To Wrangler αποτελεί ένα από τα ελάχιστα ανόθευτα off road μοντέλα της αγοράς.
Δοκιμή: Jeep Wrangler 2,8 CRD Auto Sport
Με τον diesel κινητήρα των 2,8 λίτρων και αλλαγμένο εσωτερικό, το θρυλικό Jeep Wrangler συνεχίζει να αποτελεί ό,τι πιο περιπετειώδες σε τετράτροχο μπορείτε να αποκτήσετε σήμερα!
Ευτυχώς, το θρυλικό Jeep Wrangler είναι εδώ! Στην εποχή της αναζήτησης της απόλυτης οικονομίας και οικολογίας, η Jeep επιμένει και ύστερα από κάποιες βελτιώσεις και αλλαγές στους κινητήρες και στο εσωτερικό, προσφέρει την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, συνεχίζοντας έτσι μια μακρά ιστορία 70 ετών. Και εάν για την Ελλάδα του σήμερα, τα 3,6 λίτρα χωρητικότητας του βενζινοκίνητου ή τα 2,8 του diesel Wrangler της δοκιμής μας αποτελούν μια φορολογική πολυτέλεια, εμείς έχουμε να δηλώσουμε την προτίμησή μας στο μοναδικό πλέον –σχεδόν– ανόθευτο off road μοντέλο της αγοράς, που προσφέρει απλόχερα στον ιδιοκτήτη του μια αίσθηση ελευθερίας, που λίγα αυτοκίνητα μπορούν…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο στοιχείο του εκτός
Το Jeep Wrangler είναι ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ως επί το πλείστον για εκτός δρόμου διαδρομές και είναι σίγουρο ότι, όσο κι αν η συμπεριφορά του στο δρόμο έχει εκπολιτιστεί, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, το εκτός δρόμου set-up της ανάρτησης και το επιεικώς μέτριο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης, απαιτούν κάποιους περιορισμούς κατά την κίνηση στην εθνική ή σε έναν επαρχιακό δρόμο. Εκτός δρόμου βέβαια, το Wrangler βρίσκεται στο στοιχείο του, δείχνοντας σα να μην έχει όρια στις δυνατότητές του και σταματώντας μόνο εκεί όπου δεν του το επιτρέπουν, το -έτσι κι αλλιώς- αυξημένο του ύψος από το έδαφος και τα ελαστικά του. Η τετρακίνηση από την πλευρά της είναι το σύστημα μετάδοσης Command-Trac δεύτερης γενιάς της Jeep, με δύο διαφορικά και κατ επιλογή εμπλοκή (50:50).
Φυσικά, ως γνήσιο εκτός δρόμου μοντέλο, το Wrangler προσφέρει και την επιλογή «κοντών» σχέσεων για πιο δύσκολες καταστάσεις.
Εσωτερικό-Χώροι: Πολιτισμική ανανέωση!
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Wrangler, η Jeep έχει προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές που προσδίδουν μια πιο πολιτισμένη και σύγχρονη ατμόσφαιρα, έναντι της λιτότητας του παρελθόντος. Έτσι λοιπόν, η κεντρική κονσόλα έχει πλέον πλατύνει, φέρει νέα στρογγυλά χειριστήρια για τον κλιματισμό, νέους αεραγωγούς, αλλά και ένα καινούργιο ηχοσύστημα πλήρες λειτουργιών. Στο χώρο μπροστά από τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ολοκαίνουργιος και ενσωματώνει μεγαλύτερες ψηφιακές οθόνες με πλήρεις ενδείξεις για το trip computer. Νέο είναι και το τιμόνι, με τρεις ακτίνες, αλλά και τα ενσωματωμένα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control. Στον ποιοτικό τομέα, τα πλαστικά παραμένουν σκληρά, όμως η συναρμογή και το φινίρισμά τους είναι πλέον ανώτερα του παρελθόντος.
Κινητήρας-Κιβώτιο
Ο πετρελαιοκινητήρας που κινεί το Wrangler CRD είναι χωρητικότητας 2,8 λίτρων και με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 200 ίππους και 460 Nm ροπής. Η τιμή της ροπής, του χαρίζει ζωντάνια και αναδεικνύει την εικόνα του σε σκληροτράχηλα σημεία, ενώ η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και παρουσιάζει ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Τα γνωστά ακουστικά συμπτώματα των πετρελαιοκινητήρων δεν απουσιάζουν, ωστόσο δεν ενοχλούν. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο (στάνταρ 6άρι μηχανικό) που ευχαριστεί με τη λειτουργία του, αφού είναι αρκούντως άμεσο και στα δύο mode του.