ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);

 Σχολιάστε 
1.675 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2024)
Ποιο SUV από την Kia: Ηλεκτρικό EV3 (204 PS) ή Niro hybrid (129 PS);
2 Φωτογραφίες »

- Στα ίδια χρήματα (34.000 ευρώ) το EV3 έχει καλύτερο εξοπλισμό
- Γκαζώνει στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ το EV3
- 950 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ κάνει το Niro, 605 χλμ. αυτονομία έχει το EV3, σύμφωνα με την Kia
- Πιο οικονομικό αν έχεις να φορτίσεις σπίτι είναι το EV3, βρίσκεις παντού βενζινάδικο με το υβριδικό Niro

950 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ κάνει το Niro, 605 χλμ. αυτονομία έχει το EV3, σύμφωνα με την Kia

Το νέο Kia EV3 είναι η πιο φρέσκια πρόταση στην γκάμα της κορεατικής μάρκας και το μικρότερο ηλεκτρικό που έχει δημιουργήσει ως σήμερα. Με σημαντικά χαμηλή αρχική τιμή (από 29.990 ευρώ) το SUV πόλης με τα 204 άλογα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών, η δεύτερη εκ των οποίων κοστίζει 33.990 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης. Στα ίδια λεφτά και μία κατηγορία πάνω (οικογενειακά SUV) βρίσκουμε το Kia Niro. Εδώ έχουμε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο με 129 άλογα, μία ενδιαφέρουσα εναλλακτική για κάποιον που διστάζει να κάνει ακόμη το βήμα προς τα ηλεκτρικά.
 
Αντιπαραθέτουμε στα ίδια χρήματα τα δύο μοντέλα της Kia, ένα ηλεκτρικό SUV πόλης απέναντι σε ένα υβριδικό οικογενειακό SUV. Αρχίζουμε αξιολογώντας αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο κάποιον που αγοράζει ένα ηλεκτρικό, που δεν είναι άλλο από την αυτονομία. Σύμφωνα με την Kia, το EV3 Long Range με την μεγάλη μπαταρία (81,4 kWh η ωφέλιμη χωρητικότητα) κάνει 605 χλμ. με μία φόρτιση.
 
Περισσότερα χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ μπορεί να καλύψει το υβριδικό Kia Niro. Με μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,4 λτ./100 το Niro ξεπερνά τα 950 χλμ., με ένα γέμισμα. Θυμίζουμε ότι πολύ καλή κατανάλωση είχα καταγράψει και στο Niro με τα 141 άλογα (5,1 λτ./100 χλμ.), το οποίο πλέον κυκλοφορεί ως Model Year με 129 ίππους.

Πιο οικονομικό αν έχεις να φορτίσεις σπίτι είναι το EV3, βρίσκεις παντού βενζινάδικο με το υβριδικό Niro

«Πακέτο» με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πάει και η φόρτιση, που στην περίπτωση του EV3 ολοκληρώνεται περίπου σε 8 ώρες σε οικιακό φορτιστή 11 kW. Για ένα ηλεκτρικό είναι περισσότερο συμφέρον να «πριζώνεις» στο σπίτι, αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καθώς το κόστος κιλοβατώρας είναι μικρότερο (μέση τιμή στα 0,144 λεπτά του ευρώ). Πιο γρήγορα αλλά με περισσότερο κόστος είναι η φόρτιση σε ταχυφορτιστή (ενδεικτική τιμή 0,64 λεπτά του ευρώ). Στην περίπτωση του Kia EV3 (μέση εργοστασιακή κατανάλωση 14,9 kWh/100 χλμ.), το κόστος διαμορφώνεται ως εξής:

  • 2,2 ευρώ/100 χλμ. για φόρτιση στο σπίτι
  • 9,5 ευρώ/100 χλμ. για φόρτιση σε ταχυφορτιστή
Τους παραπάνω προβληματισμούς δεν έχει ένας κάτοχος θερμικού αυτοκινήτου, όπως είναι το υβριδικό Kia Niro. Πέραν του ότι βρίσκεις παντού βενζινάδικο, το κόστος είναι πάνω-κάτω ίδιο ανά πρατήριο, περίπου 8 ευρώ/100 χλμ. (1,77 ευρώ/λτ. βενζίνης).

Σελίδα 2Κινητήρας - Επιδόσεις: Γκαζώνει στο παραμικρό πάτημα του πεντάλ το EV3
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι - Εξοπλισμός
Σελίδα 4Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
PEUGEOT