ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Επτά νίκες, στα τελευταία οκτώ γερμανικά ράλι, μετρά ο Γάλλος πρωταθλητής Sebastien Loeb.

Επτά νίκες, στα τελευταία οκτώ γερμανικά ράλι, μετρά ο Γάλλος πρωταθλητής Sebastien Loeb.

Ράλι Γερμανίας: Η παράδοση του Loeb

(23/8/2012)

Επιστροφή στη δράση για τους οδηγούς του WRC, καθώς το 3ήμερο 24-26 Αυγούστου θα διεξαχθεί ο 9ος γύρος του πρωταθλήματος, στη Γερμανία, τη... δεύτερη πατρίδα του Loeb, με 7 νίκες σε 8 αγώνες!

Το Γερμανικό Ράλι, που φέτος γιορτάζει τη 10η επέτειό του στο WRC, θεωρείται ο πρώτος παραδοσιακός ασφάλτινος γύρος. Ενδεχομένως μάλιστα είναι  ο δυσκολότερος από τους τρεις ασφάλτινους που περιλαμβάνονται στο σύνολο των πέντε τελευταίων γύρων. Οι απαιτητικές καιρικές συνθήκες σε συνδυασμό με τις συνεχείς μεταβολές στα χαρακτηριστικά και την ποιότητα των ειδικών διαδρομών το κάνουν από τα πιο απρόβλεπτα ράλι της χρονιάς.
Υπάρχουν τρεις τελείως διαφορετικοί τύποι διαδρομών. Στενοί δρόμοι με λακκούβες που διασχίζουν τους αμπελώνες της κοιλάδας του ποταμού Mosel συνθέτουν το σκηνικό για το πρώτο και το τρίτο σκέλος. Γρήγορα κομμάτια που συνδέονται με φουρκέτες χαράσσουν μία κυματοειδή διαδρομή με δρόμους που ανεβοκατεβαίνουν στις αμπελόφυτες πλαγιές. Στροφές είναι συχνά κρυμμένες πίσω από φουντωτά κλήματα ενώ τα τεχνητά μονοπάτια δεν αφήνουν περιθώρια για να αναπτυχθούν υψηλές ταχύτητες.
Στο δεύτερο σκέλος, η δράση μεταφέρεται στους δημόσιους, εξοχικούς δρόμους του Saarland που είναι ταχύτεροι και πιο ομαλοί. Είναι συχνά κατάφυτοι και μπορεί να γίνουν επικίνδυνοι όταν βρέχει.
Ωστόσο η μεγαλύτερη δοκιμασία καραδοκεί στη στρατιωτική περιοχή του Baumholder που χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί στρατιώτες για εκπαίδευση στα άρματα μάχης. Φαρδιά ασφάλτινα τμήματα εναλλάσσονται με τραχιά και γεμάτα ανωμαλίες τσιμεντένια κομμάτια που δοκιμάζουν την αντοχή των ελαστικών Michelin. Το παραμικρό λάθος μπορεί να στοιχίσει ακριβά καθώς στην άκρη του δρόμου καραδοκούν τεράστιοι πλίνθοι που λειτουργούν σαν προστατευτικές μπαριέρες για τα άρματα μάχης. Οι διαδρομές είναι πάντα καλυμμένες με ένα μίγμα άμμου και χώματος που τις κάνει ολισθηρές σε στεγνές συνθήκες και επικίνδυνες όταν βρέχει.
Η παράδοση μαρτυρά ότι ο Sebastien Loeb έχει μετατρέψει σε προσωπική υπόθεση, αυτό το γύρο. Ο Γάλλος πρωταθλητής έχει κερδίσει τους 7 από τους 8 αγώνες που έχουν διεξαχθεί στη Γερμανία -ο Sebastien Ogier ήταν ο νικητής το 2011- και το ίδιο ετοιμάζεται να κάνει και φέτος. Για όλους τους υπόλοιπους η αποστολή είναι ξεκάθαρη: να σταματήσουν τον «Seb», κάτι που φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο τόσο για τον Mikko Hirvonen που τρέχει με το ίδιο αυτοκίνητο, όσο και για τα πληρώματα της Ford. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζουν και οι υπόλοιπες συμμετοχές, με το βλέμμα να τραβάει το εργοστασιακό Mini JCW WRC που θα έχει στο τιμόνι του τον Chris Atkinson. Ο Αυστραλός αντικατέστησε για το υπόλοιπο της σεζόν τον Armindo Araujo και ο πρώτος του αγώνας με το Mini θα είναι το Ράλι Γερμανίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
TURANZA 6 ALL SEASON