ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
O αερόσακος που βρίσκεται στο καπό βοηθά ώστε ο ενδεχόμενος τραυματισμός του πεζού να είναι όσο το δυνατό μικρότερος.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O αερόσακος που βρίσκεται στο καπό βοηθά ώστε ο ενδεχόμενος τραυματισμός του πεζού να είναι όσο το δυνατό μικρότερος.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Αερόσακος για τους πεζούς από τη Volvo

(20/3/2012)

Πέζο-προστασία: H Volvo πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά σε θέματα ασφάλειας, ενσωματώνοντας τον πρώτο αερόσακο για τους πεζούς (σε παγκόσμιο επίπεδο), στο νέο της μικρομεσαίο μοντέλο, το V40.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η σουηδική φίρμα εκπλήσσει ευχάριστα με την υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής, όσον αφορά στην παθητική και ενεργητική ασφάλεια. Το ίδιο συνέβη και τις προηγούμενες ημέρες με την πρεμιέρα του νέου Volvo V40 στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης. Και αυτό γιατί, ο νέος εκπρόσωπος της εταιρείας στη μικρομεσαία κατηγορία ενσωματώνει αρκετές τεχνολογίες που στοχεύουν όχι μόνο στην προστασία των επιβατών, αλλά και των πεζών. Η αιχμή του δόρατος στις νέες τεχνολογίες του σουηδικού μοντέλου είναι ο εξωτερικός αερόσακους προστασίας για τους πεζούς, ο οποίος αποτελεί παγκόσμια πρωτιά.

Το νέο σουηδικό μικρομεσαίο μοντέλο περιλαμβάνει μια σειρά από τεχνολογίες που έχουν στόχο την προστασία των επιβατών αλλά και των πεζών.

Το νέο σουηδικό μικρομεσαίο μοντέλο περιλαμβάνει μια σειρά από τεχνολογίες που έχουν στόχο την προστασία των επιβατών αλλά και των πεζών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πως λειτουργεί
Οι αισθητήρες στον μπροστινό προφυλακτήρα καταγράφουν την έκταση της επαφής μεταξύ του αυτοκινήτου και του πεζού. Το πίσω μέρος του καπό (μπροστά από το παρμπρίζ) ανασηκώνεται μειώνοντας έτσι τη γωνία προσβολής του κορμού του πεζού προς το αυτοκίνητο, ενώ την ίδια στιγμή ενεργοποιείται ο αερόσακος. Το εμβαδόν του αερόσακου καλύπτει την περιοχή του ανασηκωμένου καπό και το κάτω 1/3 του παρμπρίζ – συμπεριλαμβάνοντας τις δύο εμπρός κολόνες (A pillars). Ο συνδυασμός της δράσης του ανυψωμένου καπό και του αερόσακου, βοηθάει ιδιαίτερα στον περιορισμό του τραυματισμού του πεζού από το όχημα.
Οι υπόλοιπες τεχνολογίες
Εκτός από τον αερόσακο για τους πεζούς, το νέο V40 φέρει και άλλες τεχνολογίες που αφορούν στην ασφάλεια και στην αποφυγή ενδεχόμενων ατυχημάτων. Έτσι, συναντούμε μεταξύ άλλων, το σύστημα ανίχνευσης πεζών και ακινητοποίησης οχήματος (Pedestrian Detection with Full Auto Brake), την υποβοήθηση διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane Keeping Aid) με αυτόματη παρέμβαση στο σύστημα διεύθυνσης (είναι διαθέσιμο για ταχύτητες από 65 έως 200 χλμ./ώρα) και την “έξυπνη” Υποβοήθηση Παρκαρίσματος (Park Assist Pilot) που καθιστά ευκολότερο το παράλληλο παρκάρισμα. Τέλος, αναφέρουμε ότι το City Safety, το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με τυπικές ταχύτητες πόλης, έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 50 χλμ./ώρα.
Mercedes
Mototriti.gr