Σύμφωνα με μελέτη, το νέο Audi A3 που παρουσιάστηκε στη Γενεύη κατείχε το 9% όλων δημοσιευμάτων που κάλυπταν την συγκεκριμένη εκδήλωση.
Audi & Ferrari: «Νικητές διαδικτύου»
(26/3/2012)
Σύμφωνα με μελέτη, το νέο supercar της Ferrari και το νέο Audi A3, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι της Γενεύης, ήταν οι μεγάλοι νικητές του διαδικτύου.
Συγκεκριμένα, το Audi A3 ήταν από τα «αγαπημένα νέα» του διαδικτύου, αφού απέσπασε το 9% των όλων δημοσιευμάτων από τους δημοσιογράφους που κάλυπταν την συγκεκριμένη εκδήλωση, έρευνα που πραγματοποίησε η Βρετανική εταιρεία Kantar Media. Επίσης, το δεύτερο μεγάλο κομμάτι της πίτας, είχε η νέα Ferrari F12 Berlinetta, η οποία διαθέτει το 6% όλων των δημοσιευμάτων από το χώρο της αυτοκίνησης και όχι μόνο.
Σύμφωνα με μελέτη, το νέο Audi A3 που παρουσιάστηκε στη Γενεύη κατείχε το 9% όλων δημοσιευμάτων που κάλυπταν την συγκεκριμένη εκδήλωση.
Όσον αφορά στο ποσοστό των εταιρειών, η Volkswagen Group είχε, σύμφωνα με τη μελέτη, τα περισσότερα άρθρα στο διαδίκτυο σχετικά με την Έκθεση Αυτοκινήτων της Γενεύης. Αναλυτικά, η VW διαθέτει το 8% σε όλα τα επίσημα site, ενώ το 6% στα blogs, Twitter και Youtube.
Η έρευνα βασίστηκε πάνω σε 20.000 νέα άρθρα και 19.674 συζητήσεις σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης από τις 21 Φεβρουαρίου έως και τις 8 Μαρτίου.