Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Θωμάς Πουφινάς, Offer Director της Εταιρίας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Θωμάς Πουφινάς, Offer Director της Εταιρίας.

AXA: Διάκριση «Corporate Superbrand»

(10/4/2012)

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική αναδείχτηκε ως Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα στην κατηγορία «Ασφαλιστικές εταιρείες» στο θεσμό Corporate Superbrands Greece 2011-2012.

Η ανάδειξη των Corporate Superbrands 2011-2012 έγινε βάσει βαθμολογίας της Κριτικής Επιτροπής και βάσει δημοσκόπησης που διενήργησε η Εταιρία ερευνών Focus Bari στο ευρύ καταναλωτικό κοινό και ανάμεσα σε εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας. Τα κριτήρια για τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής και του Κοινού είναι τα ακόλουθα:

Στην τελετή συμμετείχαν μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής και του προσωπικού της ΑΧΑ.

Στην τελετή συμμετείχαν μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής και του προσωπικού της ΑΧΑ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

• Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης
• Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
• Εταιρική Υπευθυνότητα:
- Αγορά (Ποιότητα & Τιμή Προϊόντος & Υπηρεσίες)
- Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές)
- Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες)
- Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων)

Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου θεσμού η ΑΧΑ διακρίθηκε ως Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία με αφορμή την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της και τη δραστηριοποίησή της σε θέματα Εταιρικής Ευθύνης.

Στην τελετή συμμετείχαν μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής και του προσωπικού της ΑΧΑ. Το βραβείο παρέλαβε ο κύριος Θωμάς Πουφινάς, Offer Director της Εταιρίας, στην Εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012, στο Ξενοδοχείο Χίλτον Αθηνών (Αίθουσα Τερψιχόρη).

Ο οργανισμός Superbrands, με έδρα το Λονδίνο, αποτελεί μία ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης και προβολής του branding και κορυφαίων επωνυμιών (brands), προϊόντων και εταιρικών. Ο ομώνυμος θεσμός υλοποιείται από το 1995 στη Μεγάλη Βρετανία και υλοποιείται σε περισσότερες από 75 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα διεξάγεται με επιτυχία από το 2005, με στόχο την αναγνώριση της πολύπλευρης αξίας των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και την ενημέρωση του κοινού για την ιστορία, τις αξίες, τα επιτεύγματα και την ταυτότητα ορισμένων από τα πλέον δημοφιλή και αγαπημένα brands της αγοράς.
Toyota
VW