Ο ίδιος ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Aston Martin, Ulrich Bez, αποκάλυψε ότι η εταιρία του εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο οι μελλοντικές της προτάσεις να χρησιμοποιούν κινητήρες μικρότερου κυβισμού, προερχόμενους από την Toyota. Εδώ φυσικά δεν μιλάμε για τα τετρακύλινδρα σύνολα των συμβατικών ιαπωνικών μοντέλων αλλά για τους εξελιγμένους V8 και V10 που φοράνε τα Lexus IS-F και LFA. Πιο αναλυτικά, ο πρώτος είναι ένας πεντάλιτρος κινητήρας, συνολικής απόδοσης 422 ίππων και ροπής 502 Nm. Ο V10, με τη σειρά του, έχει ελαφρά μικρότερο κυβισμό 4,8 λίτρων, αποδίδει όμως μεγαλύτερη ισχύ 560 ίππων και ροπή 480 Nm.
Η εξέλιξη αυτή, της αξιοποίησης μηχανικών συνόλων της Toyota από την Aston Martin, εκ πρώτης όψεως μπορεί να ξαφνιάζει, με μια πιο καθαρή ματιά όμως δείχνει αρκετά ρεαλιστική. Καταρχήν οι δύο εταιρίες διατηρούν πολύ καλές σχέσεις και έχουν ήδη συνεργαστεί στο πρόσφατο παρελθόν. Υπενθυμίζουμε την περίπτωση του Cygnet, που ουσιαστικά βασίζεται επάνω στο Toyota IQ. Κατόπιν, η εξέλιξη ενός κινητήρα μεγάλου κυβισμού, με χαμηλές εκπομπές ρύπων αποτελεί μία χρονοβόρα και ακριβή επένδυση, που θα μπορούσε να αποφευχθεί, μέσω της μεταφοράς τεχνογνωσίας.