Μπορεί κανείς σήμερα να μένει πιστός σε μία μόνο εταιρία;
Πως ήταν η Citroen πριν δέκα χρόνια και πως είναι σήμερα; Η Skoda; Η Fiat και η Renault; Με τους ρυθμούς που αλλάζουν τα μοντέλα και οι τεχνολογίες στις μέρες μας, μπορεί να υπάρχουν ακόμη «παραδοσιακοί» αγοραστές μίας μόνο μάρκας; Εσείς αλλάζετε κατασκευαστή ή μένετε πιστός σε μόνο έναν;
Μπορεί κανείς να πει είχα το προηγούμενο Mondeo και θα πάρω το επόμενο, χωρίς να δει τι ετοιμάζει η VW με το Passat; Όσο ευχαριστημένος και να είναι κανείς, μένοντας σε μία μάρκα όταν γύρω όλοι φέρνουν νέα μοτέρ, νέα συστήματα ασφαλείας, οικονομίας και φυσικά ολόφρεσκα ντιζάιν, είναι λίγο δύσκολο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ακόμη και στον ίδιο όμιλο που οι τεχνολογίες μοιράζονται, οι διαφορές που έρχονται σε κάθε ανανέωση και η προσπάθεια που κάνει η κάθε μάρκα να ξεχωρίζουν, αξίζουν πάντοτε προσοχής. Ειδικά όταν ο κύκλος ανανέωσης δεν είναι σταθερός και το ένα μοντέλο παρουσιάζεται στη μέση της ζωής του άλλου.
Από κει και πέρα όμως; Σίγουρα η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί κατηγορηματικά. Τα αυτοκίνητα σπάνια μένουν στο δρόμο όπως συνέβαινε αρκετά συχνά στο παρελθόν, ενώ ο επαγγελματισμός και η εξυπηρέτηση πλέον δεν είναι θέμα προσωπικής σχέσης αλλά ευθύνης και εταιρικής φροντίδας. Εξάλλου οι κατασκευαστές και οι αντιπρόσωποί τους έχουν και οι ίδιοι καταλάβει πως οι «πιστοί» πελάτες πλέον είναι ελάχιστοι, και άρα πρέπει να κάνουν το παν για να δημιουργήσουν από πλευράς τους τις συνθήκες για να τους κρατήσουν.
Υπάρχει όμως μεγάλη μερίδα αγοραστών, ειδικά εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου η προσωπική σχέση μετράει, συχνά περισσότερο και από τη μάρκα, το μοντέλο και την τεχνολογία. Οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές γιατί οι ισορροπίες είναι διαφορετικές. Και σε αυτή την κατηγορία αγοραστών ανήκουν και αρκετοί εντός των τειχών, που επιμένουν σε μία μάρκα κυρίως λόγω αντιπροσώπου και καλής προηγούμενης εμπειρίας;
Εσείς; Μπορείτε να αγνοήσετε τον «χαμό» νέων μοντέλων και τεχνολογιών για τα «μάτια» μίας μόνο εταιρίας; Μπορείτε να μείνετε σταθεροί σε έναν κατασκευαστή ή ένα μοντέλο παρότι ο ανταγωνισμός φέρνει συνέχεια καινούργια πράγματα στο προσκήνιο;
Και τελικά τι είναι αυτό που μπορεί να σας κρατήσει πιστούς σε μία εταιρία; Η εταιρική εικόνα; Το σηματάκι δηλαδή, όποιο και αν είναι αυτό; Η εξυπηρέτηση και εμπιστοσύνη; Η προσωπική σχέση με τον αντιπρόσωπο; Είναι αυτά αρκετά για να αγνοήσετε τη «βροχή» νέων αυτοκινήτων στην αγορά και να αγοράζετε συνέχεια από τον ίδιο; Τι λέτε;
TOYOTA για πάντα. Αξιοπιστία, ποιότητα και τεχνολογία. Πάντα πρώτη!
"Σίγουρα η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί κατηγορηματικά": Λυπάμαι αλλά διαφωνώ κάθετα. Η Corolla του 1991 δεν έχει παρουσιάσει πρόβλημα αντλίας νερού όπως το Golf του 2008 σε λιγότερα από 75.000χλμ. ".. ενώ ο επαγγελματισμός και η εξυπηρέτηση πλέον δεν είναι θέμα προσωπικής σχέσης αλλά ευθύνης και εταιρικής φροντίδας." Ποιά ευθύνη και εταιρική φροντίδα? Είχα απευθυνθεί εντός επεκτεταμένης εγγύησης σε εξουσιοδοτημένο service για άλλο λόγο. Είχε διαπιστωθεί πολύ χαμηλή στάθμη νερού. Θα άναβε σύντομα λαμπάκι, μου είπαν. Συμπλήρωσαν νερό με αντιψυκτικό. Υπέθεσαν ότι "το αυτοκίνητο έκανε εξαέρωση". Στο λιπαντικό service η αλλαγή της τρόμπας νερού κοστολογείται ¤155 η εργασία χωρίς το ανταλλακτικό. Σε vw forum διαβάζω παράπονα πολλών για κατάρρευση της αντλίας νερού στα 75.000χλμ. Επί πλέον το κόστος αλλαγής στα τακάκια του golf είναι δυσβάσταχτα ψηλό συγκριτικά με το αντίστοιχο της Corolla. H δε αλλαγή των πίσω σιαγόνων της Corolla γίνεται σε πολύ περισσότερα χλμ. Έχουν ανάψει τα δικά μου λαμπάκια. Κανενός οι ρύποι δεν επιτρέπουν είσοδο στον πράσινο δακτύλιο. Στο κόκκινο μπαίνουν τα υπέρμετρα κόστη.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΙ.ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΟΠΟΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΓΟΥΣΤΟΥ Η ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ.
γενικα ειναι δυσκολο να μεινει κανειs πιστοs σε μια εταιρια εκτοs αν αυτη ειναι η toyota για λογουs που ολοι γνωριζουν