Με μήκος που δεν ξεπερνάει τα 3,54 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, το up! καθιστά σαφές ότι, το βασίλειό του είναι η πόλη.
VW up! - (Up!)οστολή οικονομίας
Το VW up! είναι το νέο αυτοκίνητο πόλης της γερμανικής φίρμας, το οποίο με την απλότητά του, την πρακτικότητα και τη χαμηλή κατανάλωση, διεκπεραιώνει με ευκολία το πακέτο σπίτι-δουλειά-σούπερ μάρκετ-καθημερινές οικογενειακές υποχρεώσεις, που συνήθως απαιτείται από ένα αυτοκίνητο του είδους.
To Up! είναι το νέο μίνι της VW και στοχεύει με το καλημέρα στην κορυφή. Με μήκος που δεν ξεπερνάει τα 3,54 μέτρα και πλάτος 1,64 μέτρα, το up! καθιστά σαφές ότι, το βασίλειό του είναι η πόλη. Σχεδιαστικά, ο Βενιαμίν της VW είναι ιδιαίτερα χαριτωμένος και καταφέρνει να ενσωματώσει τη σοβαρή σχεδίαση των VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό. Αυτό το πετυχαίνει με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα. Στο πίσω μέρος, τα χαρακτηριστικά κάθετα φώτα δείχνουν να ανήκουν στην πίσω πόρτα, ενώ στην ουσία ανήκουν στο αμάξωμα, χαρίζοντας ένα ακόμα χαρακτηριστικό σχέδιο στο νέο μοντέλο.
Λιτό σχεδιαστικά, αλλά ποιοτικό και ευρύχωρο το εσωτερικό του Up!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ευχάριστο και ευέλικτο
Το up! με τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις, την καλή ορατότητα και το κοφτερό τιμόνι, βοηθά ιδιαίτερα στην ευελιξία εντός πόλεως και στην ευκολία κατά το παρκάρισμα. Και πέρα από αυτό, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει την απαραίτητη ασφάλεια στις στροφές και στην ευθεία, με μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους να παρατηρείται μόνο στα πολλά χιλιόμετρα. Από πλευράς άνεσης, παρότι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας δυσανασχετεί μερικές φορές κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, η συνολική άνεση που προσφέρει το αρχικό up! κρίνεται αρκετά καλή. Μέσα σε όλα το Up! προσφέρει κορυφαία ασφάλεια, αφού απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές του οργανισμού Euro NCAP.
Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό και ευρύχωρο
Το εσωτερικό του up! διακρίνεται για την απλή του σχεδίαση αλλά και για την πολύ καλή του εργονομία σε ό,τι αφορά στους διακόπτες και τα χειριστήρια στο ταμπλό. Από την άλλη βέβαια, δε λείπουν κάποια ατοπήματα, όπως κυρίως ο χειρισμός του κάθε παραθύρου μόνο από ένα διακόπτη σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου. Ποιοτικά, τα σκληρά πλαστικά που ντύνουν το ταμπλό ξεχωρίζουν για τη σωστή τους κατασκευή και το καλό φινίρισμα και συναρμογή. Από πλευράς χώρων τέλος, το up! μεταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις 4 επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι μεγάλο για την κατηγορία (251 λτ.).
Κινητήρας: Οικονομικός και ζωηρός
Το Up! είναι διαθέσιμο με 3κύλινδρο κινητήρα 1,0 λτ.. σε δύο εκδοχές: μία με 60 και μία με 75 ίππους. Ακόμη και με τους 60 ίππους, το Up! κινείται με άνεση σε ρυθμούς πόλης και μόνο στον αυτοκινητόδρομο θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις Από την άλλη βέβαια, η οικονομία που προσφέρει είναι κορυφαία με μέση τιμή στα 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 105γρ./χλμ. (4,7 λτ./100 χλμ. και 108 γρ./χλμ. για την έκδοση με τους 75 ίππους).