ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
VW Golf GTI ή BlueMotion; Δύο τελείως διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος.

VW Golf GTI ή BlueMotion; Δύο τελείως διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος.

Ποιο σηματάκι προτιμάτε στο δικό σας Golf, το GTI ή το BlueMotion;

(28/9/2012)

Νέο Golf, και στο Παρίσι η VW παρουσίασε και τις δύο ειδικές εκδόσεις του μικρομεσαίου της. Από τη μία το GTI από την άλλη το BlueMotion. Εσείς ποιο σηματάκι από τα δύο θα προτιμούσατε;

Από τη μία το πιο γρήγορο Golf, από την άλλη το πιο οικονομικό. Οι καιροί σίγουρα άλλαξαν, και οι προτιμήσεις, ελέω οικονομικών συγκυριών, άλλαξαν και αυτές. Αυτό που δεν είναι όμως σίγουρο είναι αν άλλαξε ο τρόπος που βλέπουμε αυτά τα «σηματάκια».
Γιατί σαφώς στη λέξη GTI προσδίδεται και ένα ανάλογο lifestyle, που κάνει το αυτοκίνητο να φαντάζει σχεδόν εξωτικό, περιπετειώδες και συγκλονιστικό. Και τέτοιοι χαρακτηρισμοί έχουν αποτελέσει στο παρελθόν πόλο έλξης για οδηγούς που θέλουν να τα ταυτιστούν με τέτοιες έννοιες. Εκτός δηλαδή από την συγκίνηση πίσω από το τιμόνι, υπάρχει και η εικόνα που θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του.
Έτσι το νέο Golf GTI έχει το εξωτερικό body-kit, έχει τις ζάντες, φυσικά τον εκρηκτικό κινητήρα 2.0 τούρμπο με 220 ή 230 άλογα, τα καρό καθίσματα και το μπαλάκι του γκολφ για λεβιέ ταχυτήτων. Καμία αμφισβήτηση, είναι το πρωτότυπο, και πέραν από τις οδηγικές του ιδιότητες έχει και τον «αέρα» του.
Και από την άλλη έρχεται το BlueMotion. Ένα όνομα που ταυτίστηκε με τα μοντέλα της VW μόλις τα προηγούμενα χρόνια. Δεν έχει την «αίγλη» του GTI, όμως σήμερα παρουσιάζεται στις εκθέσεις με το ίδιο βάρος όσο η κορυφαία έκδοση. Το BlueMotion είναι η «άλλη» κορυφαία έκδοση. Το θέμα όμως είναι πόσοι θα προτιμήσουν αυτή την «κορυφή» από το GTI.
To BlueMotion, ακόμη πρωτότυπο αλλά έτοιμο για παραγωγή, έχει και αυτό τα δικά του στοιχεία. Τις ειδικές «κλειστές» ζάντες, την διαφορετική του «σκεπαστή» μάσκα, τα λάστιχα πολύ χαμηλής αντίστασης, την πιο οικονομική έκδοση του 1.600άρη ντίζελ με τα 105 άλογα και ένα κιβώτιο ρυθμισμένο για πολύ χαμηλή κατανάλωση. Τι έχει να λέει ο οδηγός του BlueMotion για τη δική του «κορυφαία» έκδοση; 
Ότι έχει 3.2 λτ./100χλμ κατανάλωση, αυτονομία 1.500 χλμ. και μόλις 85 γρ. διοξειδίου για κάθε χιλιόμετρο που διανύει.  
Δεν είναι δηλαδή μόνο η οικονομική αξία. Το «εναλλακτικό» σηματάκι σήμερα μπορεί να σταθεί απέναντι στο GTI προβάλλοντας μια άλλη εικόνα του οδηγού του. Λιγότερη περιπέτεια, περισσότερη υπευθυνότητα. Λιγότερη συγκίνηση, περισσότερη όμως λογική. Είναι μια εικόνα που γίνεται όλο και πιο διαδεδομένη.
Εσείς όμως ποια από τις δύο «εικόνες» προτιμάτε αυτή τη στιγμή; Πέραν του τι σας εκφράζει, ποιο είναι το σηματάκι που θα προτιμούσατε στο δικό σας Golf; Το εκρηκτικό GTI ή το έξυπνο BlueMotion. Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
5 KALA THERINA