ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Citroen C3
Διαβάστηκε από 25905 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2012
Το Citroen C3 είναι μάλλον αδύνατο να περάσει απαρατήρητο ειδικότερα από τους νεότερους ηλικιακά. Δεν είναι μόνο οι πολλές καμπύλες που χαρακτηρίζουν το αμάξωμά του, αλλά και ο διακριτικός δυναμισμός που το διακατέχει. Πολύ θετικές κριτικές αποσπά και η συνολική εικόνα του θαλάμου των επιβατών τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών στοιχείων του εσωτερικού είναι ο όμορφος πίνακας οργάνων με τους τρεις τεμνόμενους θόλους, το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο (αντί ψηφιακού) και το κάλυμμα από πάνω, που θυμίζει σκέπαστρο.

ΠαρΆ όλη τη θετική πρώτη εικόνα, δεν υπάρχει ανάλογος ενθουσιασμός ως προς τους διαθέσιμους χώρους κυρίως για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι κυμαίνονται πιο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, ο αέρας για τα πόδια είναι περιορισμένος για άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μ., ενώ και το ωφέλιμο πλάτος είναι μικρότερο έναντι των περισσοτέρων μικρών αυτοκινήτων. Ικανοποιεί όμως βαθύ πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.

Κατά την οδήγηση, το μικρό Citroen χαρακτηρίζεται για την φιλικότητα και την ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει, αίσθηση που ενισχύονται στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο. H ανάρτησή του απορροφάει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και μόνο στις πιο έντονες αντιδρά με ξερό τρόπο. Ακόμα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες εξυπηρετώντας τους επιτόπιους ελιγμούς και «σφίγγει» όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί. Εκτός πόλεως, το C3 είναι σε θέση να καλύψει μεγάλες αποστάσεις δίχως να φοβίζει τον οδηγό, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και μόνο σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς θα αρχίσει να ανοίγει την τροχιά του, με προοδευτικό τρόπο.

Στο κομμάτι των κινητήρων, το C3 διαθέτει μία γκάμα που θα καλύψει τις ανάγκες της συντριπτικής πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού. Η βασική έκδοση έρχεται στα 1,1 λίτρα, με 60 ίππους, ενώ ακολουθούν δύο διαμορφώσεις σα 1,4 λίτρα, με 75 και 95 ίππους αντίστοιχα. Η σειρά των βενζινοκινητήρων κλείνει με τον 1,6 των 120 ίππων, που προσφέρει επιδόσεις, χωρίς να επιβαρύνει σημαντικά την κατανάλωση.

Πέραν αυτών, υπάρχουν δύο εξελιγμένοι πετρελαιοκινητήρες, στα 1,4 και 1,6 λίτρα, με ισχύ 70 και 90 ίππους αντίστοιχα. Αμφότεροι διατηρούν την κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ενώ εξασφαλίζουν την μόνιμη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο, χάρη στις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Αυτοί αποτελούν ίσως και το ισχυρότερο πλεονέκτημα του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή που διατίθενται, κάνουν το C3 μία πραγματική ευκαιρία για την ελληνική πραγματικότητα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Citroen C3
» Opel Corsa
» Toyota Yaris
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: CITROEN C3, OPEL CORSA, TOYOTA YARIS,

περισσότερα νέα & άρθρα »
TOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υβριδική Toyota Corolla: Το οικογενειακό με την χαμηλότερη κατανάλωση

Τι μεταχειρισμένο μικρό SUV 7ετίας αγοράζω με 13-14 χιλιάρικα;

Hyundai i30: Το πιο ισχυρό μικρομεσαίο έως 25 χιλιάρικα

Top 5: Τα γρηγορότερα μικρομεσαία οικογενειακά στο προσπέρασμα

Τι μεταχειρισμένο SUV 10ετίας παίρνω με 15.000 ευρώ;

Fiat 500e: Το κορυφαίο σε ασφάλεια (ισχύ, φρένα & προσπέραση) στα μίνι

Τι μεταχειρισμένο αγοράζω με 7.000 - 8.500 ευρώ;

Toyota Yaris: Είναι το μικρό με την χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη

5 highlights για το πιο premium Peugeot 3008 που φτιάχτηκε ποτέ

5 μεταχειρισμένα που καίνε λιγότερο από καινούργιο