Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πρωτότυπο roadster της Honda, το EV-STER, έχει μήκος μόλις 3.570 χλστ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρωτότυπο roadster της Honda, το EV-STER, έχει μήκος μόλις 3.570 χλστ.

Περισσότερα στοιχεία για το Honda EV-STER

(21/3/2012)

Αναλυτικά στοιχεία αποκαλύπτει η Honda σχετικά με το νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο EV-STER, το οποίο αποτελεί την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών οχημάτων της ιαπωνικής φίρμας.

Με ένα δυναμικό, καινοτόμο στυλ και άριστα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά, το EV-STER, ένα ηλεκτρικό, πισωκίνητο διθέσιο cabrio σπορ αυτοκίνητο, αποτελεί μία νέα σπορ πρόταση από την ηλεκτροκίνηση. Η χρήση υλικών από ανθρακονήματα μείωσε το βάρος του αυτοκινήτου, κάτι που συμβάλλει στις υψηλές επιδόσεις και στην αυτονομία των 160km. Το εύχρηστο σύστημα διεύθυνσης μέσω δύο μοχλών στοχεύει στη γνήσια οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, το νέο πρωτότυπο επιτρέπει στον οδηγό να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις σε μερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου όπως στην ισχύ του ηλεκτροκινητήρα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, για να μπορεί να απολαμβάνει στο έπακρο τη χαρά της οδήγησης.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς και επιτρέπει στο EV-STER να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς και επιτρέπει στο EV-STER να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Το ταμπλό περιλαμβάνει όργανα και οθόνες με πληροφορίες από το ηχοσύστημα & το σύστημα πλοήγησης, και δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο. Η έξυπνη διάταξη των οργάνων και οθονών επιτρέπει στον οδηγό να συγκεντρώνεται στο έργο του μέσα από ένα ευρύχωρο και άνετο περιβάλλον.

Η Honda δεν σταματά ποτέ την εξέλιξη των σπορ μοντέλων που ξεπερνούν τις προσδοκίες των πελατών της και τη δημιουργία συναρπαστικών και απολαυστικών μέσων μετακίνησης.

Να θυμίσουμε επίσης ότι το πλήρως ηλεκτρικό EV-STER διαθέτει εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του είναι μόλις 3.570 χλστ., το πλάτος 1.500 χλστ. και το ύψος του βρίσκεται λίγο πάνω από το ένα μέτρο (1.100 χλστ.), ενώ το μεταξόνιό του εκτείνεται στα 2.325 χλστ.

Κινείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ αγνώστων λοιπών στοιχείων, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου, ώστε να στείλει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το ιαπωνικό roadster χρειάζεται μόλις 5 δλ. για να φτάσει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του μπορεί να φορτιστεί σε λιγότερες από τρεις ώρες μέσω μίας πρίζας 200V, δίνοντας αυτονομία 160 χλμ.
ford
LEASING PICK UPS