroen DS3 WRC, κερδίζοντας τόσο τον αγώνα του Μόντε Κάρλο, όσο και τους 3 βαθμούς της Power Stage, βάζοντας πλώρη για τον ένατο συνεχόμενο τίτλο του.

H επιστροφή του ράλι Μόντε Κάρλο στο καλεντάρι του Π.Π.Ρ. μετά από μία τριετία, συνδέθηκε με το κατά παράδοση άνοιγμα της αυλαίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Σ. Λεμπ με τη Citroen DS3 WRC ήταν ο απόλυτος νικητής, μιας και επικράτησε – για 6η φορά και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο- τόσο στον αγώνα, όσο και στην Power Stage συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 28 βαθμών (25 από τον αγώνα και 3 από την Power Stage). Δεύτερος ήταν ο Ντάνι Σόρντο με το Mini Countryman JCW, δηλώνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις του ίδιου και της εργοστασιακής του ομάδας που, τελικά, μετέχει κανονικά στην πρώτη πλήρη εμπλοκή της στο Πρωτάθλημα. Η πείρα και οι ικανότητες του Πέτερ Σόλμπεργκ τον έφεραν στην τρίτη θέση και στο πρώτο του πόντιουμ με την εργοστασιακή ομάδα της Ford και το Fiesta RS WRC.
H καλή μέρα…
Ο Λέμπ, έστω και οριακά, νίκησε στην πρώτη ειδική κι έδειξε τις διαθέσεις του με το καλημέρα. Στη συνέχεια όμως, ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα οδήγησε φανταστικά το εργοστασιακό Fiesta RS WRC και κατάφερε να πάρει προβάδισμα 30 δλ. μέχρι την 4η ειδική, όπου είχε ατύχημα σε πάγο. Τα ηνία πήρε και πάλι ο Λεμπ, ο οποίος και τα κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα. Ο Σόρντο είχε και αυτός τη στιγμή του λαβώνοντας τη μπροστινή του ανάρτηση, ωστόσο ήταν τυχερός, γιατί μετά ακολουθούσε σέρβις. Ο Χίρβονεν στο ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι μιας Citroen, έπεσε σε τοίχο και έσπασε ένα δισκόφρενο. Ωστόσο στα high lights της πρώτης μέρας ήταν η 4η θέση στη γενική του Σεμπαστιάν Οζιέ με τη Skoda Fabia S2000 (!), η σταθερότητα του Νοβίκοφ, αλλά και η επανεμφάνιση του Φρανσουά Ντελεκούρ που απέδειξε πως η ταχύτητα και το ταλέντο δε χάνονται.Το νέο πουλέν της Citroen, o Βέλγος Τιερί Νεβίλ, οδήγησε γρήγορα, αλλά στο τέλος της ημέρας είχε έξοδο και εγκατάλειψη. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ και την προσπάθεια του Έλληνα Δημήτρη Δριβάκου και της συνοδηγού του Κατερίνας Μπαντέ, που έτρεξαν τελικά φέτος με το Ηοnda Civic Type R, αλλά ατύχησαν και εγκατέλειψαν.
Ψάξτε για το δεύτερο…
Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, ο Λεμπ, χωρίς και την πίεση του Λάτβαλα, έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα από όλους: οδήγησε στρωτά και συνετά αυξάνοντας συνεχώς τη διαφορά του από τα άλλα πληρώματα. Έτσι, όλοι επικεντρώθηκαν στη μάχη του Ντ. Σόρντο και του Π. Σόλμπεργκ. Σε κάθε ειδική, ο ένας προσπερνούσε τον άλλο, ωστόσο και οι δύο δήλωναν ότι είναι προσεκτικοί, καθώς δεν ήθελαν να πάθουν ό,τι και ο Λάτβαλα. Ο Χίρβονεν βρέθηκε στην 4η θέση, αλλά έδειχνε εμφανώς ότι προσπαθεί να τα βρει με το νέο του αυτοκίνητο, τη στιγμή που ο Οζιέ «πετούσε». Ωστόσο, ο Γάλλος στην τελευταία ειδική, έκανε το λάθος, με αποτέλεσμα να έχει ατύχημα με πάνω από 160 χλμ./ώρα.
Το πάρτι του Λεμπ συνεχίστηκε…
Ο Λεμπ, στο τρίτο σκέλος, είχε το νου του στο να μην κάνει λάθος, παρά να πιέσει. Παρ’ όλα αυτά, κατάφερε στο τέλος της ημέρας να αυξήσει και άλλο τη διαφορά από το Σόρντο που συνέχισε να έχει κόντρα με το Σόλμπεργκ. Ο τελευταίος ξεκίνησε δυναμικά και έχοντας κάνει ιδανική επιλογή ελαστικών στην εναρκτήρια ειδική, κέρδισε 13,2 δλ. από το Σόρντο και φυσικά τη 2η θέση. Όμως, η επόμενη ειδική είχε πολύ χιόνι και πάγο και ο Νορβηγός είχε μόνο δύο χιονολάστιχα τα οποία τοποθέτησε στους μπροστινούς τροχούς, ενώ πίσω είχε ασφάλτινα χάνοντας τελικά σχεδόν 2 λέπτα. Τα πράγματα στη συνέχεια δεν ήταν καλύτερα μιας και από λάθος του, ο Σόλμπεργκ είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Τα παραπάνω, αλλά και η συνεχής προσαρμογή του Χίρβονεν με το δεύτερο εργοστασιακό DS3 (κέρδισε 2 από τις 3 ειδικές), έφεραν τον Φιλανδό σε απόσταση βολής από το Σόλμπεργκ, τη στιγμή που Λεμπ και Σόρντο δεν ρίσκαραν τις θέσεις τους στο 1-2.
Το θρυλικό Τουρινί…
Στο 4ο σκέλος, το ξακουστό Τουρινί περίμενε τα πληρώματα δύο φορές με τη 2η μάλιστα να είναι βράδυ. Ο Χίρβονεν κέρδισε το 1ο Τουρινί και μείωσε ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον Π. Σόλμπεργκ. Ο Σόλμπεργκ όμως έδειξε την παγκόσμια κλάση του και (σε συνδυασμό με το γεγονός πως Λεμπ και Σόρντο οδηγούσαν για να τερματίσουν διατηρώντας τα κεκτημένα τους) κέρδισε τις επόμενες 3 ειδικές, με την τελευταία να είναι και το νυχτερινό Τουρινί. Το πρωί της Κυριακής απέμενε μόνο η Power Stage, όπου ο Λεμπ κέρδισε πραγματοποιώντας την απόλυτη συγκομιδή βαθμών, ήτοι 28. Ακολούθησε ο Χίρβονεν (2 βαθμούς) και ο Νόβικοφ (1 βαθμό). Στην τελική κατάταξη του αγώνα, ο Σόρντο ήταν δεύτερος και απέδειξε ότι θα είναι ανταγωνιστικός σε συνδυασμό και με την ταχύτητα του Mini, ενώ ο τρίτος Σόλμπεργκ έδωσε μήνυμα πως θα είναι ένας σοβαρός αντίπαλος για όλους. Στην πρώτη του συμμετοχή με το Fiesta, «είδε» βάθρο και σε συνδυασμό με την εμφάνιση του 3ου σκέλους, έδειξε ότι, έχει όλα τα φόντα. Οι ευχάριστες εκπλήξεις ήταν από το παρόν και το παρελθόν. Ο σταθερά γρήγορος και χωρίς λάθη Ε. Νόβικοφ κατάφερε στο τέλος να πάρει την πέμπτη θέση, ενώ ο θρύλος του παρελθόντος, 49 χρονος πλέον Φ. Ντελεκούρ τερμάτισε 6ος. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Π. Καμπάνα (Mini), Oτ Τάνακ (Ford), M. Πρόκοπ (Ford) και Α. Αραούχο (Mini).

Τι θα θυμόμαστε
Τη νίκη φυσικά του Λεμπ και την άνεση του μετά το πρώτο σκέλος
Τις επιδόσεις του Π. Σόλμπεργκ στο τρίτο σκέλος
Την ταχύτητα του Σ. Οζιέ
Τους χρόνους του Λάτβαλα μέχρι το λάθος του
Το νυχτερινό Τουρινί
Το ότι δεν υπήρχε διαδικασία Super Rally
fiat
MEGALA VANS