ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H Fiat ενίσχυσε τη γκάμα των μοτέρ του Punto με το νέο και επαναστατικό, δικύλινδρο turbo TwinAir,
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

H Fiat ενίσχυσε τη γκάμα των μοτέρ του Punto με το νέο και επαναστατικό, δικύλινδρο turbo TwinAir,

Δοκιμή: Fiat Punto 2012 0,9 TwinAir

31.980 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2012)

Μετά την τελευταία του ανανέωση, το Fiat Punto εφοδιάστηκε με το σύγχρονο 2κύλινδρο κινητήρα 0,9 TwinAir, που έχει αναβαθμίσει το προφίλ του, ευνοώντας τις επιδόσεις και χαμηλώνοντας την κατανάλωση.


Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άκρως ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης προσφέρει το ισορροπημένο στήσιμο του Punto TwinAir.

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άκρως ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης προσφέρει το ισορροπημένο στήσιμο του Punto TwinAir.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

+ Επιδόσεις, τράβηγμα από χαμηλά, απαλλαγή από τέλη, ευελιξία, οδική συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμός-τιμή

- Θόρυβος κινητήρα ψηλά, πλευρική στήριξη καθισμάτων, κατανάλωση υπό πίεση

Το ανανεωμένο Fiat Punto 2012 έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του πετυχημένου μικρού της ιταλικής φίρμας κρατώντας μόνο το όνομα Punto και αφήνοντας πίσω τα συνοδευτικά Evo και Grande, που το ακολουθούσαν τελευταία. Ένα όμως από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ανανεωμένου Punto είναι η τοποθέτηση του TwinAir 0,9 των 85 ίππων.

Εμφάνιση: Ιταλικά καλόγουστο

Το νέο Fiat Punto 2012 βασίζεται στην ανανέωση των κομψών γραμμών που χαρακτηρίζουν το μοντέλο. Οι διαφορές σε σχέση με το Punto Evo εντοπίζονται βασικά στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Τα μαύρα-πλαστικά φιλέτα δεν υφίστανται, με αποτέλεσμα οι προφυλακτήρες να έχουν το χρώμα του αμαξώματος. Παράλληλα διαθέσιμες είναι νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου, ενώ μαζί με τα ήδη υπάρχοντα, το νέο Punto θα προσφέρεται με 3 νέα μεταλλικά χρώματα, ένα εκ των οποίων είναι αυτό του μοντέλου, που δοκιμάσαμε (τα άλλα δύο είναι ένα γκρι και ένα τιρκουάζ). Σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές στο εσωτερικό οι πελάτες έχουν δυνατότητα για περίπου 1.300 συνδυασμούς στην επιλογή τους.

Κινητήρες: Επιδόσεις, κατανάλωση, ρύποι

Τo 2κύλινδρο turbo, 875 κ.εκ. TwinAir μοτέρ βενζίνης,  αποδίδει 85 ίππους με μέγιστη ροπή 145 Nm. Με τις μικρές του διαστάσεις, ο TwinAir συμβάλλει στη συνολική μείωση του βάρους, (1.075 κιλά το 3θυρο Punto), με οφέλη σε απόδοση και κατανάλωση. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό εμφανίζει εξαιρετική απόκριση από το χαμηλότερο φάσμα των στροφών περιστροφής του, ενώ σε συνδυασμό με το σφιχτής κλιμάκωσης 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, κυρίως εν κινήσει. Η κατανάλωση (με την επιλογή Eco που μειώνει τη ροπή στα 110 Nm) φτάνει τα 4,2 λτ./100 χλμ., ενώ και αυτή η έκδοση του μοντέλου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Fiat Punto 2012 MultiJet II 1,3 85 PS

Εσωτερικό – χώροι: Ενδιαφέρον με καλές ανέσεις

Σε σχέση με το πρό 2012 μοντέλο, στο ανανεωμένο Punto 2012 ουσιαστικές οπτικές αλλαγές δεν υπάρχουν στο εσωτερικό, ωστόσο τη διαφορά κάνουν κάποιες λεπτομέρειες. Έτσι σε μερικά σημεία, όπως στο ταμπλό, έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας πλαστικά, ενώ υπάρχουν και νέοι χρωματισμοί. Σε ότι αφορά τους χώρους δεν υπάρχει καμία αλλαγή και έτσι παραμένουν υπεραρκετοί για 4 ενήλικες με τις αποσκευές τους (πορτ μπαγκάζ 275 λτ.).

Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο

Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Punto 2012 στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη, ενώ το τιμόνι της έκδοσης που δοκιμάσαμε έδειξε πιο σφιχτό και πιο ευχάριστο σε αίσθηση. Υπάρχει φυσικά και η επιλογή CITY, που η επιλογή της ελαφραίνει ιδιαίτερα το σύστημα διεύθυνσης σε βαθμό που να μπορεί κανείς να γυρίσει το τιμόνι με το ένα… δάκτυλο. Στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο, ικανό και προοδευτικό, όταν κανείς ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσής του. Εμφανίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του στάνταρ ESP. Στην αξιόλογη οδηγική εικόνα συμβάλει και ο θετικός επιλογέας με καλό κούμπωμα και λογικές διαδρομές. Κανένα παράπονο δεν έχουμε και από τα φρένα, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να περιορίζεται στα 39,7 μ.

Τιμή-εξοπλισμός

Το Fiat Punto 2012 TwinAir με το δικύλινδρο TwinAir βενζινοκινητήρα, διατίθεται στην ομώνυμη, αποκλειστική έκδοση εξοπλισμού και σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα. Οι τιμές, έχουν οριστεί από τα 11.700 ευρώ (12.100 ευρώ για το 5θυρο). Στο πολύ καλό value for money συμβάλλει και ο πλούσιος εξοπλισμός που περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία άνεσης (μεταξύ άλλων κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλ. καθρέφτες, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, air condition, ηλ. παράθυρα) και ασφάλειας (ABS, ESP, 6 αερόσακοι, φώτα ημέρας).

Συμπέρασμα

Το μικρό της Fiat έχει καλόγουστη εμφάνιση, μέσα και έξω και πλήρη εξοπλισμό (στις κινητήριες εκδόσεις που αξιολογούμε). Ο κινητήρας TwinAir είναι αποδοτικός και οικονομικός, ενώ στο δρόμο το μοντέλο είναι άνετο και αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά. Ωστόσο είναι ένα μοντέλο που κουβαλάει αρκετά χρόνια στην πλάτη του, αφού πρόκειται για κάτι που παρουσιάστηκε το 2005, και αυτό έχει αρχίσει να φαίνεται στη λεπτομέρεια της κατασκευής.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Fiat Punto 2012 MultiJet II 1,3 85 PS

Τιμές - εξοπλισμός για FIAT  PUNTO 2012

200 διαθέσιμα στοιχεία για FIAT  PUNTO 2012
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
875
Κύλινδροι/Βαλβίδες
2/8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
85/5.500*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
145/2.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
13.6
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) με 4η
8.1
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) με 5η
12.2
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
172
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
4,2*
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
98*
Βάρος (κιλά)
1.075*
*Εργοστασιακές τιμές

Mercedes
Moto