Το επόμενο Α4 θα αφήνει την κίνηση στον πίσω άξονα σε δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 136 ίππων. (κατασκοπευτική φωτογραφία)
e-quattro το επόμενο Audi A4
(23/8/2012)
Ποδαρικό με... ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης αναμένεται να κάνει η επόμενη γενιά του Audi A4. Ταυτόχρονα, μπαίνει σε εντατική δίαιτα για να εξοικονομήσει 100 κιλά βάρους.
Η επόμενη γενιά του Audi A4 (B9) η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει σε δύο χρόνια από σήμερα, το 2014, φαίνεται ότι θα είναι η πρώτη που θα φέρει το νέο, ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης Quattro της εταιρίας. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό σύστημα, που αντικαθιστά τα εξελιγμένα διαφορικά και τους άξονες για τη μετάδοση της κίνησης πίσω, με δύο ηλεκτροκινητήρες. Σύμφωνα με πληροφορίες θα πρόκειται για δύο ηλεκτρικά μοτέρ που θα αποδίδουν συνολικά 136 ίππους, αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, αφήνοντας την κίνηση εμπρός στο συμβατικό, εσωτερικής καύσης, κινητήρα.
Φυσικά το νέο Α4, καθώς και η στέισον εκδοχή του, που θα ακολουθήσει το 2015, θα προσφέρεται και σε απλές εκδόσεις, με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Ενδεικτικά, θα υπάρχει μία αναβαθμισμένη δίλιτρη έκδοση 225 ίππων, καθώς και μία TDI αντίστοιχου κυβισμού, με 197 ίππους. Τα πλάνα της Audi αναφέρουν επίσης και μία προσθιοκίνητη υβριδική εκδοχή, με δίλιτρο κινητήρα 226 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 35 ίππων. Τέλος, για τη βελτίωση των επιδόσεων και παράλληλα τη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, η Γερμανική εταιρία θα βάλει το μεσαίο της μοντέλο σε ειδική δίαιτα, με στόχο να περιορίσει το βάρος του, σε σχέση με αυτό της υπάρχουσας γενιάς, κατά 100 κιλά.