ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πίσω μέρος του Focus ST είναι συμμετοχικό, ακούγοντας στο τσίμπημα των φρένων ή το άφημα του γκαζιού, οπότε το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα ζωγραφίζει χαμόγελα...

Το πίσω μέρος του Focus ST είναι συμμετοχικό, ακούγοντας στο τσίμπημα των φρένων ή το άφημα του γκαζιού, οπότε το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα ζωγραφίζει χαμόγελα...

Στο δρόμο: ST’ άρματα!

25.607 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2012)

Βασισμένο στο δυναμικό και ζυγισμένο πλαίσιο του Focus III, το ST έχει δεχθεί ιδιαίτερες περιποιήσεις, όπως 10 χλστ. πιο χαμηλή ανάρτηση (η πίσω προέλευσης RS) με ειδικών προδιαγραφών ελατήρια, αμορτισέρ, σάιλεντ μπλοκ και αντιστρεπτικές αλλά και εντελώς νέο τιμόνι με κρεμαγιέρα μεταβλητού βήματος, Από εκεί και πέρα η πράξη δείχνει να δικαιώνει τις επιλογές των τεχνικών. Καθηλωμένος στο εξαιρετικό μπάκετ και με τον υπέροχο ήχο να σε πωρώνει το πώς θα κινηθεί το ST είναι στο χέρι σου. Με την αρωγή του ηλεκτρονικού οπλοστασίου μπορείς να κινηθείς εξαιρετικά γρήγορα και με ασφάλεια. ESP τριών σταδίων (on, off και sport λειτουργία), Torque Vectoring Control (φρενάρει τον εσωτερικό τροχό για μείωση της υποστροφής) και Cornering Under Steer Control (εφαρμόζει πέδηση που δημιουργεί ροπή περιστροφής αμαξώματος ανάλογα με την τάση υποστροφής πριν την επέμβαση του ESP) κάνουν άψογη δουλειά και σε προστατεύουν από τις υπερβολές. Ευθύβολο, γρήγορο και παράλληλα διασκεδαστικό, το ST αποδεικνύει πως τα ηλεκτρονικά δεν σκοτώνουν πάντα την απόλαυση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με σχεδόν μηδενικές κλίσεις και γερό κράτημα, το ST σε γεμίζει σιγουριά, που τονίζεται από το εξαιρετικό τιμόνι που είναι γρήγορο (1,8 στροφές !) και ακριβές. Δεν «κόβει» και θα κουράσει στην πόλη με τον μεγάλο κύκλο στροφής του (μαζί και τα κοπανήματα από την ανάρτηση), αλλά είναι εντυπωσιακό το πώς από αδρανές στην ευθεία μεταπλάθεται σε ξυράφι στις στροφές, που ναι μεν τραβάει όταν πατήσεις άτσαλα το γκάζι, αλλά δεν «ψαρεύει». Μέσα σε όλα, το πίσω μέρος είναι συμμετοχικό, ακούγοντας στο τσίμπημα των φρένων ή το άφημα του γκαζιού, οπότε το τελικό οδηγικό αποτέλεσμα ζωγραφίζει χαμόγελα. Από εκεί και πέρα αν απενεργοποιήσεις το ESP, ειδικά σε γλιστερά κομμάτια, θα γίνει αισθητή η απουσία μπλοκέ διαφορικού και του συστήματος Revoknuckle (περιμέναμε να υπάρχει ως προίκα από το RS), αλλά για να βρεθείς εκτεθειμένος θα πρέπει να μη σκεφτείς πριν δώσεις την όποια εντολή στα πηδάλια. Σε κάθε περίπτωση, τα φρένα είναι συμπαραστάτες με άψογη αίσθηση και φοβερή αποτελεσματικότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
KIA