ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το 208 είναι ένα μοντέλο που έχει πολλά χρόνια μπροστά του και μπορεί να χαρίζει πραγματικά ευχάριστες μετακινήσεις.

Η τιμή και τα πάγια έξοδα αυτής της έκδοσης του 208 είναι πολύ δελεαστικά.

Η ανάλαφρη κατασκευή, το καλό πλαίσιο και το ακριβές τιμόνι ορίζουν την παιχνιδιάρικη και ασφαλή οδική συμπεριφορά του 208.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σύγχρονη και η κατασκευή ποιοτική. Η χρηστικότητα βρίσκεται υψηλά, αλλά η multitouch οθόνη θέλει συνήθεια.

Ο σύγχρονος 1,200άρης, 3κύλινδρος κινητήρας είναι πολιτισμένος, οικονομικός, γραμμικός και με επαρκή δύναμη, ενώ βοηθάει το βάρος να παραμείνει χαμηλά.

O χώρος αποσκευών, με 285 λίτρα, είναι μεγαλύτερος του μέσου όρου της κατηγορίας.

Δοκιμή: Peugeot 208 1,2 VTi

115.467 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/8/2012

Το μεγαλύτερο νέο του νέου Peugeot 208 είναι οι σύγχρονοι 3κύλινδροι κινητήρες του. Εδώ δοκιμάζουμε τον 1.200άρη των 82 ίππων και ανακαλύπτουμε πόσο ταιριάζει στην ανάλαφρη φύση του μοντέλου.

 

+ Μοντέρνα εμφάνιση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά

- Ευχρηστία οθόνης πολυμέσων

Από τους μεγάλους πρωταγωνιστές του 2012, το Peugeot 208 είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που κάνουν την πραγματική διαφορά σε σχέση με το παρελθόν τους. Φρέσκο σε εμφάνιση, μέσα και έξω, προσεγμένο σε ποιότητα, προχωρημένο σε εξοπλισμό, αθλητικό σε οδηγική φύση και με σύγχρονους κινητήρες, ξέρει πώς να διεκδικήσει τα αγοραστικά πρωτεία. Ανάμεσα στις καινοτομίες που το διακρίνουν είναι και οι τελείως νέοι 3κύλινδροι κινητήρες που μπαίνουν για πρώτη φορά σε μοντέλο του group PSA. Τον ένα από αυτούς δοκιμάζουμε αυτή τη φορά στην 5θυρη έκδοση του νέου 208.

Κινητήρας: Καινοτομία με ουσία κάτω από το καπό

Η έκδοση της δοκιμής εξοπλίζεται με το μεγαλύτερο (1,2 λίτρου) από τους δύο νέους 3κύλινδρους κινητήρες που συμπληρώνουν τη γκάμα του 208. Και τα δύο μοτέρ (1,0 & 1,2 λίτρου) που είναι αλουμινένια, χαμηλών τριβών (με ειδική επένδυση DLC ή Diamond Like Carbon) και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (VTi). Στη περίπτωση μας, ο 1.200άρης αποδίδει 82 ίππους και δεν καταναλώνει πάνω από 4,5 λτ./100 χλμ. με εκπομπές ρύπων μόλις 104 γρ./χλμ. Στην πράξη, το μοτέρ βγάζει μια τεχνολογική φρεσκάδα ανάλογη των προδιαγραφών του. Είναι ελαφρύ και το δείχνει, παρασύροντας προς τα κάτω και τη ζυγαριά για όλο το αυτοκίνητο, πράγμα που φαίνεται στο δρόμο, ειδικά σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση του 208 που έχουμε δοκιμάσει. Επίσης, λειτουργεί πολύ πολιτισμένα και χωρίς πολλούς κραδασμούς, παρότι είναι 3κύλινδρο, ενώ ο θόρυβος δεν φτάνει ποτέ στα αυτιά των επιβατών, ακόμα και στις ψηλές ταχύτητες. Η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική, με καλό τράβηγμα από χαμηλά (με τους όποιους περιορισμούς θέτει η μικρή ροπή των 118 Nm), ενώ ψηλά έχει επαρκή δύναμη. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη σωστή κλιμάκωση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, που είναι συνεργάσιμο στις ήπιες αλλαγές.

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Peugeot 208 1.4 HDI

 Εσωτερικό: Σύγχρονο και με προσωπικότητα

Στο εσωτερικό του, το Peugeot 208 αποπνέει τον ίδιο χαρακτήρα και νεανικό προφίλ που συναντούμε και στο εξωτερικό. Εντύπωση προκαλεί το σύγχρονο ταμπλό με τη μεγάλη οθόνη αφής, που δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment. Από αυτή κρατήστε δύο πράγματα. Σχεδιαστικά είναι ότι  πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, ενώ καταφέρνει και σε κάνει να προσπερνάς το γεγονός ότι, δε συνδυάζεται απαραίτητα με CD-player. Από την άλλη, η ευχρηστία της είναι περιορισμένη. Αφενός ο οδηγός αναγκάζεται να αποσπάσει την προσοχή του από το δρόμο για να ελέγξει τις ρυθμίσεις, αφετέρου η περιήγηση στα υπομενού είναι δύσκολη και η multitouch οθόνη θέλει συνήθεια. Στο ποιοτικό κομμάτι, η γενικότερη  ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, με πλαστικά που έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή.

 Χώροι: Καλοί για τους επιβάτες και καλό πορτ-μπαγκάζ

Παρότι σε όλες τις διαστάσεις του το νέο 208 έχει μικρύνει σε σχέση με το Peugeot 207, οι χώροι παρέμειναν στα ίδια, καλά επίπεδα με αυτά του προκατόχου του. Έτσι, η καμπίνα διατηρεί ένα μεγάλο εσωτερικό πλάτος, με το πίσω τμήμα να είναι ένα από τα πλατύτερα της κατηγορίας. Επίσης και από πλευράς ύψους, υψηλόσωμοι επιβάτες δεν θα νιώσουν στριμωγμένοι ούτε στο εμπρόσθιο, ούτε στο οπίσθιο τμήμα, εκεί όπου ο χώρος για τα γόνατά τους κρίνεται επίσης ικανοποιητικός. Στο πορτ-μπαγκάζ τώρα, υπάρχει αισθητή αύξηση 15 λίτρων και πλέον ο ωφέλιμος όγκος έρχεται στα 285 λίτρα, όντας άνω του μέσου όρου της κατηγορίας.

 Οδική συμπεριφορά: Γαλλικός εκπρόσωπος στο δρόμο

Διατηρώντας όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς που περιμένεις από ένα μικρό Peugeot, το 208 διατηρεί όλα τα στοιχεία της παιχνιδιάρικης οδικής συμπεριφοράς του 207, πηγαίνοντάς τα ένα βήμα πιο παραπάνω. Αυτό είναι κατΆ αρχήν καλό σε μία εποχή φίμωσης της επικοινωνίας του οδηγού με το δρόμο. Ακριβές turn in και ανάλογη τοποθέτηση μέσα στη στροφή, κάνουν το 208 ιδιαίτερα ευχάριστο, τη στιγμή που το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, η πρόσφυση στις στροφές αυξημένη και το τιμόνι (με τη μικρή διάμετρο) σε φτιάχνει από μόνο του. Με την άνεση να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, εκείνο που θα θέλαμε είναι λίγο μεγαλύτερο ραφινάρισμα στις αντιδράσεις του αυτοκινήτου πάνω από τις εγκάρσιες ανωμαλίες, από τον πίσω άξονα.

 Τιμή-εξοπλισμός: Με τιμή-πρόκληση!

Ο κινητήρας έχει μικρές απαιτήσεις σε καύσιμο και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, συμπαρασύροντας τα πάγια έξοδα του αυτοκινήτου. Από την τιμή του αυτοκινήτου και μόνο αποδεικνύεται η value for money τοποθέτησή του. Με full εξοπλισμό ασφαλείας, με 6 αερόσακους και ESP παντού, αλλά και ολοκληρωμένες ηλεκτρικές ευκολίες από τη βασική έκδοση, η τιμή που πέφτει κάτω από τα 11.000 ευρώ με απόσυρση, κρίνεται πολύ δελεαστική (10.430 ευρώ). Το 208 είναι ένα μοντέλο που έχει πολλά χρόνια μπροστά του και μπορεί να χαρίζει πραγματικά ευχάριστες μετακινήσεις.

 Παθητική ασφάλεια: Παράδοση στα 5 αστέρια

Συνεχίζοντας την πολύ καλή πορεία των προκατόχων του, το Peugeot 208 έχει καταφέρει να κατακτήσει τα 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP. Σε αυτό συμβάλουν μια σειρά από τομείς όπως το στιβαρό και συνάμα ελαφρύ πλαίσιο του αυτοκινήτου, αλλά και το πλήρες πακέτο αερόσακων που συνοδεύει όλες τις εκδόσεις του.

 Συμπέρασμα

Με το νεότερο 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό του, το Peugeot 208 είναι ένα αυτοκίνητο του σήμερα, που αποδεικνύει ότι και η βενζίνη έχει «ψυχή». Ο συνδυασμός λοιπόν του 1,2 VTi μοτέρ με το ιδιαίτερα ελαφρύ αλλά και άκαμπτο πλαίσιο, μας δίνει ένα μικρό αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς, ενώ παράλληλα μειώνει αρκετά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο και τα πάγια έξοδά του. Σε αυτό το νεανικό στυλ, έρχεται και η σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, την ίδια στιγμή που οι διαθέσιμοι χώροι επαρκούν και με το παραπάνω για μια ολιγομελή οικογένεια.


Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Peugeot 208 1.4 HDI.

Τιμές - εξοπλισμός για PEUGEOT  208

200 διαθέσιμα στοιχεία για PEUGEOT  208
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)



Tags: PEUGEOT 208