ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πίσω πόρτες, ανοιγόμενα παράθυρα ή τρίθυρες εκδόσεις; Τι θέλετε σε ένα μίνι;

Πίσω πόρτες, ανοιγόμενα παράθυρα ή τρίθυρες εκδόσεις; Τι θέλετε σε ένα μίνι;

(22/5/2012)

Όπως και να το δούμε, ένα αυτοκίνητο με σκοπό να μείνει κάτω από τα 3,7 μέτρα θα αναγκαστεί να κάνει κάποιους συμβιβασμούς. Όταν όμως αυτοί έχουν να κάνουν με το αν υπάρχουν ή όχι πίσω πόρτες, εσείς τι ακριβώς θέλετε;

Υπάρχουν τριών ειδών μίνι μοντέλα στην αγορά σήμερα. Τα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

«ολοκληρωμένα» που μοιάζουν σαν εκδόσεις μικρών ή ακόμη και μικρομεσαίων σεσμίκρυνση, τα «επί τούτου» σχεδιασμένα για μίνι μοντέλα με εμφανείς τις ειδικέςλύσεις μείωσης εξαρτημάτων και κόστους και τα πιο «σπορ» ή τέλος πάντων αυτάπου διασκεδάζουν τις διαστάσεις τους με αποκλειστικά τρίθυρα αμαξώματα σεπροσωπικό στυλ.

Αν και αυτά τα τελευταία, όπως το Renault Twingo, το Ford Ka, ακόμη και το Fiat 500 είναι εμφανώς τα πιο ενδιαφέροντασχεδιαστικά, η έλλειψη πίσω θυρών τους «κόβει» από τη χρήση σε οικογένειες ωςδεύτερα αυτοκίνητα. Όχι γιατί υστερούν, αλλά γιατί ο ανταγωνισμός προσφέρειπίσω πόρτες, και το ότι υστερεί σε στυλ τελικά δεν πτοεί τη συγκεκριμένη αγορά.

Στο άλλο άκρο, FiatPanda, Chevrolet Spark, τα νέα Hyundai i10 και Kia Picanto και ο ειδικός το Daihatsu Cuore, μαζί με τα πιο ψηλά δίδυμα Opel Agila και Suzuki Splash, προσφέρουν ακριβώς ότι ένα αυτοκίνητο πουενδεχομένως ανήκει σε μία κατηγορία πάνω. Τέσσερις πόρτες, πέντε μαζί με τοπορτ μπαγκάζ, για να μπαινοβγαίνουν όλοι εύκολα.

Ανάμεσα σε αυτά τα δύο, μια σειρά μοντέλων προσφέρεται με3θυρα και 5θυρα αμαξώματα, αν και στη δεύτερη εκδοχή τους, τα πίσω παράθυραείναι σταθερά. Έτσι τα ToyotaAygo, Citroen C1, Peugeot 107 από τη μία, το Suzuki Alto και Nissan Pixo από την άλλη, και τα νέα τρίδυμα με πρώτοαυτό της VW, το Up (ακολουθούν μοντέλα της Skoda και της Seat), παίζουν και στα δύο ταμπλό. Το τρίθυροως πρώτο αυτοκίνητο ενός νέου, στην ηλικία ή την καρδιά, οδηγού, το πεντάθυροπιο χρηστικό, για όλη την οικογένεια.

Το κόστος όμως για μια τέτοια διαφοροποίηση στο αμάξωμα δενείναι μικρό. Αντίθετα είναι μικρές οι πίσω πόρτες σε αυτά τα μοντέλα, αν καιανοίγουν διάπλατα. Ο συνδυασμός των δύο αυτών χαρακτηριστικών είναι ότι από τημία δε χωράει να κατεβαίνει μέσα στην πόρτα ένα μεγάλο τετράγωνο τζάμι, και απότην άλλη ότι και να χωρούσε, θα στοίχιζε αρκετά παραπάνω. Το αποτέλεσμα είναιτα σταθερά πίσω παράθυρα σε αυτά τα μοντέλα, που στην καλύτερη των περιπτώσεωνξεκουμπώνουν προς τα έξω, όπως τα τρίθυρα μικρά μοντέλα του παρελθόντος.

Είναι όμως αρκετό αυτό; Ειδικά τη στιγμή που για παράδειγμαένα ChevroletSpark προσφέρει κανονικότατηπίσω πόρτα με παράθυρα;  Θα έλεγε κανείςπως ίσως κάποιοι αν δεν το προτιμούν, ίσως να το θεωρούν αποδεκτό, από τηστιγμή που πλέον τα αυτοκίνητα έχουν όλα κλιματισμό και επίσης ειδικά πίσω,καλό είναι να μην μπορούν τα παιδιά να ανεβοκατεβάζουν το παράθυρό τους όποτεθέλουν, για λόγους ασφαλείας.

Εσείς όμως τι λέτε; Μήπως αυτή η ενδιάμεση υποκατηγορίαβρίσκεται ανάμεσα σε δύο καλύτερες επιλογές; Από τη μία δηλαδή, αν θες τρίθυρονα πας σε κάτι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά όπως ένα Renault Twingo και από την άλλη αν θες πεντάθυρο, σε κάτιπιο ολοκληρωμένο όπως ένα ChevroletSpark;

Μήπως αντίθετα επειδή αυτή η κατηγορία δίνει και τα δύοαμαξώματα, γίνεται αυτομάτως πιο δημοφιλής; Και τότε, τα πίσω παράθυρα;Πειράζει που δεν κατεβαίνουν; Ή μήπως, ακόμη καλύτερα; Τι λέτε;

Mercedes
Moto